Ligt eraanquote:
If it seems too good to be true...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief heeft was centjes bij elkaar geraapt voor een nieuwe DS, DSI nieuwprijs meestal Eur 139 tegenwoordig.
Marktplaats: nieuwe DSI, gewonnen maar nooiut gebruikt Eur 50....
Verdachtd vond ik al, ik denk laat ik toch reageren....
Binnen 1 minuut email terug dat ik Eur 56.75 op rekeningnr X moest overmaken en gegevens opsturen, dan zou ie hem toesturen.
Ik voor alle zekerheid ff Googlen op die verkopersnaam + marktplaats, 1e hit is "opgelichtopinternet.nl"
heel lekker eten met een taart in hartvorm met marsepein en chococake. En een pot vol jellybeans met lieve opdrukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!En doe Muck een knuffel
En wat voor cadeautje heb je gehad eigenlijk?
Ach, ik kijk wel een keerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF persoonlijk wat te log, het is erg traag geworden. Chrome is lekker vlot. Maar Opera is ook een eventuele optie
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief heeft was centjes bij elkaar geraapt voor een nieuwe DS, DSI nieuwprijs meestal Eur 139 tegenwoordig.
Binnen 1 minuut email terug dat ik Eur 56.75 op rekeningnr X moest overmaken en gegevens opsturen, dan zou ie hem toesturen.
Ik voor alle zekerheid ff Googlen op die verkopersnaam + marktplaats, 1e hit is "opgelichtopinternet.nl"
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Kan ook nooit goed zijn voor dat geld..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Wel mooi soms dat je bij 1 search al achter zoiets komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik wordt oud
m'n rug heeft het nu weer begeven bij de trainingom moedeloos van te worden ...
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
heel lekker eten met een taart in hartvorm met marsepein en chococake. En een pot vol jellybeans met lieve opdrukdikke kus terug van haar!
Geilquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik wordt oud
m'n rug heeft het nu weer begeven bij de trainingom moedeloos van te worden ...
Dat dusquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
If it seems too good to be true...
Fijn is datquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
mijn gevoel laat me zowiezo zelden in de steek
Vooral op MP, daar zitten een stelletje idioten helaas opquote:
Zeker weten. Stel smerige oplichters zitten daarquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral op MP, daar zitten een stelletje idioten helaas op
klopt, ook als je iets wil verkopen, al die achterlijken die veel te hoge bedragen bieden...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral op MP, daar zitten een stelletje idioten helaas op
Al heb ik tot op heden gelukkig goede ervaringenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker weten. Stel smerige oplichters zitten daar
Chrome SUX. Chrome is echt één voortdurend orgasme van datamining. En die gestripte chrome kloon van Symp heb ik ook geprobeerd maar ik ben toch weer terug naar FF.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF persoonlijk wat te log, het is erg traag geworden. Chrome is lekker vlot. Maar Opera is ook een eventuele optie
Ja, briljantquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ook als je iets wil verkopen, al die achterlijken die veel te hoge bedragen bieden...
Ook oplichters, die hopen dat je het wil opsturen voordat ze betaald hebben
ik ook hoor, heb al aardig wat verkocht via MPquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al heb ik tot op heden gelukkig goede ervaringen
ik gebruik FF op mijn werk, maar ik vind het niet echt fijn meerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chrome SUX. Chrome is echt één voortdurend orgasme van datamining. En die gestripte chrome kloon van Symp heb ik ook geprobeerd maar ik ben toch weer terug naar FF.
Nu ik eennieuwe AVG gebruik zijn de problemen met FF lang zo dringend niet meer.
Het erge is, dat je niet weet wanneer het wel waar is...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, briljantDe "mijn zoon woont in Engeland" verhalen enzo
heeft me al honderden Euro's opgeleverdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Marktplaats. Dan vraag je er gewoon echt om om je reet te branden. Verbaast me dat er nog één zinnig persoon zich waagt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |