Link!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Guido is al naakt te zienWeliswaar niet in de afleveringen, maar op een male "model" site
Het is ook wel een gay-site. Dus hij's gay for pay of gewoon echt gay . Of biquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:17 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Nu ik die foto's gezien heb, vind ik em een stuk minder leukbtje too gayish imo...
Denk dat ie minstens bi is, volgens mij ging er gister ook een gaydar bij iemand af in het huis (kan ff niet op de naam komen). Dat vertelde hij aan Laura op een nogal 'trotse' manier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook wel een gay-site. Dus hij's gay for pay of gewoon echt gay . Of bi
Daar word ik al heel vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef anniccck het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dit kunnen krijgen vandaag, maar verder nog niet veel meer...
Ik zag net in de update-show Alex onder de douchequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef anniccck het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dit kunnen krijgen vandaag, maar verder nog niet veel meer...
Haha, je bent niet de enige hoor. Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Daar word ik al heel vrolijk van
Ik weet niet waarom maar vind het gewoon een lekker jochie haha
Ja, maar ik was er niet toen ze wakker werden, was pas vanaf 16.30uur thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef SSL het volgende:
De loeloe van Karim was gewoon te zien hoor, voordat hij ging zwemmen om wakker te worden
En je caps knop was een blokje om?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef SSL het volgende:
De loeloe van Karim was gewoon te zien hoor, voordat hij ging zwemmen om wakker te worden
Oow bedoelde je dat?quote:
euh, updatshow???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag net in de update-show Alex onder de douche
Post hier dan niet sufferd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef SSL het volgende:
Ik zit er niet op te wachten om caps te maken van een naakte man...
Sorry.
Ja, vond ik ook al zo stom. wel dit topic openen, wetende dat het hier over de mannen uit ssl gaat, ach ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |