Trusten LLquote:
Same herequote:
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie denken dat ik later op vrouwen val? (o.O')
He Solquote:
Hey Solquote:
Nee hoor maar daarom kan je ze nog wel lekker vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie denken dat ik later op vrouwen val? (o.O')
Aha, nouja ander onderwerpquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor maar daarom kan je ze nog wel lekker vinden
Ach, bij sommige mannen heb ik dat nou eenmaal..sosumiquote:
Fijn dromen!quote:
Zeg ik dan dat daar iets mis mee isquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, bij sommige mannen heb ik dat nou eenmaal..sosumi
Mmhhh. nee denk het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Solique het volgende:
En heb ik nog wat gemist vandaag in de KSC?
Hahahahaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ghehe even dat schapenneucknummer van Stu luisteren
Lekker slapenquote:
Oheehoiquote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Solique het volgende:
En heb ik nog wat gemist vandaag in de KSC?
Slaap lekkerquote:
Wel grappig, ik was pas eens aan het WWILFen op Wikipedia, kom ik op een pagina over Colored Dates: Zwarte Dinsdag, Blauwe Maandag, Witte Donderdag etc. (Van elke dag is wel een Zwarte trouwens.)quote:
Tof dat je er bij bentquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Solique het volgende:
Net KG gePMed, ben aanwezig tijdens de KSC hotelmeet.
Blijf alleen wel eten en 's avonds. Heb de volgende dag teveel geplanned staan.
Oeh, gezelligquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Solique het volgende:
Net KG gePMed, ben aanwezig tijdens de KSC hotelmeet.(tenzij er iets gebeurd)
Doe maar met clip:quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben toch meer van de cliploze versie
Wat grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel grappig, ik was pas eens aan het WWILFen op Wikipedia, kom ik op een pagina over Colored Dates: Zwarte Dinsdag, Blauwe Maandag, Witte Donderdag etc. (Van elke dag is wel een Zwarte trouwens.)
Stond eronder: "White March, Green March, Blue October and Pink Friday also exist, but do not refer to a date"
Geldt trouwens ook voor Black August en Green Day, maar dat moet iemand anders maar aanpassen dan
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Solique het volgende:
Niks tegen hun trouwensquote:
Daar is ook niks mis meequote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks tegen hun trouwensWel tegen die hoeren
![]()
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Solique het volgende:
Weet eigenlijk niet wie er allemaal aanwezig zijn tijdens de meet
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Solique het volgende:
Ehm ST, Symph, Friemel (alleen eten), Barretje (alleen eten), LovelyLady, Trevland, DaMart, Toek en Muck ehm ik en misschien vergeet ik nu nog iemand, dan sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Solique het volgende:
JEUJ!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Solique het volgende:
Ik ben er bij. Maar geen idee wie verder nog, ben de tel een beetje kwijt...quote:
Wok ook toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ST, Symph, Friemel (alleen eten), Barretje (alleen eten), LovelyLady, Trevland, DaMart, Toek en Muck ehm ik en misschien vergeet ik nu nog iemand, dan sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |