Ik had ooit een gebrande cd van ze, maar die heb ik al zo lang dat ie versleten isquote:
Onder andere.quote:
Wie? Ik?quote:
Ik denk dat je niet veel gemist hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Was even bezig met mail dus weet niet of ik moet teruglezen
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Was even bezig met mail dus weet niet of ik moet teruglezen
quote:
Mooi, thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet veel gemist hebt
Wie?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jullie dat wel van mij vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef OA het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Er staat een man op de bus te wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: Ruimt u het wel zelf op...
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef OA het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood...De trein naar FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dokter, als ik op mijn sleutelbeen druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn enkel druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn buik druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn hoofd druk doet het vreselijk veel pijn..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: Ruimt u het wel zelf op...
Whehehehe die is wel flauw, maar wel grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dokter, als ik op mijn sleutelbeen druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn enkel druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn buik druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn hoofd druk doet het vreselijk veel pijn..
Zegt die dokter: laat maa ik zie het al, u heeft uw vinger gebroken
Komt een goudvis bij de dokter. Zegt de dokter: Ah, ik zie het al. Uit de kom.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dokter, als ik op mijn sleutelbeen druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn enkel druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn buik druk doet het vreselijk veel pijn, en als ik op mijn hoofd druk doet het vreselijk veel pijn..
Zegt die dokter: laat maa ik zie het al, u heeft uw vinger gebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
Je leest je dagboek?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit ergens flauwe moppen te lezen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja diequote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt: Het is geel en rijdt terug in de tijd?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef OA het volgende:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ik zie dat als een jaquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Het gaat ook nergens overquote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: