Toestel gewoon los besteld de Iphone 4 16 gb voor 650 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En wat was de deal met Vodafone
Op de orderbevestiging stond binnen 1 werkdag...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef ArnosL het volgende:
En wanneer zou de levering plaatsvinden, binnen welk tijdsbestek?
En wat stonden er in de algemene voorwaarden?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Op de orderbevestiging stond binnen 1 werkdag...
Dat je order altijd kan annuleren, maar dit staat op de website:quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En wat stonden er in de algemene voorwaarden?
Je weet wel, dat verhaal dat je zonder te lezen voor akkoord door hebt gedrukt.
Hun zeggen dat ze toestel officieel niet los mogen verkopen en de prepaid microsim erbij moeten doen van Apple. Maar die is dus niet op voorraad...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Rapaille het volgende:
Kan Vodafone niet het toestel leveren en dat je de simkaart bij een andere provider koopt? Of is het een pakket?
Omdat vodafone ze als enige los levert voor 650 euro simlockvrij. Mag je me een site geven waar ik hem goedkoper krijg;)quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef themole het volgende:
Gewoon blijven klagen.
Maar waarom wil je in godsnaam een iphone met een prepaidkaart.
Niet over beginnen. Dit is gekte op echt een heel ander niveau, ZESHONDERVIJFTIG euro betalen voor een prepaidtelefoon..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef themole het volgende:
Gewoon blijven klagen.
Maar waarom wil je in godsnaam een iphone met een prepaidkaart.
Oh je wil een los sim-only abbo erbij nemen. Dat kan wel voordelig zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Omdat vodafone ze als enige los levert voor 650 euro simlockvrij. Mag je me een site geven waar ik hem goedkoper krijg;)
Precies;) sim only van 10 euroquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef themole het volgende:
[..]
Oh je wil een los sim-only abbo erbij nemen. Dat kan wel voordelig zijn.
Als je er niks van afweet, waarom post je dan? Alle Iphones in Nederland met Vodafone zijn simlockvrij.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Telefoons met vodafone-prepaid heb ik nooit simlock-vrij gekocht hoor.
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef welkominspace het volgende:
Vodafone stuurde me 450 euro, dat was veel te weinig!
Dan koop je die toch ergens anders? Vodafone is degene die zich niet aan de regels houdt door het toestel los te leveren, dus dat is niet jouw probleem. Die microsim kun je zelf ook knippen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Precies;) sim only van 10 euro
of voor een paar euries bij een belwinkel halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan koop je die toch ergens anders? Vodafone is degene die zich niet aan de regels houdt door het toestel los te leveren, dus dat is niet jouw probleem. Die microsim kun je zelf ook knippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |