Hij heeft de hele tijd al Sharon in de titel verwerkt schatquote:
Dat had ze al door liefjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij heeft de hele tijd al Sharon in de titel verwerkt schat
Ik weet het, ik vind het alleen nodig ze de hele tijd te postenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij heeft de hele tijd al Sharon in de titel verwerkt schat
quote:
Tot zo bazinquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even douchen enzo.. word gewoon niet vrolijker van de muziek![]()
Tot later lieve piepels![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tot laterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
jadatweetiktochnietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vind het alleen nodig ze de hele tijd te posten![]()
Ik heb er ook last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tot morgen in de nachtautomaatquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Haaaiquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Goedenavond mede-onz luisteraars![]()
Jij was te druk met je kaarten natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
jadatweetiktochniet
Ik kom ook maar net binnen
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit nummer is natuurlijk voor Merel
Ja ja flauw enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Goudvis(haai die grote vis weet je wel wat een humor gehalte )
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit nummer is natuurlijk voor Merel
Ik ook. Voor ik sliep.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb SSB wel eerder vandaag gezien, had het over een vette mix?
Ja. Uur lang takkeherrie zonder gepraat verdommequote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef robdriessen het volgende:
wel met in- en outroquote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Uur lang takkeherrie zonder gepraat verdomme
cute he? ITSOFLUFFIEquote:
Bazenzoonquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cute he? ITSOFLUFFIE
en weet je wat baas is? mijn zoontje van 2,5 doet Agnes na
Hoi Dennisquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef haatmeneer het volgende:
Wat n wijvenmuziek allemaal(ben ik nu beledigend....?
)
Leukquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Zokunen het volgende:
En binnenkort ga ik weer een tour door de 90's doen, maar dan met andere nummers
Ik zeg Adam F - Circles!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga deze week in de avond/ancht een uurtje Drumm&Bass doen
En de tijd SMS je naar mijquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Ach voor het PO dat voor je examen is hadden we een 9,3 *vraagt om schouderklopjes* dus ik ga niet leren voor morgenquote:
OEEEH SPÄZZZZ! dat wou ik dus ook dit uur doen als SSB er niet was en ik mocht draaienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
PO moet je een 10 halenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ach voor het PO dat voor je examen is hadden we een 9,3 *vraagt om schouderklopjes* dus ik ga niet leren voor morgen
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
quote:
quote:
IK OOK IK OOKquote:
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nee, dat is neit waar, ik heb ook nooit 10en gehaald op de middelbare
Biologie had ik altijd een 10quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nee, dat is neit waar, ik heb ook nooit 10en gehaald op de middelbare
Verdraaid.quote:
* Doppiepoetspoetter Raakt Piel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
dezeng boy staat een 10.0 gemiddeld voor engels!
al 3 cijfers terug..
wie wil me aanraken?
Hij is er !quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mc-Piel, hoor mijn uurtje hierna dan
Mix is kk vers geworden
Ik dank god voor deze zalige herriequote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hou je van hardstyle Doppie?
9,4 op examen engels hierquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
Engels deed ik niks aan omdat het te simpel was, met een 5 het examen ingaan en met een 8 weglopen
Ik ben benieuwd broeder!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mc-Piel, hoor mijn uurtje hierna dan
Mix is kk vers geworden
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor hardstyle?
Succes SSB, ik schakel over op Spotify. Nothing personal
Maakt niet uit, smaken verschillenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor hardstyle?
Wauw, ik ook. Spotifyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor hardstyle?
Dat is wel eng en extreem.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
En ik zat bij een gast in de klas die 5 10'en had voor z'n examens
Die gast deed worteltrekken uit zn hoofd
En ook meerdere getallen achter de kommaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel eng en extreem.
Ik had op mn examen een rekenmachine nodig voor 3x6. Kon er echt niet opkomen gewoon.
EZ HEEFT EEN KAART GEKREGEN!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
dezeng boy staat een 10.0 gemiddeld voor engels!
al 3 cijfers terug..
wie wil me aanraken?
Jij altijdquote:
Hardstyle nuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Driepink het volgende:
ik luister nu geen radio, gewoon omdat het kan, of moet ik toch inschakelen?
Hardstyle voor jou nick!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Driepink het volgende:
ik luister nu geen radio, gewoon omdat het kan, of moet ik toch inschakelen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef Driepink het volgende:
wortel trekken is toch makkelijk?
wortel = w
w1 = 1
w4 = 2
w9 = 3
w16 = 4
w25 = 5
..
w144 = 12
Niet te hard...quote:
Ja, maar hij deed de wortel van 123 uit zijn hoofd, met meerdere cijfers achter de komma :Squote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef Driepink het volgende:
wortel trekken is toch makkelijk?
wortel = w
w1 = 1
w4 = 2
w9 = 3
w16 = 4
w25 = 5
..
w144 = 12
Vast niet. Wordt meestal niet gewaardeerd door oudersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders dit ook leuke muziek vinden die beneden zitten
Hier geen kids in de buurtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet te hard...mijn kindjes slapen
Kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet. Wordt meestal niet gewaardeerd door ouders
Wees blij, flitspalen en zulksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
Jammer dat ik dit niet in de auto kan luisteren..
2400W om me heen, dan was ik wel ff 'n stukkie gaan rijden.
sopsopsopquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Was de kwaliteit van mijn verhaal een beetje goed, dan bedoel ik de audio, niet de inhoud
2400, lekker voor je orenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
.. het is een 1.0quote:
Eens kijken hoe lang het duurt voor je buurman aan de deur staatquote:
Telefoonquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
Heeeeurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
2400, lekker voor je oren
Maar de eerste minuten zijn een beetje saai.
Hij komt langzaam op gang
Whehequote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
.. het is een 1.0,
alleen de muziek gaat hard
Heb Symbian, kan niet streamenquote:
Y. wil bij hem wonen. Die breng ik er binnenkort wel heenquote:
Ik wil ook op mn foon kunnen luisterenquote:
Goede, even vragen of hij morgen moet werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voor je buurman aan de deur staat
Ja, ik ga niet meer luisteren dusquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Alvast de tracklist voor de geinteresseerde
01.Xiphias The Intro
02.Showtek Here We Fucking Go
03.Grandmaster Q Until Then (Josh & Wesz Remix)
04.T.a.t.a.n.k.a Project DJ's Life (Acapella)
05.D Block & S Te Fan ft Josh & Wesz Let It Go
06.DJ Stephanie The Power Of Love
07.Low E vs Alter Egosz Vendetta
08.Wildstylez Muzic Or Noize
09.Zatox Vintage
10.Atmozfears vs The Vision Virtual Reality
11.Frontliner Expressionz
12.Abyss & Judge Combined Forces
13.A Lusion meets Scope DJ Between Worlds
14.Davide Sonar Direct Line
15.The Mentalists Seize The Day
16.Josh & Wesz Like Thiz
17.Wildstylez Push That Feeling
18.D Block & S Te Fan Let'z Dance
19.Coone vs Deepack Mayday Dream
20.Noisecontrollers Ctrl Alt Delete (In Qontrol Anthem)
21.D Block & S Te Fan Shallow Planet
22.Headhunterz Scrap Attack (Defqon 1 Anthem)
23.D Block & S Te Fan The Nature Of Our Mind (Qlimax Anthem)
24.D Block & S Te Fan Music Made Addict
25.A Lusion Elixer Of Life
26.Frontliner & Wildstylez Spin That Shit (S.W.A.T. Anthem )
27.Showtek We Speak Music
28.TNT Double Dutch Darkies
29.Tuneboy Re Generate It
30.Tatact Taaac
31.The KGB's Channel KGBs (TNT Remix)
32.Flarup Hardstyle Ambassadors (Blutonium Boy Remix)
33.The Prophet Recession
34.Frontliner vs Marc Acardipane Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
35.Frontliner The First Cut
36.Headhunterz The Saifam Mashup
37.Tatanka & Zatox Gangsta
38.Noisecontrollers Surge Of Power
39.Gostosa Never Say Never
40.Alpha Interlude
41.Activator & Zatox Oxygen
42.Scope DJ ft Maia Surreality
43.Zany Maximum Force (Defqon1 Australia Anthem)
44.Dutch Master Taste Me
45.Alpha Twins Unleashed
46.Williams Syndrome Emotions
47.Wasted Penquinz We Live For The Day
48.DJ Stephanie Black High Heels
49.The Beholder & Max Enforcer The Preacher
50.Stick Dogs Traficante
51.Frontliner Sunblast
52.Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers Tonight
53.Noisecontrollers Sanctus
54.Zappaman Sexual Healing
55.DJ Isaac The Sound Of The Underground
56.The R3bels & Zatox Choirs
57.Xiphias Outro Yearmix Part One
Doe jij dat eensquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede, even vragen of hij morgen moet werken
Welke telefoon heb jequote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook op mn foon kunnen luisteren
die gaat net zo hard mee doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. wil bij hem wonen. Die breng ik er binnenkort wel heen
HTC Wildfirequote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je?
Ditquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sinds die nieuwe server werkt TuneIn voor de telefoon ook niet bij mij trouwens
Hier werkt die super en foutloosquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sinds die nieuwe server werkt TuneIn voor de telefoon ook niet bij mij trouwens
Die vindt dit takkeherrie hoor. Kan hij niet op breakdancen hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gaat net zo hard mee doen
Die van mij zijn nog een beetje jong he?
Kijk is even opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar kan je een radiostation toevoegen en dan op je mobiel naar die site, en dan de stream openen, doe ik ook zo met mijn blackberry
Gezellig wel.
Download Xiia live in de market, en ga dan met je internetbrowser naar http://www.onzinradio.nl/tuneinquote:
1 daarvan komt uit Waalwijkquote:
Zoeken op ONZ Radio werkt ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Download Xiia live in de market, en ga dan met je internetbrowser naar http://www.onzinradio.nl/tunein
Nou dat is iig ietsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vindt dit takkeherrie hoor. Kan hij niet op breakdancen he![]()
Metallica vindt hij ook al niks![]()
Pendulum en magnetic man wel. Dat mag ik wel opzetten als hij naast me zit in de auto
Hij breakdanced in de autoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vindt dit takkeherrie hoor. Kan hij niet op breakdancen he![]()
Metallica vindt hij ook al niks![]()
Pendulum en magnetic man wel. Dat mag ik wel opzetten als hij naast me zit in de auto
Ja goede!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Download Xiia live in de market, en ga dan met je internetbrowser naar http://www.onzinradio.nl/tunein
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Kijk is even opEens zien of dat wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar kan je een radiostation toevoegen en dan op je mobiel naar die site, en dan de stream openen, doe ik ook zo met mijn blackberry
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wel even accountje aanmaken, en hem toevoegen onder je eigen favo'squote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goede!!
Dat had ik echt nog niet geprobeerd![]()
Is dus niet te krijgen in mn android market he
[..]
Eens zien of dat wil
Nee. Hij heeft wel al de schuur ingepikt van mn ghettoflat. Ik MOET daar zeil neerleggen van hem, goed dik zeil ook (dus duur) zodat hij daar kan breaken.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
ik moet plassen en een koptelefoon aanschaffen
pc is op surround (soort van) aangesloten, maar bass staat helemaal omlaag omdat mn pa anders mn bass hoort met zijn supergehoor
Whehe, maar ook nee moet men lerenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft wel al de schuur ingepikt van mn ghettoflat. Ik MOET daar zeil neerleggen van hem, goed dik zeil ook (dus duur) zodat hij daar kan breaken.
Oh ja mama dan kunnen we ook wel een pc in de schuur zetten voor de muziek
As if
hij koopt maar een paar boxxies voor op zn telefoon, zoals je die vroeger had voor de sony ericsson, en anders discmanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft wel al de schuur ingepikt van mn ghettoflat. Ik MOET daar zeil neerleggen van hem, goed dik zeil ook (dus duur) zodat hij daar kan breaken.
Oh ja mama dan kunnen we ook wel een pc in de schuur zetten voor de muziek
As if
Inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Virtual reality![]()
Lekkere droge kick
Ik wil best zorgen dat hij daar kan breaken maar dan op goedkoop zeil en met een simpele radioquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe, maar ook nee moet men leren
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij koopt maar een paar boxxies voor op zn telefoon, zoals je die vroeger had voor de sony ericsson, en anders discman
Ik heb de hardcore top 100 van 2010 gedownload een maand terug, en draai hem echt helemaal kapotquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad!
Denk dat ik maar eens een keertje een uurtje wat Mainstream hardcore ga draaien van de afgelopen 5 jaar. Daar heb ik af en toe namelijk behoefte aan.
Trusteng smaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna slapen, moet morgenochtend weer vroeg op....![]()
Trusten
No offense, maar weinig goeie hardcore in 2010quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de hardcore top 100 van 2010 gedownload een maand terug, en draai hem echt helemaal kapot
Ik begin er nu pas in geïnteresseerd te raken, dus kan niet echt oordelen / vergelijken...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
No offense, maar weinig goeie hardcore in 2010
5 jaar naar geluisterd vind het nu zo eentonigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik begin er nu pas in geïnteresseerd te raken, dus kan niet echt oordelen / vergelijken...
Ik maar 1 hardcore feest en dat was Dominator.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in 2010 meer hardstyle geluisterd en meer hardstyle feesten gedaan.
Dit jaar meer hardcore weer doen.
Ik begin zaterdag in Oberhausen bij Pussy Motherfuckerz
Bazenfeest
Gewoon simpel radiootje, kost het me ook geen klauwen vol geld aan batterijenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
1. jij hoef geen pc in je schuur te zetten
2. zo deed iedereen dat +/- 10 jaar terug
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon simpel radiootje, kost het me ook geen klauwen vol geld aan batterijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een perfect ding
Gezellig wel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]En de ipod krijg je er gratis bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een perfect dingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
die mag ie ook zelf betalen, hij wilt toch muziek?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx, ik ookquote:
Kind is 12 hè...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
die mag ie ook zelf betalen, hij wilt toch muziek?
Nee, maar .. Je hebt al een ipod nano vanaf ¤14 tegenwoordig ofzo, ik sluit zelf mijn classic erop aan die was toen ik hem kocht ¤170quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de ipod krijg je er gratis bij?
Ik weet niet hoe direct hij de muziek wil handlen, maar vanaf de huis pc een kabeltje naar wat speakers (met versterkertje) voldoet meestal, genoeg feestjes gehad in tuinen waar binnen een laptop stond en de boxen in de tuin stonden. (Ik knip wel rustig cheap ass speaker setjes kapot om dit mogelijk te maken)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens anders wordt het vaak zo eentonigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx, ik ook
Vind het fijne dat er niet van die lange intro's en outro's aanzitten.
Maar gewoon 1 nummertje per minuut ofzolekker het tempo er in.
uit je speakersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nr vind ik echt vet.
Iemand een idee waar de text / gepraat vandaan komt?
Die ouders hebben het ook wat beter dan Huppelquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
kinderen van 12 lopen tegenwoordig met duurder spul rond als ik..
Land Of The Lostquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nr vind ik echt vet.
Iemand een idee waar de text / gepraat vandaan komt?
Mijn zoon niet. Mijn zoon wordt opgevoed! Hij is geen materialistisch hebberig kutjong!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
kinderen van 12 lopen tegenwoordig met duurder spul rond als ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfs toen we het beter hadden kon hij daarnaar fluiten hoor. Ik vind het niet nodig.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die ouders hebben het ook wat beter dan Huppel
[..]
Land Of The Lost
Ben ik ook met je eensquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs toen we het beter hadden kon hij daarnaar fluiten hoor. Ik vind het niet nodig.
Dat liet ik even in het midden. Maar ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs toen we het beter hadden kon hij daarnaar fluiten hoor. Ik vind het niet nodig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon niet. Mijn zoon wordt opgevoed! Hij is geen materialistisch hebberig kutjong!
Ez krijgt hij jouw desire nou in Juni of Juli?
dan zou ik toch echt een discman + boxjes kopen voor hem, ben je ook niet zoveel kwijt, omdat het oud spul is, maar kan hard genoeg gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mehh, nee is best een goed nummer. Maar helemaal overhyped.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
D Block & S Te Fan Music Made Addict zodirect, dat vind ik wel een kutnummer.
PC naar versterker van de DVD speler ---> Geluidquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb dus echt kenwood speakers via een headset plug gebruikt, soms moet je er een pc versterkertje tussen gooien, maar "aanhoorbaar" maken kan zo simpel
Dat album heeft echt pareltjes, maar ik vind persoonlijk niet dat Music Made Addictz daarbij hoortquote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mehh, nee is best een goed nummer. Maar helemaal overhyped.
Beetje z'n charmes verloren!
Het was ook puur om een idee te geven, huppel kan dan wel minder onz radio luisterenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC naar versterker van de DVD speler ---> Geluid
PC naar TV --> Beeld
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
D Block & S Te Fan Music Made Addict zodirect, dat vind ik wel een kutnummer.
Ik zie wel hoe ik het oplos. Kind weet dat de schuur laatste prio is maar ik ga wel zorgen dat die voor de zomervakantie klaar is. Joch kan geen 6 weken zonder breakdancenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb dus echt kenwood speakers via een headset plug gebruikt, soms moet je er een pc versterkertje tussen gooien, maar "aanhoorbaar" maken kan zo simpel
Weet ik tochquote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat liet ik even in het midden. Maar ik geef je groot gelijk.
Het is wel belangrijk dat er fatsoenlijk geluid uitkomt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan zou ik toch echt een discman + boxjes kopen voor hem, ben je ook niet zoveel kwijt, omdat het oud spul is, maar kan hard genoeg gok ik
het zit goed in elkaar jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wees eerlijk, het is allemaal fucking goed gemixtof niet
?!
2 keer een kleine hapering gehoord, maar voor de rest klinkt het prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
?!
Het was wel het album waardoor ik helemaal addicted to the music werd jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
blijft wel een bazenplaat
Oh jij gaat zo niet blij met mij zijn als ik eenmaal in mn flat zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC naar versterker van de DVD speler ---> Geluid
PC naar TV --> Beeld
Ik mis het kletsen van jouquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
?!
Prettig om naar te luisteren.. en het is al een tijdje niet 'mijn ding'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
?!
http://audio-tv-foto.mark(...)D1f4TTM%3D&df=1&fs=1quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe ik het oplos. Kind weet dat de schuur laatste prio is maar ik ga wel zorgen dat die voor de zomervakantie klaar is. Joch kan geen 6 weken zonder breakdancen
[..]
Weet ik toch
[..]
Het is wel belangrijk dat er fatsoenlijk geluid uitkomt.
Kan ik niet DX dan krijg ik geheid gezeik van mijn buren of de vriend van me ma XDquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Mijn volume gaat weer omhoog
Ik heb hier nu via marktplaats 2.1 boxjes ofzo, maar wel met subwoofer enzo, dat klinkt echt behoorlijk goed. En heeft me 25 euro gekost.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe ik het oplos. Kind weet dat de schuur laatste prio is maar ik ga wel zorgen dat die voor de zomervakantie klaar is. Joch kan geen 6 weken zonder breakdancen
[..]
Weet ik toch
[..]
Het is wel belangrijk dat er fatsoenlijk geluid uitkomt.
1) Dat vreet batterijenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
http://audio-tv-foto.mark(...)D1f4TTM%3D&df=1&fs=1
Nee hoeft ook idd niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb hier nu via marktplaats 2.1 boxjes ofzo, maar wel met subwoofer enzo, dat klinkt echt behoorlijk goed. En heeft me 25 euro gekost.
Voor een kleine ruimte hoef je geen 5.1 of 7.1 te hebben...
"dat kind is 12" "geen dure dingen, niet materialistisch" "moet wel goed geluid"quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Dat vreet batterijen
2) Dan moet ik allemaal cd's gaan kopen voor het kind
3) Ik had toch al nee gezegd?
tvp, vanavond even wat zooi gaan downloadenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Alvast de tracklist voor de geinteresseerde
......................
Nog een idee dan: Bierkrat radio!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoeft ook idd niet.
Gewoon simpel radiootje van idd iets van 25 euro is goed genoeg.
Zolang die maar wel mp3 cd's accepteert
Zet je deze mix ook online ?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is er allemaal afgelopen jaar naar S.W.A.T. geweest?
ik niet, ik zie het in mei/juni wel.. bij intentsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is er allemaal afgelopen jaar naar S.W.A.T. geweest?
Een radio hoeft echt geen 100den euro's te kosten hoor. Maar wel iets beters dan een discmanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
"dat kind is 12" "geen dure dingen, niet materialistisch" "moet wel goed geluid"
uit kleine boxjes komt zowiezo kutgeluid vergeleken met je eigen home cinema system, dat zowiezo..
en als je per se op netstroom wilt, zal er heus wel adaptertje zijn
Ik wil je de mix wel sturen op msn ofzo ?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
tvp, vanavond even wat zooi gaan downloaden
Dit.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet je deze mix ook online ?
Wil ik wel ff binnen halen!
Bouw jij hem ff voor me dan? Oh en in een Hertog Jan krat aubquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog een idee dan: Bierkrat radio!
Die zijn echt geniaal
Oude auto radio, wat oude speakers en en druppellader, dan kan ie em zelfs meenemen![]()
Maar dat wordt wel wat duurder
Goed idee!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bouw jij hem ff voor me dan? Oh en in een Hertog Jan krat aub
Stuur hem naar mij, dan pleur ik hem wel op onz-radio.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil je de mix wel sturen op msn ofzo ?
ik heb ook nog een 2e uur
01. Xiphias The Intro : Fuck GAGA
02. Showtek Laa Di Fucking Daa
03. Brennan Heart Muzik Bizz
04. Alpha Twins ft Mc Rems In Time
05. Alpha Twins Fragile
06. Pavo Raven
07. Killer Clown Silentium
08. Showtek World Is Mine
09. The Pitcher ft Nikkita Another Day In My Life
10. The Pitcher ft MC DV8 Shine
11. Dozer Syren
12. Donkey Rollers Innocent
13. The Pitcher I Just Cant Stop
14. Zany & Dozer Fruxaq
15. Zany meets The Beholder The New God
16. Prelude from Pendulum Slam
17. Headhunterz Rock Civilization ( Technoboy's Undersound Mix)
18. DJ Stephanie Underneath
19. Proppy & Heady Summer Of Hardstyle
20. Brennan Heart Audiometric (2009 Album Mix)
21. Brennan Heart Musical Impressions
22. Hardstyle Masters & Max Enforcer Respect
23. Toneshifterz Sahara
24. Wildstylez The Phantom Beat
25. D Block & S Te Fan vs Coone Creation Of Life
26. Noisecontrollers Revolution Is Here
27. Deepack Fire In Tha Place
28. Noisecontrollers Attack Again
29. Bad Habitz Fantasy Island
30. Tatanka Doomsday
31. The Nasty Boyz We Are Still Awake
32. Headhunterz The Sacrifice ( Brennan Heart Remix)
33. D Block & S Te Fan Supernova
34. Low E vs Alter Egosz WTF
35. DJ Phil Ty A Kay A
36. Technoboy Put Some Grace
37. Tatanka Roba Dellalltro Mondo
38. Wildstylez Pleasure
39. Mr Puta La Vida Narcotica
40. D Block & S Te Fan ft Mc Villain Sound Of Thunder
41. Frontliner Time
42. Technoboy & The Prophet ft Shayla Psycho Ex
43. Deepack & Frontliner ft MC Lan To Ya Brain
44. Activator One I Love
45. Brennan Heart ft Shanokee Feel U Here
46. Psyko Punkz After MF
47. Dailucia Lunar
48. Activator Lullaby
49. Deepack vs D Block & S Te Fan Rock Diz
50. Brennan Heart One Blade ( Noisecontrollers Remix)
51. Ivan Carsten You Try To Play Me
52. Alphaverb & Intractable One Never Enough
53. Tat & Zat Skeleton
54. Crypsis & Kold Konexion Dust In Your Eyes
55. B Twinz Rebellion
56. Xiphias The Outro [Fragments Of Live]
57. A Lusion meets Scope DJ Reaching Out
ik gebruikte verdomme 5 jaar geleden nog een sony erisccon met soortgelijke boxjes, en dat was prima geluidquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een radio hoeft echt geen 100den euro's te kosten hoor. Maar wel iets beters dan een discman
Het gaat bij breakdancen dus juist NIET om de basquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gebruikte verdomme 5 jaar geleden nog een sony erisccon met soortgelijke boxjes, en dat was prima geluid
maar zo'n 25 euro radiotje, mn oma kan nog meer bass produceren dan zo'n ding
Hmm zelf nooit gedaan, en mn zwager zit nu met m'n zus (verlamming, komt hopelijk weer goed) en een kind van 2 maand en een van 3 jaar, dus die val ik er nu maar ff niet mee lastigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bouw jij hem ff voor me dan? Oh en in een Hertog Jan krat aub
?quote:
Oh dat klinkt ergquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm zelf nooit gedaan, en mn zwager zit nu met m'n zus (verlamming, komt hopelijk weer goed) en een kind van 2 maand en een van 3 jaar, dus die val ik er nu maar ff niet mee lastig
dan is een discman genoegquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat bij breakdancen dus juist NIET om de bas
Jij staat er maar 1 uur opquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe die intro van het 2e uur![]()
En mij niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan is een discman genoeglijkt mij
maar wat zei SSB nou? + ik wil setje ook wel hebben..
+ kratradio is goed geluid, zonder dollen
Ik schrok alquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kap hem om 22:00 af hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaja mensen bijna de donatiemeterupdate![]()
ik moet om 22h van de pcquote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wacht maar tot ik ga draaien:D
kga later deze week pas draaien, moet eerst ff doorhebben hoe alles werktquote:
Nee sukkel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Driepink het volgende:
huppel leert het nooit, die vind dat een discman achterhaald is en daardoor komt er geen goed geluid uit
maar ik gaat nog ff tv kijken, setje is leuk, als ie ooit eens online komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |