ik neem aan dat je skype bedoelt ? maar dat kan ook pas vanaf mango en als skype in de marketplace staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En iemand enig idee of ik swype er op kan zetten?
Swype is een toetsenbordhulp. Zoek maar even op Youtube wat het is. Werkt best goed. Heb een tijdje verschillende alternatieven gebruikt op zowel Android als WinMo. Voor Windows Phne 7 is iets dergelijks er nog niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik neem aan dat je skype bedoelt ? maar dat kan ook pas vanaf mango en als skype in de marketplace staat.
Als een Early Adopter moet je vaak lang op allerlei zaken wachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Nee. Swype. Dat bedoel ik. Werkte hardstikke fijn op een toestel waar ik het op had. Oh jammer
Dan is dat ook afwachten helaas.
Gezien het model van WP7 denk ik niet dat MS dergelijke apps toe zal staan....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef YuriGagarin het volgende:
[..]
Als een Early Adopter moet je vaak lang op allerlei zaken wachten.
De verkeerde trein genomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:02 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
nou mango update.. waar blijf je
Laat ik voorop stellen dat ik een groot WP7 fan ben. Maar Microsoft is een beetje aan het prutsen met updates. Net als de NoDo update, is ook deze update carrier afhankelijk. Dus als jij een branded phone hebt, ben je afhankelijk van je carrier. Dit houdt in dat je misschien nog wel 2/3 maanden mag wachten. Slechte zaak!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
De verkeerde trein genomen.
Heeft niets met MS te maken. Dit is bij elk OS zo. Afgezien van iOS omdat daar geen branding toegestaan wordt. Echter is het al sinds tijden zo met elk ander OS (zowel smartphones als dumb-phones). Voordeel is goedkopere toestellen. Nadeel is wachten op updates.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:28 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik een groot WP7 fan ben. Maar Microsoft is een beetje aan het prutsen met updates. Net als de NoDo update, is ook deze update carrier afhankelijk. Dus als jij een branded phone hebt, ben je afhankelijk van je carrier. Dit houdt in dat je misschien nog wel 2/3 maanden mag wachten. Slechte zaak!
Per ongeluk de 'Stop volgen' knop aangeklikt? Ik heb het zelf wel eens met de reeksen, dat die opeens niet meer bij mijn actieve topics staan. Maar een topic opzich niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Raar ineens is dit topic gewist uit mijn actieve topics? terwijl ik er voldoende in heb gereageerd.. Apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |