abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:28:07 #151
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_98813610
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Windows Phone 7 draait veel beter dan WM6? Want dat had ik op mijn Omnia2 en dat was, mede ook door het bagger resistieve touchscreen, super traag en matig.
Windows Mobile 6 en Windows Phone 7 zijn niet te vergelijken. WP7 is helemaal opnieuw opgebouwd, en een totaal ander systeem. Apps zijn ook niet uitwisselbaar (helaas). WP7 loopt gewoon erg soepel.

Ik weet niet precies wat die CPU in de Omnia II precies zou moeten presteren, maar ik heb een HD2 waar van origine WinMo 6.5 op staat, en dat liep gewoon soepel. Zeker met de Sense skin, was het goed werkbaar. Maar Samsung heeft er een handje van de nodige troep mee te leveren en misschien dat die processor ondanks zijn 800 MHz ook gewoon crap was. EN inderdaad zou het touch screen daar ook zijn invloed op kunnen hebben gehad.
pi_98814982
Jongens, we hebben eindelijk een volwaardig OS in handen. Angry Birds is op de marketplace beschikbaar!
pi_98816101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef YuriGagarin het volgende:
Jongens, we hebben eindelijk een volwaardig OS in handen. Angry Birds is op de marketplace beschikbaar!
'Hallo ik wil graag een iPhone'
Maar mevrouw, kijk eens naar WP7, veel beter voor de stylbewuste mens, en Angry Birds!.
' Oke, dan neem ik die'
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_98816157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom android altijd veel apps zoals angry birds gratis geeft, maar ios/wp7 niet..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:38:08 #155
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_98816425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af waarom android altijd veel apps zoals angry birds gratis geeft, maar ios/wp7 niet..
Reclame in de apps. dat is één ding. Iets dat WP7 overigens overgenomen heeft helaas. Persoonlijk betaal ik voor een app die je wat langer gaat gebruiken graag 1 of 2 euro ipv met reclame geconfronteerd te worden. Daarmee komen we op een ander nadeel van WP7, maar wat naar verloop van tijd wel minder zal worden: Apps zijn best prijzig, gemiddeld genomen. Nu heb ik niet gekeken of de Android/iOS varianten net zo duur zijn, maar toch. Gemiddeld genomen zijn de prijzen momenteel gewoon hoger bij WP7.
pi_99485693
Onlangs zijn er weer wat nieuwe toestellen verschenen voor Windows Phone 7 waaronder een waarschijnlijke WP versie van de Samsung Galaxy SII, ben benieuwd of Nokia iets nog beters kan neerzetten.

Ben ook blij dat ZTE en Acer ook telefoons gaan maken, beter voor het lagere prijssegment.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:34:56 #157
300718 Kenju
Say It!!??
pi_99497298
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef YuriGagarin het volgende:
Onlangs zijn er weer wat nieuwe toestellen verschenen voor Windows Phone 7 waaronder een waarschijnlijke WP versie van de Samsung Galaxy SII, ben benieuwd of Nokia iets nog beters kan neerzetten.

Ben ook blij dat ZTE en Acer ook telefoons gaan maken, beter voor het lagere prijssegment.
Ik denkt niet dat ze enkel in het lage segment zullen acteren. Al kan het natuurlijk goed dat steeds meer eigenschappen ook naar de lower-end en midrange toestellen komen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:36:12 #158
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99497342
Inderdaad goed te zien dat het eerste high-end toestel met WP7 dan eigenlijk ook is aangekondigd. Het is wachten op wat goede zakelijke toestellen en cameratoestellen. Vooral dat eerste ben ik benieud naar. Waarschijnlijk zullen we moeten wachten op Nokia. Of zou HTC weer een soort van Touch Pro of Tytn toestel in de markt zetten? Denk het eigenlijk wel. Ben benieuwd hoe de ervaring met een Message-toestel (ala Nokia E7x) i.c.m. Windows Phone 7 zal zijn. Kan best aardig werken denk ik. Zeker met een beetje aanpassing (wat Nokia als enige dus mag). De tiles zijn perfect voor een klein schermpje, alleen die icoontjes zullen wat groter moeten. En dat in combinatie met volledige exchange support, brengt Windows Phone 7 een flinke plus voor het zakelijke segment. Ik ben benieuwd wat de zakelijke gebruikers tegenwoordig nemen.
In mijn beeld (voor een deel gevormd doordat ik bij Vodafone gewekt heb) kun je niet anders dan BB of Symbian. Tenzij je een simpele gebruiker bent (bellen en sms-en en een mailtje over imap of standaard exchange). Maar dan nog wil je functionaliteit die je evt. in de toekomst nodig hebt lijkt me, voor groepsafspraken, mogelijkheid deze dynamisch te bewerken en instellingen op afstand, ed. Best veel grootzakelijke klanten hadden dat echt nodig. Dan kun je met Android of iOS niet vooruit. Of zouden ze dat gewoon in handen van de IT-ers gooien? Of bleek die functionaliteit achteraf toch niet zo belangrijk? Of wisten steeds meer ICT'ers gewoon niet hoe dit moet?

Ik werk al een tijd met WP7. Hoewel het er mooi uitziet, blijf je toch tegen wat zaken aanlopen die je beter wil. En dat ligt niet aan het feit dat in het gebruik op een HD2, aangezien ik van native WP7 toestel gebruikers hetzelfde hoor. Een groot bestand over bluetooth werkt bijv. niet. Lastig om dat goed voor elkaar te krijgen is het niet. Kortom, wellicht dat er een beperking op zit? Kwa grootte, misschien ook kwa type? Dit zijn vrijheden die ik eigenlijk wel wil. Hopelijk is Meego wèl volledig open, en komt ook dat op high-end toestellen. Al zullen dat waarschijnlijk geen Nokia toestellen te zijn, terwijl dat toch het merk is dat het meest concreet over Meego is.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:56:38 #159
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_99498018
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Inderdaad goed te zien dat het eerste high-end toestel met WP7 dan eigenlijk ook is aangekondigd. Het is wachten op wat goede zakelijke toestellen en cameratoestellen. Vooral dat eerste ben ik benieud naar. Waarschijnlijk zullen we moeten wachten op Nokia. Of zou HTC weer een soort van Touch Pro of Tytn toestel in de markt zetten? Denk het eigenlijk wel. Ben benieuwd hoe de ervaring met een Message-toestel (ala Nokia E7x) i.c.m. Windows Phone 7 zal zijn. Kan best aardig werken denk ik. Zeker met een beetje aanpassing (wat Nokia als enige dus mag). De tiles zijn perfect voor een klein schermpje, alleen die icoontjes zullen wat groter moeten. En dat in combinatie met volledige exchange support, brengt Windows Phone 7 een flinke plus voor het zakelijke segment. Ik ben benieuwd wat de zakelijke gebruikers tegenwoordig nemen.
In mijn beeld (voor een deel gevormd doordat ik bij Vodafone gewekt heb) kun je niet anders dan BB of Symbian. Tenzij je een simpele gebruiker bent (bellen en sms-en en een mailtje over imap of standaard exchange). Maar dan nog wil je functionaliteit die je evt. in de toekomst nodig hebt lijkt me, voor groepsafspraken, mogelijkheid deze dynamisch te bewerken en instellingen op afstand, ed. Best veel grootzakelijke klanten hadden dat echt nodig. Dan kun je met Android of iOS niet vooruit. Of zouden ze dat gewoon in handen van de IT-ers gooien? Of bleek die functionaliteit achteraf toch niet zo belangrijk? Of wisten steeds meer ICT'ers gewoon niet hoe dit moet?

Ik werk al een tijd met WP7. Hoewel het er mooi uitziet, blijf je toch tegen wat zaken aanlopen die je beter wil. En dat ligt niet aan het feit dat in het gebruik op een HD2, aangezien ik van native WP7 toestel gebruikers hetzelfde hoor. Een groot bestand over bluetooth werkt bijv. niet. Lastig om dat goed voor elkaar te krijgen is het niet. Kortom, wellicht dat er een beperking op zit? Kwa grootte, misschien ook kwa type? Dit zijn vrijheden die ik eigenlijk wel wil. Hopelijk is Meego wèl volledig open, en komt ook dat op high-end toestellen. Al zullen dat waarschijnlijk geen Nokia toestellen te zijn, terwijl dat toch het merk is dat het meest concreet over Meego is.
Als zakelijk gebruiker heb ik momenteel de HTC 7 Pro. Die bevalt uitermate goed moet ik zeggen hoewel het toestel wel aan de zware kant is en het camera en het geluid van een hogere kwaliteit had mogen zijn.

Op een paar kleine verbeterpunten niks meer de lof over WP7. Hoewel de functionaliteiten op dit moment wat beperkter zijn vind ik het stukken prettiger werken dan Android.

Ik wacht met spanning af op de Mango update

vrijdag 15 juli 2011 @ 17:12:22 #160
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99508153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als zakelijk gebruiker heb ik momenteel de HTC 7 Pro. Die bevalt uitermate goed moet ik zeggen hoewel het toestel wel aan de zware kant is en het camera en het geluid van een hogere kwaliteit had mogen zijn.

Op een paar kleine verbeterpunten niks meer de lof over WP7. Hoewel de functionaliteiten op dit moment wat beperkter zijn vind ik het stukken prettiger werken dan Android.

Ik wacht met spanning af op de Mango update

[ afbeelding ]
Ah, ze zijn er dus al. Tsja, ik houd het niet meer zo strak in de gaten. Hopelijk wordt er wat meer toegestaan in WP7 in de toekomst. Al hebben ze deze keus niet voor niets gemaakt. Apps van buiten de market place en home brew ondersteunen ze dan wel weer. Komt wat vreemd op me over. Ben benieuwd wanneer die volledige exchange support komt.
pi_99703504
IM+ Messenger voor al je msn, icq, gtalk enzo is nu gratis om te downloaden.
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:25:46 #162
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_99704338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:04 schreef YuriGagarin het volgende:
IM+ Messenger voor al je msn, icq, gtalk enzo is nu gratis om te downloaden.
Thnx heb hem meteen even gedownload, jammer dat hij niet in de background draait als active tile
pi_99705339
Even de settings induiken, daar stond het namelijk.
pi_99721847
nou die messenger werkt bij mij dus echt voor geen meter, hij logt me steeds maar weer uit..
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:34:09 #165
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_99723594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
nou die messenger werkt bij mij dus echt voor geen meter, hij logt me steeds maar weer uit..
Hij werkt hier nu perfect. Er zit wel iets vertraging in het ontvangen van berichten als hij in push mode staat.

Ben erg blij met deze nieuwe functionaliteit. Begreep overigens dat live messenger standaard in Mango zit :)
pi_99723976
Ik heb nu net mijn telefoon geupdate, is hij nu dan geupdate (geen idee of er iets is aangepast? ) maar voor heen deed messenger het wel, sinds een paar weken niet meer dan logde ik in stuurde ik iets naar iemand en daarna logde hij weer uit en kon ik dus niets sturen / ontvangen
pi_99724120
hier een WP7 Samsung Omnia 7 gebruiker.

Super mooi scherm wat de tile interface ten goede komt. Het design van het toestel zelf vind ik wat gewoontjes, maar de software werkt lekker. Heb er inmiddels via de tweakers.net methode mango opgezet en dat heeft wat leuke nieuwtjes.

Facebook en WLM chat integratie in de messaging hub, daar moet twitter nog bijkomen zodra mango officieel gereleased wordt.

Helaas dus nog wel een UK live account in gebruik voor Zune, Marketplace en Xbox live en niet m'n NL live account.

Wel wat betaalde spelletjes geïnstalleerd en graphics zijn prima.

Ik heb zelf nooit een Iphone gehad of een android, maar WP7 doet daar qua functionaliteit niet voor onder wat mij betreft. Het is vooral dat er nog wat "standaard" apps ontbreken, maar dat zal met de komst van Mango wel verbeteren.
pi_99724271
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Ben benieuwd wanneer die volledige exchange support komt.
Wat mis je momenteel ? Ik vind de exchange integratie al redelijk in orde. Heb wel mango erop staan, maar kan me niet herinneren dat het zoveel minder was in de Nodo periode :)
pi_99724310
ik mag hopen dat je binnenkort wel eindelijk je thema kan aanpassen dan die overdreven felle kleuren..
pi_99724614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
ik mag hopen dat je binnenkort wel eindelijk je thema kan aanpassen dan die overdreven felle kleuren..
geen idee of dat via api's mogelijk gemaakt worden zodat apps dit voor je kunnen regelen. in mijn mango beta is daar in ieder geval niet veel in veranderd. ik ben overigens wel tevreden over de kleuren, maar meer customization is altijd welkom wat mij betreft.
pi_99724951
Hopelijk later, maar heel belangrijk vind ik het persoonlijk niet. Light + Rood vind ik het mooiste.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:09:26 #172
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_99725705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:43 schreef het_fokschaap het volgende:

Super mooi scherm wat de tile interface ten goede komt. Het design van het toestel zelf vind ik wat gewoontjes, maar de software werkt lekker. Heb er inmiddels via de tweakers.net methode mango opgezet en dat heeft wat leuke nieuwtjes.

Facebook en WLM chat integratie in de messaging hub, daar moet twitter nog bijkomen zodra mango officieel gereleased wordt.

Helaas dus nog wel een UK live account in gebruik voor Zune, Marketplace en Xbox live en niet m'n NL live account.

Wel wat betaalde spelletjes geïnstalleerd en graphics zijn prima.

Ik heb zelf nooit een Iphone gehad of een android, maar WP7 doet daar qua functionaliteit niet voor onder wat mij betreft. Het is vooral dat er nog wat "standaard" apps ontbreken, maar dat zal met de komst van Mango wel verbeteren.
Heb je een link voor mij hoe je mango erop kan zetten?
pi_99728070
Nou ja ik vind het echt niet mooi meer die felle opvallende kleuren.. Je kan niets anders dan kiezen uit kleur.

Im (gele) messenger waarbij skype, google talk enzo ook gebruikt kan worden. Alleen bij mij loopt het tot nu toe steeds vast. Helaas.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:53:57 #174
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99745625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

geen idee of dat via api's mogelijk gemaakt worden zodat apps dit voor je kunnen regelen. in mijn mango beta is daar in ieder geval niet veel in veranderd. ik ben overigens wel tevreden over de kleuren, maar meer customization is altijd welkom wat mij betreft.
WP7 zal officieel niets aan veranderd kunnen en mogen worden. Alleen Nokia mag bepaalde aanpassingen maken, en verder blijft dat hele tile-idee gewoon in tact en zul je alleen de kleuren kunnen aanpassen. Nog iets dat ze van Apple overgenomen hebben, om de interface zo veel mogelijk in tact te houden en minder customization opties te bieden. Dat zijn smartphones voor een groot deel tegenwoordig dankzij Apple.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Wat mis je momenteel ? Ik vind de exchange integratie al redelijk in orde. Heb wel mango erop staan, maar kan me niet herinneren dat het zoveel minder was in de Nodo periode :)
De volledige support houdt in dat je ook groepsafspraken kunt maken en dat die ook gewoon verschijnen in je agenda, instellingen kan aanpassen, op afstand nieuwe agenda's aanmaken, etc. die ook door iedereen wordt gezien, etc. Voor de zakelijke markt is dat best handig.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:43 schreef het_fokschaap het volgende:

Voor de iPhone zeker niet. Maar dat is dan ook een systeem dat beperkt en gereguleerd wordt, een trend die MS juist voor een deel gevolgd heeft. Ik heb het dan over het feit dat je niet zomaar je telefoon kunt aansluiten als een externe HDD, dat er geen bestandmanager voor beschikbaar is, en dat als je via omwegen toch die toegang weet te krijgen, je oa mp3 bestanden niet kunt zien en dus ook niet kan managen. De verplichte sync met Zune is ook irritant.

Zaken waar je bij Android (en ook Symbian en WinMo (hoewel deze laatste niet meer gebruikt wordt)) geen last van hebt.

Het aantal apps stijgt inderdaad wel erg snel en zal spoedig op een gelijk niveau komen met de andere grote twee. Verder is een groot voordeel van WP7 in deze dat het ook standaard home brew toestaat en ondersteunt. Is bij Android ook zo, maar ik denk dat vanuit de WinMo tijd de community voor WP7 veel groter is.
pi_99746367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Nou ja ik vind het echt niet mooi meer die felle opvallende kleuren.. Je kan niets anders dan kiezen uit kleur.

Im (gele) messenger waarbij skype, google talk enzo ook gebruikt kan worden. Alleen bij mij loopt het tot nu toe steeds vast. Helaas.
Waarschijnlijk zul je nog even moeten wachten totdat alle bugjes eruit worden gehaald, het komt redelijk vaak voor dat een App wordt gereleased en het soms niet meteen op mijn Mozart doet. Ik zou gewoon blijven proberen.
pi_99757499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zul je nog even moeten wachten totdat alle bugjes eruit worden gehaald, het komt redelijk vaak voor dat een App wordt gereleased en het soms niet meteen op mijn Mozart doet. Ik zou gewoon blijven proberen.
Hmm oke, en moet ik dan gewoon tussen tijds bijwerken neem ik aan? Tot het probleem is verholpen?

jammer die kleuren ik heb nu felrood als thema maar je kan echt niet een zacht kleurtje kiezen ofzo..
pi_99764572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef Xaobotnik het volgende:

WP7 zal officieel niets aan veranderd kunnen en mogen worden. Alleen Nokia mag bepaalde aanpassingen maken, en verder blijft dat hele tile-idee gewoon in tact en zul je alleen de kleuren kunnen aanpassen. .

ja, volgens mij zeg ik nergens dat er meer dan de kleuren aangepast zou kunnen worden.

quote:
De volledige support houdt in dat je ook groepsafspraken kunt maken en dat die ook gewoon verschijnen in je agenda, instellingen kan aanpassen, op afstand nieuwe agenda's aanmaken, etc. die ook door iedereen wordt gezien, etc. Voor de zakelijke markt is dat best handig.

met mango kan ik in ieder geval mensen uitnodigen voor een afspraak vanaf de telefoon, of bedoel je dat niet met groepsafspraken ?
pi_99783490
raar dan dat ze dat niet eens vernieuwen. het is zo opvallend (saai) zo continue dezelfde opvallende kleuren
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:44:49 #179
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99792409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, volgens mij zeg ik nergens dat er meer dan de kleuren aangepast zou kunnen worden.
Je zegt:
quote:
geen idee of dat via api's mogelijk gemaakt worden zodat apps dit voor je kunnen regelen.
Ik heb dat idee wel. Het zal niet gebeuren. Tenzij je het volledig in de applicatie zelf zou gebruiken, zoals dat wat HTC heeft gemaakt, waardoor je Sense kunt gebruiken op je WP7 toestel. Maar in de laatste versie die ik daarvan heb gezien kon je niets aan iconen toevoegen.

quote:
met mango kan ik in ieder geval mensen uitnodigen voor een afspraak vanaf de telefoon, of bedoel je dat niet met groepsafspraken ?
Nee, ik bedoelde meer dat je vanaf een server een groepsafspraak uitschrijft die iedereen waar je het aan verstuurt dan kan zien en inkijken en evt. aanpassen en die aanpassingen met elkaar kan delen. Google anders even naar MS Exchange precies inhoud. Op dit moment hebben Android, iOS en WP7 niets meer dan het syncen van mail, contacten en agena.
pi_99795733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:44 schreef Xaobotnik het volgende:

Nee, ik bedoelde meer dat je vanaf een server een groepsafspraak uitschrijft die iedereen waar je het aan verstuurt dan kan zien en inkijken en evt. aanpassen en die aanpassingen met elkaar kan delen. Google anders even naar MS Exchange precies inhoud. Op dit moment hebben Android, iOS en WP7 niets meer dan het syncen van mail, contacten en agena.
Het lijkt erop dat ik inderdaad niet de lokatie van de afspraak kan aanpassen vanaf m'n telefoon zodat dit naar alle attendees wordt verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')