abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:11:51 #121
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96596637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vind ik ook. Het is lekker clean en stijlvol, en niet zo schreeuwerig. En de interactieve zaken en realtime/dynamische info in die tiles zijn heel subtiel. Wat betreft de market place had ik er wel vertrouwen in dat de hoeveelheid spoedig zou toenemen, en dat dit met een exponentiele snelheid zou groeien. Maar de prijzen zijn wel hoger dan in de Apple Appstore of Android Market. Nu betaal ik persoonlijk zelden voor applicaties, maar de meesten zullen dit toch wel altijd netjes doen.
Developers hebben ook wat tijd nodig natuurlijk om erop in te kunnen gaan spelen. Ik heb wel vertrouwen erin dat dit wel goed gaat komen :) En ja, de prijzen zijn ivm de iTunes-store-prijzen wel een tikje hoger, maar ook dat is natuurlijk een kwestie van vraag/aanbod :)
quote:
Overigens krijgt WP7 ook navigatie in de stijl van hoe Google het aanbiedt. Via Bing Maps dus. Het kaartmateriaal wordt daar verzorgd door Navteq, wat weer van Nokia is. Hoe ze het dan gaan doen met OVI maps vs Bing Maps op de Nokia toestellen vraag ik me af. Maar er komt dus een redelijke vorm van navigatie op alle WP7 toestellen wanneer de Mango-update uitgerold wordt.
Maar dat het de volwaardige navigatieoplossingen gaat vervangen, dat verwacht ik niet. Hopelijk komen de verschillende navigatiesoftwaremakers snel met een WP7 product.
Dat is in ieder geval al iets, maar dan zit je dus wel weer met de data-traffic. Binnnen Nederland geen probleem, maar voor navigatie in het buitenland (waar het toch vaak gebruikt voor word) is het dan best prijzig. Zeker als je bedenkt dat je een TomTom XL Europe voor pakweg 130,- koopt als los device is het gewoon niet meer aantrekkelijk om software te kopen, en daarna nog voor traffic te moeten betalen
quote:
[..]

Tenzij ze een flink bedrag toegeschoven krijgen zullen ze dit ook niet doen. Ze hebben ooit de beslissing genomen om het helemaal niet meer te doen voor smartphones. Voor de iPhone en bepaalde HTC's hebben ze op een gegeven moment een uitzondering gemaakt, en alle 'updates' die compatibel waren met andere toestellen zijn illegale rips daarvan. Ik heb op mijn HD2 ook lang TomTom gebruikt. Maar op een gegeven moment liep de ontwikkeling van Sygic zo goed door, dat ik het gewoon als volwaardige vervanger kon zien. Eerst gebruikte ik ook verschillende navigatiesystemen omdat ik het leuk vond. Maar wanneer ik ècht ergens mocht zijn, en niets aan het toeval wilde overlaten, zette ik toch TomTom aan. Maar Sygic is nu gewoon gelijkwaardig. En in haar aanpak leek het ook nog eens erg op TomTom. Had ook Teleatlas kaarten, en het navigeerde en stelde in op een zelfde manier, maar zag er wel mooier uit en zaken als rijstrookbegeleiding zaten daar eerder in. Sygic Mobile maps is gewoon beschikbaar voor WinMo en Android. Sygic Aura is ook voor die laatste beschikbaar, maakt lijkt minder op TT.
Sygic is inderdaad enorm gegroeid en stukken volwassener geworden. Als ik niet al tomtom-minded was kan ik me voor nieuwe gebruikers heel goed de keuze voor sygic voorstellen :Y
quote:
[..]

Interessant. Waar heb je dit gezien? Ik ken alleen het screenshot van WinMo.nl, maar daar wordt TT niet draaiende getoond. Alleen een icoontje. Volgens hun werkte het wel, maar ik heb begrepen dat het was een soort omgezette emulatie-versie is, dus niet native op WP7.
Screenshots ervan gezien waarin het draaide. Volgens mij ook op XDA Developers, maar kan m niet zo snel terug vinden. Was ook op een HD2. Als dat inderdaad werkend te krijgen is ga ik zeker over stappen :Y

quote:
[..]

Ik ben benieuwd waar je dit op baseert. Ik had namelijk begrepen dat het van de grond aan af opnieuw was opgebouwd. Als ze echt zo gelijk zijn onderhuids, zouden oude WinMo applicaties makkelijk omgezet kunnen worden. Dit terwijl MS er zo stellig over was dat dit niet zou kunnen.

XDA-Developers...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634048
quote:
Klopt, vanaf de Mango update komt er wat functionaliteit vrij, zoals multitasking en uitgebreidere copy-paste functionaliteit.

*O* heel mooi. Alhoewel ik niet helemaal snap waarom ze dat niet meteen hebben gedaan. Iedereen kon van tevoren al aan voelen komen dat met name het ontbreken van multitasking in de user-interface (op de achtergrond doet WP7 namelijk wel aan multitasking) als een heel groot gebrek zou worden ervaren. Hopelijk dat ze hiermee een goede inhaal-slag maken
quote:
Kwa interne hardware misschien. Maar de HD2 heeft wel 4 knoppen, terwijl WP7 er maar drie moet hebben.
:Y inderdaad. Maar goed, je kan natuurlijk altijd een extra functionaliteit toewijzen lijkt me dan. Dat zou toch niet het grootste probleem moeten zijn lijkt me :{
quote:
[..]

Het is toch oude meuk. Het is niet voor niets dat TT de markt aan het verliezen is. Misschien dat ze zullen besluiten om als gevolg hiervan toch wel weer voor smartphones software uit te brengen, maar voorlopig blijft het toch stil van hun kant, en denk ik dat ze het meer zoeken in de markt van de geïntegreerde oplossingen.
De laatste release van Navigator is ook alweer een tijdje geleden; 2009 als ik me niet vergis. Het lijkt me dus dat er ondertussen ook wel aan een nieuwe versie wordt gewerkt, en wie weet waar ze dan mee komen...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:33:29 #122
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96597588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef kroegtijger het volgende:

De laatste release van Navigator is ook alweer een tijdje geleden; 2009 als ik me niet vergis. Het lijkt me dus dat er ondertussen ook wel aan een nieuwe versie wordt gewerkt, en wie weet waar ze dan mee komen...
Ik zou er niet op wachten. Dat komt dus nog uit de tijd van de HTC WinMo-toestellen, en was dus ook gebaseerd op een reeds bestaande uitvoering. TT heeft daarvoor al heel duidelijk gezegd dat ze er gewoon uit zouden stappen (de smartphone markt). Wanneer ze weer software zouden gaan maken, zou dat dus een nieuw initiatief zijn. En vooralsnog heb ik daar niets over gehoord. Op een nieuw mobiele OS zul je dus geen moderne TT zien.

Over dat van WinMo 6.x en WP7, de originele bron blijkt gewoon tweakers.net te zijn, en is meer dan een jaar oud:
quote:
Windows Phone 7 kan waarschijnlijk oudere apps draaien - update

Door Arnoud Wokke, dinsdag 16 februari 2010 10:41, views: 19.615

Applicaties die zijn gemaakt voor Windows Mobile 6 kunnen waarschijnlijk compatibel gemaakt worden met Windows Phone 7 Series. Wel is de interface van het nieuwe mobiele OS anders, waardoor apps aangepast zullen moeten worden.

"De interface van Windows Phone 7 Series is totaal anders, waardoor er in elk geval iets aan de applicaties moet gebeuren voordat ze geschikt zijn voor Windows Phone 7 Series", zegt Maarten Sonneveld van Microsoft Nederland tegen Tweakers.net. Het is nog onduidelijk hoe ontwikkelaars de interface van hun applicaties kunnen omzetten naar de nieuwe versie van Windows Mobile: Microsoft praat pas volgende maand tijdens zijn eigen ontwikkelaarsevenement Mix2010 over hoe applicaties ontwikkeld en gedistribueerd kunnen worden voor het nieuwe OS. Ook kan Sonneveld niet bevestigen of oudere applicaties inderdaad met aanpassingen kunnen draaien op Windows Phone 7 Series.

Microsoft kondigde zijn nieuwe besturingssysteem maandagmiddag aan op het Mobile World Congress in Barcelona. Het OS is vooral gericht op synchronisatie en integratie met en van Microsoft-diensten als Windows Live, Bing, Zune en Xbox Live. Daarnaast kan Windows Phone 7 Series ook synchroniseren met Google-accounts en Facebook.

http://tweakers.net/nieuw(...)-draaien-update.html
Die Sonneveld heeft ooit ook al eens een Q+A gehad op Tweakers, waar hij ook een paar vreemde dingen zei, waaruit blijkt dat hij niet echt in de technische mogelijkheden van WP7 zat. Kortom, dat het zo makkelijk mogelijk zou moeten zijn om die WInMo 6.x applicaties om te zetten en dat het alleen een UI-ding is, ben ik nog niet van overtuigd. Als het al mogelijk zou zijn, dan zal het waarschijnlijk met een zo'n omzettool moeten gebeuren die er ook is voor iPhone apps. En dat zal dan moeten gebeuren door TomTom zelf, en dan komen we eer terug op hun beslissing om wel of niet de smartphone markt terug op te gaan. Als ze dat doen, bouwen ze waarschijnlijk gewoon een nieuwe WP7 applicatie, en zetten ze die oude meuk niet om. Dat zou nergens op slaan.
pi_96600396
Waarom hebben ze het camera knopje helemaal onderaan gemaakt? Dat is dus echt het minpunt van de telefoon want zo kun je hem amper vast houden
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:55:30 #124
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96604193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Waarom hebben ze het camera knopje helemaal onderaan gemaakt? Dat is dus echt het minpunt van de telefoon want zo kun je hem amper vast houden
wat versta je onder "de telefoon"? Want er zijn diverse toestellen van diverse fabrikanten :{
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:00:16 #125
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96604462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik zou er niet op wachten. Dat komt dus nog uit de tijd van de HTC WinMo-toestellen, en was dus ook gebaseerd op een reeds bestaande uitvoering. TT heeft daarvoor al heel duidelijk gezegd dat ze er gewoon uit zouden stappen (de smartphone markt). Wanneer ze weer software zouden gaan maken, zou dat dus een nieuw initiatief zijn. En vooralsnog heb ik daar niets over gehoord. Op een nieuw mobiele OS zul je dus geen moderne TT zien.
Dat zou mij een heel slechte en onlogische keuze lijken eigenlijk. Juist op WM-platformen kwam je heel veel TomTom tegen, o.a. omdat het relatief eenvoudig te verkrijgen was (ook op de "iets minder legale" manier ;) ) waarmee ze heel snel een groot marktaandeel wisten te verkrijgen. Juist daar dan weg gaan lijkt me eerder problemen opleveren, maar goed... Er zullen bij TomTom vast wel managers zitten die weten waar ze mee bezig zijn, dus we zullen het af moeten gaan wachten :)
quote:
Over dat van WinMo 6.x en WP7, de originele bron blijkt gewoon tweakers.net te zijn, en is meer dan een jaar oud:

Dat zag ik daarna ook pas ja ;)
quote:
Die Sonneveld heeft ooit ook al eens een Q+A gehad op Tweakers, waar hij ook een paar vreemde dingen zei, waaruit blijkt dat hij niet echt in de technische mogelijkheden van WP7 zat. Kortom, dat het zo makkelijk mogelijk zou moeten zijn om die WInMo 6.x applicaties om te zetten en dat het alleen een UI-ding is, ben ik nog niet van overtuigd. Als het al mogelijk zou zijn, dan zal het waarschijnlijk met een zo'n omzettool moeten gebeuren die er ook is voor iPhone apps. En dat zal dan moeten gebeuren door TomTom zelf, en dan komen we eer terug op hun beslissing om wel of niet de smartphone markt terug op te gaan. Als ze dat doen, bouwen ze waarschijnlijk gewoon een nieuwe WP7 applicatie, en zetten ze die oude meuk niet om. Dat zou nergens op slaan.
Het zal vast niet alleen maar een UI-ding zijn, maar dat lijkt me wel het voornaamste. Heb even de developers-kit zojuist geinstalleerd hier, en de verschillen met 6.5 en 7 lijken me op het eerste gezicht niet heel erg schokkend. Het is allemaal in een nieuw jasje gestoken en wat gelikter; zijn wat meer toeters en bellen en aan de andere kant weer wat zaken verdwenen, maar in grote lijnen is het allemaal wel redelijk overeenkomstig met elkaar zo op het eerste gezicht. Zeker met de wat eenvoudigere applicaties (die dus niet gebruik maken van bijvoorbeeld GPS oid) lijkt omzetting me niet heel erg ingewikkeld.

--edit--
Mogelijk interessant om even door te nemen:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff402535(v=vs.92).aspx
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:06:24 #126
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96604791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

wat versta je onder "de telefoon"? Want er zijn diverse toestellen van diverse fabrikanten :{
Bij WP7 is het juist gestandaardiseerd :) Dus de cameraknop zit altijd op dezelfde plek.
quote:
Dat zou mij een heel slechte en onlogische keuze lijken eigenlijk. Juist op WM-platformen kwam je heel veel TomTom tegen, o.a. omdat het relatief eenvoudig te verkrijgen was (ook op de "iets minder legale" manier ) waarmee ze heel snel een groot marktaandeel wisten te verkrijgen.
De redenatie zal zijn dat die marktaandeel niets voorstelt zolang je daar geen geld mee verdient. Geen vreemde redenatie natuurlijk. Eigenlijk is nu 100% van de up to date toepassingen van TT op iets anders dan de iPhone en de TT PNA's gewoon illegaal. Zelfs al heb je jaren geleden betaald voor je WinMo softwaren, de kaarten zijn niet verkrijgbaar via TT zelf op legale wijze.
quote:
Het zal vast niet alleen maar een UI-ding zijn, maar dat lijkt me wel het voornaamste. Heb even de developers-kit zojuist geinstalleerd hier, en de verschillen met 6.5 en 7 lijken me op het eerste gezicht niet heel erg schokkend. Het is allemaal in een nieuw jasje gestoken en wat gelikter; zijn wat meer toeters en bellen en aan de andere kant weer wat zaken verdwenen, maar in grote lijnen is het allemaal wel redelijk overeenkomstig met elkaar zo op het eerste gezicht. Zeker met de wat eenvoudigere applicaties (die dus niet gebruik maken van bijvoorbeeld GPS oid) lijkt omzetting me niet heel erg ingewikkeld.
Hmm, ok. Interessant. Ik vraag me af waarom veel van de veel gebruikte apps op WinMo niet meteen omgezet zijn dan. Of zou MS er ook een bepaald bedrag voor vragen om WP7 apps te publiiceren zodat het voor die ontwikkelaars niet interessant meer is?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:16:14 #127
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96605210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Bij WP7 is het juist gestandaardiseerd :) Dus de cameraknop zit altijd op dezelfde plek.

Da's waar ook ja :@ Was even met 6.5 in de war waar het gewoon het touchscreen zit en dus overal mogelijk is
quote:
De redenatie zal zijn dat die marktaandeel niets voorstelt zolang je daar geen geld mee verdient. Geen vreemde redenatie natuurlijk. Eigenlijk is nu 100% van de up to date toepassingen van TT op iets anders dan de iPhone en de TT PNA's gewoon illegaal. Zelfs al heb je jaren geleden betaald voor je WinMo softwaren, de kaarten zijn niet verkrijgbaar via TT zelf op legale wijze.

Klopt ja. Maar illegale software kan ook juist in je voordeel werken. Zo had Word Perfect vroeger de regel dat je voor privé gebruik mocht kopieren wat je wilde, met als achterliggende redenatie dat hetgeen je privé gebruikte ook op je werk wil gebruiken en daarmee je werkgever aanspoorde tot het aanschaffen van dat product. Werkte destijds perfect, totdat Corel het over nam... -O-
Zo werd de illegale software juist als promotie-middel ingezet.
quote:
Hmm, ok. Interessant. Ik vraag me af waarom veel van de veel gebruikte apps op WinMo niet meteen omgezet zijn dan. Of zou MS er ook een bepaald bedrag voor vragen om WP7 apps te publiiceren zodat het voor die ontwikkelaars niet interessant meer is?
Dat laatste zal waarschijnlijk ook wel meespelen denk ik ja. Daarnaast zijn er nog maar (zeer) weinig toestellen met WP7 op de markt dus is de ontwikkeling / omzetting ook maar voor een klein groepje consumenten. Naarmate dat zal groeien zal er ook meer software komen verwacht ik :)
pi_96606417
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gereageerd in het topic, dus had niet zin om het weer neer te zetten eigenlijk . Dacht dat er wel mee gelezen werd.

De htc 7 pro.

Je moet de telefoon echt in 2 handen vast houden om foto te maken, want met 1 hand lukt het niet als je dan op het knopje op de zijkant moet drukken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:59:49 #129
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96607079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gereageerd in het topic, dus had niet zin om het weer neer te zetten eigenlijk . Dacht dat er wel mee gelezen werd.

De htc 7 pro.

Je moet de telefoon echt in 2 handen vast houden om foto te maken, want met 1 hand lukt het niet als je dan op het knopje op de zijkant moet drukken.
Dat is natuurlijk gewoon een design-keuze die is gemaakt. De 7 Pro heeft bijvoorbeeld wel weer een qwerty-bordje erin liggen. Daar waar je aan de ene kant wat wint, verlies je aan de andere kant weer wat. Wil je het knopje verder van de rand, dan wordt ofwel het toestel groter, of het beeld-oppervlak kleiner. Afwegingen van de producent dus.
pi_96607221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon een design-keuze die is gemaakt. De 7 Pro heeft bijvoorbeeld wel weer een qwerty-bordje erin liggen. Daar waar je aan de ene kant wat wint, verlies je aan de andere kant weer wat. Wil je het knopje verder van de rand, dan wordt ofwel het toestel groter, of het beeld-oppervlak kleiner. Afwegingen van de producent dus.
sorry maar ik snap dit eerlijk gezegd niet. Waarom kan het knopje niet iets naar boven, dat maakt qua plek toch niet veel uit? Anderen toestellen kunnen dat ook gewoon dus waarom deze niet ;)

dinsdag 10 mei 2011 @ 18:05:02 #131
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_96607337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

sorry maar ik snap dit eerlijk gezegd niet. Waarom kan het knopje niet iets naar boven, dat maakt qua plek toch niet veel uit? Anderen toestellen kunnen dat ook gewoon dus waarom deze niet ;)

[ afbeelding ]
Dat is een design-keuze van de fabrikant (in dit geval dus HTC) en heeft niets met WP7 an sich te maken
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:12:58 #132
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96607665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit klopt trouwens niet. Van de drie knoppen is geen de camera-toets.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tsja, ik kan me ook bedenken dat ze dat juist een handige plek vinden. Bij pocket camera's zit de toets op ongeveer dezelfde plek. Wellicht dat dat het idee geweest is. Anyway, niets aan te doen. Puntje om op te letten voor de volgende keer :).
pi_96608245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:12 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit klopt trouwens niet. Van de drie knoppen is geen de camera-toets.

[..]

Tsja, ik kan me ook bedenken dat ze dat juist een handige plek vinden. Bij pocket camera's zit de toets op ongeveer dezelfde plek. Wellicht dat dat het idee geweest is. Anyway, niets aan te doen. Puntje om op te letten voor de volgende keer :).
Ja nu is het geen grote ramp maar was fijner geweest als hij iets hoger zat zeg maar.
Maar voor de rest echt super. Had niet verwacht dat er nog smartphones waren die het 2enhalve dag vol houden, met aardig veel gebruik dus *O*
pi_97630193
Ik heb mij 2de hands een HTC Mozart gekocht, Al meteen vanaf de eerste minuten duidelijk dat het me al veel meer bevalt dan Symbian of Android.
pi_97631124
Is er al groen licht voor Whatsapp of WP7? Development tools voor Mango waren vrijgegeven toch?
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:52:35 #136
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_97632887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef Alxander het volgende:
Is er al groen licht voor Whatsapp of WP7? Development tools voor Mango waren vrijgegeven toch?
Tsja, maar zoals zoveel apps (angry birds, verschillende SPB programma's bijv.) is er nog niets over gezegd. Zoals je ook kun lezen zijn er ook tools voor het omzetten van Android en iPhone-apps. Maar kennelijk is het niet zo dat dit zomaar effe voor elkaar te boxen is. Anders was het er natuurlijk al geweest. Ze zouden er mee aan de slag gaan, maar feitelijk is de status nu dat het er is wanneer het er is....
pi_97637240
Is de Omnia7 nou een beetje flex toestel? :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_97679998
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
Is de Omnia7 nou een beetje flex toestel? :)
Als je eventjes zonder Whatsapp kunt, dan is het zeker een aanrader. Heeft sowieso een Super Amoled geloof ik.
pi_98411521
Heb een HTC HD7. En ben super tevreden erover. Maar kan / wil hem nog niet dagelijks gebruiken, omdat bijvoorbeeld Whatsapp er nog niet op zit.

Waar ik erg tevreden over ben ik het batterij verbruik. Waar ik met mijn Samsung Galaxy S nu 1 dag haal, haal ik met de HD7 2 dagen. Is handig, want hoef ik in het weekend niet afhankelijk te zijn van een stroomvoorziening.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_98475550
Eergister is er een Google Talk, IM app uitgekomen, het kost wel 10 dollar en wij kunnen er niks mee maar het kan niet lang meer duren voordat de gratis communicatie apps ons ook bereiken.

Ik ben van plan om mijn Mozart in de toekomst naast een Nokia N9 te gebruiken, kijken welke mij uiteindelijk meer zal bekoren.
pi_98593037
Je hebt toch flory messenger voor google talk?
pi_98620037
De koerier van HTC heeft vanmiddag mijn HD7 opgehaald. Ben benieuwd wanneer deze terug is.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_98681072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 07:53 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Je hebt toch flory messenger voor google talk?
Ik kan Flory Nergens in de Windows Markt vinden.
pi_98694659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Als je eventjes zonder Whatsapp kunt, dan is het zeker een aanrader. Heeft sowieso een Super Amoled geloof ik.
Windows Phone 7 draait veel beter dan WM6? Want dat had ik op mijn Omnia2 en dat was, mede ook door het bagger resistieve touchscreen, super traag en matig.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_98695015
Het draait buitengewoon soepel en ondanks dat ik aardig wat apps heb heb ik nog niet gemerkt van een slow-down (HTC Mozart), sommige 3th party apps kunnen wel een beetje laggy draaien.
pi_98715690
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:04 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Ik kan Flory Nergens in de Windows Markt vinden.
Hij moet er tussen staan hoor? Ik gebruik die namelijk ook op mijn windows phone. Nja de laatste tijd niet zo vaak meer en moet hij wel even geupdate worden.
pi_98742431
Blijkbaar is de ontwikkeling stop gezet, jammer nu moet ik wachten op 1 van de nieuwe clients.
pi_98775007
Vandaag is Kik messenger op de marktplaats verschenen, een Whatsapp achtig programma wat werkt op WP, Android en iOS, nu nog mensen zover brengen dit eventjes te laten gebruiken.
pi_98787552
Kikmessenger had ik dus ook al maar niet echt handig dat je andere mensen dat ook moet laten gebruiken al die tig verschillende programmas hebben ze hier niet echt zin in :P
pi_98792917
Het is dus nog inderdaad eventjes wachten op Whatsapp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')