quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit blijft toch wel mijn favoriet....
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nachtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
De tuinslang wel...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetie
Nu krijg ik weer dat liedje " aan de schijt" door....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Die komt niet in dat nummer voorquote:
Beginners, Airquote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Poison? Uit welk jaar kom je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt niet in dat nummer voorIk stel voor dat je poison draait, dan praten we verder.
'87quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Poison? Uit welk jaar kom je?
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?quote:
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
'87
Ik ben fan van Poison, dat is m'n favo nummer naast een hele rits andere nummers
Ach, er zit een herinnering bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook niet
Ik dacht dat ze van NA 90' wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?
Ik weet dat ik kinderachtig ben, maar zó?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van NA 90' was
Nehquote:
Vergeet the prodigy nietquote:
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."quote:
Nee gewoon die erbij zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |