De tuinslang wel...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetie
Nu krijg ik weer dat liedje " aan de schijt" door....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Die komt niet in dat nummer voorquote:
Beginners, Airquote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Poison? Uit welk jaar kom je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt niet in dat nummer voorIk stel voor dat je poison draait, dan praten we verder.
'87quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Poison? Uit welk jaar kom je?
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?quote:
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
'87
Ik ben fan van Poison, dat is m'n favo nummer naast een hele rits andere nummers
Ach, er zit een herinnering bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook niet
Ik dacht dat ze van NA 90' wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?
Ik weet dat ik kinderachtig ben, maar zó?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van NA 90' was
Nehquote:
Vergeet the prodigy nietquote:
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."quote:
Nee gewoon die erbij zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
Hmm, vroegah, toen R&B nog wel redelijk te pruimen was...
Ik kijk net tegen z'n kop aan op tvquote:
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..quote:
Dit is singles hequote:
Ik wel. Muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |