quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
Niet die neppe Spaanse meuk van Bertolli lees: Unilever overigens die als 'Italiaans' wordt verkocht.quote:
Hai mopperkont.quote:
Of mannelijke proteïnen gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of mannelijke proteïnen gebruiken(ok die is wel erg slecht
)
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
quote:
Ik zou het ze wel gunnen...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
ja met roosjes en hartjes en teddyberen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
Mijn ouders.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.
Alleen letterlijk.quote:
Sommige mensen wel ja...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |