Ja klopt. Ik weet ook niet hoe groot de kans is op allerlei enge dingen, maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken natuurlijk. Wie weet word ik gewoon wel 80 en sterf aan een hartaanval of verkeersongelukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doenje kan er niks aan veranderen en druk maken maakt je leven echt niet leuker. Ik heb waarschijnlijk ook n verhoogde kans op kanker ( broertje is eraan overleden en mn vader heeft het gehad) maar ik wil het gewoon niet zeker weten.Als het zo moet zijn gebeurt het, en anders niet
Of je wordt gewoon 85 en sterft een keer in je slaap, als het je tijd is.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet ook niet hoe groot de kans is op allerlei enge dingen, maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken natuurlijk. Wie weet word ik gewoon wel 80 en sterf aan een hartaanval of verkeersongeluk
Rijst met kip-kerrie ragoutje is erg lekker vind ik zelf. Vooral als je de (basmati)rijs gewoon los eet met een beetje sambal.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik eet zo nu en dan ook wel eens iets anders
Rijst met kip-kerrieEn nu explodeer ik bijna
Oj, had al biefstuk op met gebakken aardappeltjes en haricots verts.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Pfoe, niet praten over eten!
* Yuki zit propvol na een niet zo grote avondmaaltijd
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of je wordt gewoon 85 en sterft een keer in je slaap, als het je tijd is.
Dat klinkt heel lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, had al biefstuk op met gebakken aardappeltjes en haricots verts.
Nou ik sowieso niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Welke single heeft mij zwitsal gejat!
Stbabs denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?quote:
Ik zit aan de olijfolie.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
Niet die neppe Spaanse meuk van Bertolli lees: Unilever overigens die als 'Italiaans' wordt verkocht.quote:
Hai mopperkont.quote:
Of mannelijke proteïnen gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of mannelijke proteïnen gebruiken(ok die is wel erg slecht
)
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
quote:
Ik zou het ze wel gunnen...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
ja met roosjes en hartjes en teddyberen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
Mijn ouders.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.
Alleen letterlijk.quote:
Sommige mensen wel ja...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.quote:
quote:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
En om Guus te spammen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
Dat komt vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd waslijk echt in niks op mijn ouders
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
quote:
Die zag ik op je facebook jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze is ook zo prachtigbrabomuziek
ach, na n jaar of 23 zou er toch wel iets van overeenkomst moeten zijn tochquote:
stomme verliefdheidsmuziekquote:
quote:
quote:
Die blijft leuk.quote:
stiekem heb ik die zelfs op dvdquote:
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo vind je Guus niet leuk.... wat wil jij? K3?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit blijft toch wel mijn favoriet....
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nachtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
De tuinslang wel...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetie
Nu krijg ik weer dat liedje " aan de schijt" door....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Die komt niet in dat nummer voorquote:
Beginners, Airquote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Poison? Uit welk jaar kom je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt niet in dat nummer voorIk stel voor dat je poison draait, dan praten we verder.
'87quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Poison? Uit welk jaar kom je?
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?quote:
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
'87
Ik ben fan van Poison, dat is m'n favo nummer naast een hele rits andere nummers
Ach, er zit een herinnering bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook niet
Ik dacht dat ze van NA 90' wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?
Ik weet dat ik kinderachtig ben, maar zó?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van NA 90' was
Nehquote:
Vergeet the prodigy nietquote:
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."quote:
Nee gewoon die erbij zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
Hmm, vroegah, toen R&B nog wel redelijk te pruimen was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |