Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pantoffels aan, haast hebben en uitglijden.. Verder geen schade, alleen mijn linker enkel is niet helemaal tevreden. En ik begin een beetje spierpijn te krijgen.
Ik heb een bank waarbij ik met de pootjes omhoog kan en nu voel ik er niets van, hoor! En hij is ook niet dik, dus het gaat allemaal wel prima. No worriesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jakkes, heb je iets ondersteunends in huis?
Of is hij ook dik?
ja, per user dan welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Niet hoe ze kunnen overkomen, maar hoe ze soms op mij overkomenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken je echt veel te druk om smileys en hoe ze kunnen overkomen. Ik denk er niet eens bij na. Hey, zullen we een smileyhandboek maken voor in de OP?
.
Ik voel meer iets voor:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idee voor de volgende slank-meet:
[ afbeelding ]
En welke PI gebruikt viking?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Zo had ik nog nooooooooooooit aan een blowjob gedacht bij deze "" smiley, voor dat een keer in dit topic ter sprake kwam
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:
Compromis. XM en vikje gaan sumo-modderworstelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel meer iets voor:
[ afbeelding ]
Oké, behalve als hij rot heeft gedaan tegen Cali danquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou maar daarom is het nog wel sieluuuggg!!!.
Dat was jouw poepende smiley toch?quote:
Oh ik dacht een andere bevallingquote:
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar daar werd toch juist wel over getwist, de smaak? dat het lekkerder zou zijn, en je daarom 2.50 er aan uit zou geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maar je hebt reageren en je hebt veroordelen. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo was, hoor, maar je mag toch best tegen iemand ingaan als die een mening geeft en jij het er niet mee eens bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, voor 2,50 gerookte makreel heb je per saldo veel méér makreel dan in zo'n blikje past.
Maar dat was niet echt het punt.
Ik vind het een beetje een belachelijk topic worden als je niet mag reageren op andermans posts (of keuzes). Later we dan gewoon allemaal een eigen blog beginnen. En in het topic ontopic lijstjes dumpen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |