Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede moeder zou zijn.
Ja, maar dat komt naar verluidt maar één keer per week voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Die kleine notes geven elke keer dat hij/zij zich loopt te misdragen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Coolquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]Cool
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Hoe zou dat in vredesnaam moeten gebeuren. Ian heeft de staart in z'n nek hangen, dat neukt voor geen meterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dit jaar even niet te bevallen.
* zwarte kousen uittrektquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze niet
En daar vergis je je schromelijk inquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
ik zei ook hoopquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar vergis je je schromelijk in
Ik ben al een gevallen vrouw......Niks meer aan te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat het juist fout, hou die dingen nu aan, dan gebeurt er niets
en toen 'natuurlijk' (ik bedoel op een natuurlijke manier) mis gegaan? nah gaat me ook niks aan eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.
Lang geleden, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |