FOK!forum / Klaagbaak / Schijt t-mobile schrijft nog even snel geld af
1517maandag 14 februari 2011 @ 19:38
Ben helaasch jaar en dag abonnee geweest van T-Mobile. Nu ben ik inmiddels naar het buitenland verhuist en om die reden heb ik mijn t-Mobile abonnement omgezet naar prepaid.
Nu keek ik zo juist op mijn internetbankieren en constateerde dat er 124 euro is afgeschreven van mijn rekening door het meest incompetent telecom bedrijf van de Nederlanden.

Sinds ik uit Nederland ben heb ik het nummer niet meer gebruikt dus ben erg benieuwd waar ze die 105 euro boven op mijn maandelijkse kosten vandaan halen. Maar omdat ik nu pre-paid ben kan ik dus geen factuur meer in zien via het geweldige My-T-Mobile systeem en bellen met het gratis nummer kan ook niet meer omdat ik geen abonnee meer ben. Het forum kan ik ook niet begrijpen en twitter en facebook begin ik al helemaal niet aan. Waarom is er geen e-mail klantenservice? Ik wil gewoon snel en duidelijk informatie over het geld wat ze van mijn rekening afschrijven, LOEDERS.

Klacht: T-Mobile
CernunnosCelticmaandag 14 februari 2011 @ 19:40
Mobieltjes :')
Flappe-du-Pommemaandag 14 februari 2011 @ 19:41
Ik zou in elk geval klantenservice@t-mobile.nl proberen. En een cc aan info@t-mobile.nl.
Seammaandag 14 februari 2011 @ 19:45
Drunk calls O+
1517maandag 14 februari 2011 @ 19:51
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Seam het volgende:
Drunk calls O+
Nee ik weet zeker dat het niet zo iets is geweest. Ben namelijk nooit dronken en met het opzeggen van het abonnement zei die gozer nog dat ik wel heel veel belminuten over had.
Sealnovamaandag 14 februari 2011 @ 19:53
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef 1517 het volgende:

[..]

Nee ik weet zeker dat het niet zo iets is geweest. Ben namelijk nooit dronken en met het opzeggen van het abonnement zei die gozer nog dat ik wel heel veel belminuten over had.
Autist :')
Flappe-du-Pommemaandag 14 februari 2011 @ 19:54
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Sealnova het volgende:

[..]

Autist :')
:?
MichaelScottmaandag 14 februari 2011 @ 19:58
t-mobile :')
Gravediggermaandag 14 februari 2011 @ 19:59
Heb je van je opzegging een schriftelijke bevestiging gekregen?
Kevin_NLmaandag 14 februari 2011 @ 20:04
Dat is nog eens andere koek dan een een contract dat verdwenen is, maar je kan toch factuurspecificaties zien op t-mobile.nl? Ik kan bij mijn oude iPhone abbo tot nog 6 maanden na afsluiting alle facturen nog bekijken op my t-mobile.
ATOMIC_FUUUmaandag 14 februari 2011 @ 20:08
Bel dan gewoon de klantenservice. :')
1517maandag 14 februari 2011 @ 20:11
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Sealnova het volgende:

[..]

Autist :')
Ik weet niet zeker of het een autist was.
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Gravedigger het volgende:
Heb je van je opzegging een schriftelijke bevestiging gekregen?
Holy shit, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker.
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Kevin_NL het volgende:
Dat is nog eens andere koek dan een een contract dat verdwenen is, maar je kan toch factuurspecificaties zien op t-mobile.nl? Ik kan bij mijn oude iPhone abbo tot nog 6 maanden na afsluiting alle facturen nog bekijken op my t-mobile.
Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Bel dan gewoon de klantenservice. :')
Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.
Sealnovamaandag 14 februari 2011 @ 20:17
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:

Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.
112
Gravediggermaandag 14 februari 2011 @ 20:18
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef Sealnova het volgende:

[..]

112
:')
fonsoymaandag 14 februari 2011 @ 20:19
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het een autist was.

[..]

Holy shit, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker.

[..]

Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.

[..]

Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.
Het maakt jou blijkbaar niet uit of er geld afgeschreven is, omdat je te moeilijk bent om het alleen maar te proberen :')
ATOMIC_FUUUmaandag 14 februari 2011 @ 20:21
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:

Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.
Wat ben jij gierig _O-

+31624001200

Wees eens geen pussy, bel dat nummer en los het even op.
1517maandag 14 februari 2011 @ 20:22
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Het maakt jou blijkbaar niet uit of er geld afgeschreven is, omdat je te moeilijk bent om het alleen maar te proberen :')
????
Ik heb een vraag over mijn abonnement en als abonnementhouder kun je gratis bellen naar T-Mobile vandaar zoek ik een gratis nummer. Is dat zo vreemd?

Heb nu geen beltegoed op mijn buitenlandse nummer. Kan morgen pas weer up-toppen.
Rickocummaandag 14 februari 2011 @ 20:24
Ik wil op dit moment ook een jongedame met een lichaam van een 16 jarige dame maar die wel legaal is en cup C heeft en 1,70 meter lang is maar dat zit er nu ook niet in mien jong!
ATOMIC_FUUUmaandag 14 februari 2011 @ 20:24
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef 1517 het volgende:

[..]

????
Ik heb een vraag over mijn abonnement en als abonnementhouder kun je gratis bellen naar T-Mobile vandaar zoek ik een gratis nummer. Is dat zo vreemd?

Heb nu geen beltegoed op mijn buitenlandse nummer. Kan morgen pas weer up-toppen.
Dan bel je toch even met een vaste lijn ofzo :') je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
1517maandag 14 februari 2011 @ 20:32
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Dan bel je toch even met een vaste lijn ofzo :') je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Ik heb geen vaste lijn. Als ik de mogelijkheid had om contact te leggen met de klantenservice had ik dat al lang gedaan
Sealnovamaandag 14 februari 2011 @ 20:34
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik heb geen vaste lijn. Als ik de mogelijkheid had om contact te leggen met de klantenservice had ik dat al lang gedaan
Tja dan houdt het op hè.
1517maandag 14 februari 2011 @ 20:39
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Sealnova het volgende:

[..]

Tja dan houdt het op hè.
Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.
Sealnovamaandag 14 februari 2011 @ 20:39
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef 1517 het volgende:

[..]

Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.
Houdt ons op de hoogte!
Hyundaimaandag 14 februari 2011 @ 20:40
Kun je dat bedrag niet gewoon storneren dan?
ATOMIC_FUUUmaandag 14 februari 2011 @ 20:44
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef 1517 het volgende:

[..]

Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.
Maak dan niet zo'n kanker topic als dit als je toch weet dat het niks bijdraagt aan de huidige situatie _O-
Kevin_NLmaandag 14 februari 2011 @ 21:08
quote:
[..]

Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.
Ik heb het in het rood aangegeven op deze paint. De tab "Facturen" bovenaan werkt inderdaad stom genoeg niet meer, maar de link rechtsonder zoals aangegeven op de paint werkt nog wel.

11scoch.png

Bij mij is de my t-mobile pagina ook veranderd sinds mijn abbonement afgelopen is dus het was eventjes zoeken maar de factuurpagina bestaat nog. Misschien bij jou niet meer maar het is het proberen waard.
Kevin_NLmaandag 14 februari 2011 @ 21:09


[ Bericht 100% gewijzigd door Kevin_NL op 14-02-2011 21:09:47 (dubbel) ]
maxburgermaandag 14 februari 2011 @ 21:11
T-Mobile is zo ongelofelijk klote. Stelletje oplichters.