nee standbeelden zijn over het algemeen lelijke dingenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef OA het volgende:
Vind niemand mijn mooie foto van het standbeeld van Pythagoras mooi?
Ehm, wat een prachtige fotoquote:
En wat zei ze?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Ik heb er haar ook eentje gestuurd
[..]
Het is gewoon leuk
Nou, als je er weinig van snapt allesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met natuurkunde ??
Verschilt per hoofdstuk, maar ga het denk ik niet kiezen volgend jaarquote:
Op die van Freddie Mercury na natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee standbeelden zijn over het algemeen lelijke dingen
is mijn persoonlijke mening
Wat wil je dan gaan doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verschilt per hoofdstuk, maar ga het denk ik niet kiezen volgend jaar
Datquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, als je er weinig van snapt alles
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Het was ook een lelijke foto, maar ik dacht er ineens aan omdat het over Pythagoras gingquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee standbeelden zijn over het algemeen lelijke dingen
is mijn persoonlijke mening
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Het was een van m'n eerste foto's met een digitale camera... in 2003 ofzo
Jouw reactie kwam op een andere quote...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wat een prachtige foto
Hey Marijkquote:
Hey meis!quote:
Pgrquote:
Freddie Mercuryquote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op die van Freddie Mercury na natuurlijk!
Hey Enfequote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk
Joah, vandaag minder. Hele dag hoofdpijn door vastzittende rugspierenDus morgen gelukkig fysio. Ik moet het echt maar eens standaard 1x in de maand gaan doen...
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Hey meis!Hoe ist?
![]()
[..]
Pgr
Roos?
Nee hoor, dit was zowel eerlijk als diplomatiek, ik verzwijg gewoon dat hele beeldquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ook een lelijke foto, maar ik dacht er ineens aan omdat het over Pythagoras ging
En
[..]
[..]
Jouw reactie kwam op een andere quote...
Daar zal ik dit halfjaar eens over na gaan denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar welke vakken wil je dan gaan kiezen?
Oh bahquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk
Joah, vandaag minder. Hele dag hoofdpijn door vastzittende rugspierenDus morgen gelukkig fysio. Ik moet het echt maar eens standaard 1x in de maand gaan doen...
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Hey meis!Hoe ist?
![]()
[..]
Pgr
Roos?
Jij ook al hoofdpijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Hey meis!Hoe ist?
![]()
[..]
Pgr
Roos?
Nou idd.. Lekker op tijd naar bed enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bahRustig aan dan maar
MoeMaar verder wel goed
Heb je hem niet ontvangen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Hey meis!Hoe ist?
![]()
[..]
Pgr
Roos?
Yupquote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook al hoofdpijn?ik dus ook
Eh, waar? Is het een digitale roos of wat.. XDquote:
Tegen de tijd dat je begonnen bent ben je ook al weer klaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Toekito het volgende:
Ik ga als we verhuisd zijn maar eens beginnen met html te leren.
Hier goed, alleen nog maar last van mijn rib als ik er op drukquote:
Nee, ik had had een echte naar je adres gestuurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh, waar? Is het een digitale roos of wat.. XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |