Vreselijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En een les wiskunde missen... BOEIUH
quote:
Kusje op je zware levenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vreselijk
Ook nog eens die aardige leraar met die leuke straffen ontlopen, zeker niet leuk nee, moet ik ook nog eens naar de Albert Heijn
Ja hè?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Een snelle groet uit het leslokaal, de eerste cursist is er al
Maar later zul je een goede Einstein wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja hè?
Moet ik ook nog eens eerder naar huis, word ik thuis weer geslagen, moet ik weer gaan werken in de fabriek.
van dit bericht was 10% van de gegeven informatie juist.
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Een snelle groet uit het leslokaal, de eerste cursist is er al
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar later zul je een goede Einstein worden![]()
Nerdsquote:
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ga lekker hoogleraar in de kweenietkunde worden
Ge zijt ne monster!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ge zijt ne monster!Dalijk is het je wiskundeleraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Hey meisjequote:
Pitagoras heeft dat met shoarma te maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
op de stelling van pitagoras worden hele gebouwen gebouwd
Laterss maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |