Beide boeiend, als het maar lekker isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overpricede en overhypede meuk, net zoals starbucks
*voorkauw*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n grote bak is wel veel in 1 keer hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mager, klaar. End of story
Nice, klinkt alsof je genoeg kanten op kan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.
Al met al, tof!
Leuk, leuk, leukquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.
Al met al, tof!
Mijn maag trekt dat toch heul niet na een stamppotquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken? Slap spul dus je hebt het zo naar binnen gewerkt.
Of je wordt er een naar mens van. Zoals ik bij de belastingtelefoon. Ben er ook gelijk weggegaan toen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n grote bak is wel veel in 1 keer hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
*voorkauw*
Dan bewaar je nog wat voor de rest van week.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al, tof!
Klinkt goed mevrouw klutsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al, tof!
quote:
Ik hoef me in deze functie idd voorlopig niet te vervelen en anders is er binnen dit bedrijf meer dan genoeg ruimte om me te ontwikkelen en door te groeien.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, klinkt alsof je genoeg kanten op kan.
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?quote:
Hangt een beetje af van het bedrijf waar je op de 'desk' werkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je wordt er een naar mens van. Zoals ik bij de belastingtelefoon. Ben er ook gelijk weggegaan toen.
Ik was echt blij met m'n collega's. Iedereen prees me dat ik zo lang rustig had kunnen blijven en ze waren het er allemaal over eens dat ik het volste recht had om op te hangen. Ik wist ook zeker dat ik niets verkeerd deed, dus ik voelde me binnen no time weer helemaal prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voor
Ach, ik had een extratje, dus kon het bij de booschappenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?no way
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen datquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?no way
Heel veel van dit soort mensen gehad vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van het bedrijf waar je op de 'desk' werkt.
Op een desk met allemaal klagende en negatieve mensen, waar je het het niet goed kan doen, kan je erg afmatten. Maar als je op een desk zit waar je bijv. daadwerkelijk mensen kan helpen en ze happy zijn, geeft dat juist weer energie.
Vorige week was het in de bonus. En ik ben echt NIET dol op ijs, maar B&J's vind ik lekker. Dan is het geld (als ik het over heb) me het ook zeker wel waardquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen dat
ja maar dat B&J en starbucks, het is zo overhyped, echt een bak straciatella ijs smaakt me net zo goed lekker hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen dat
Omrekenen naar guldens? Seriously?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je daar op termijn leuke carrièrestappen kan maken. Ik ga voor je duimen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Kluts het volgende:
Ik hoef me in deze functie idd voorlopig niet te vervelen en anders is er binnen dit bedrijf meer dan genoeg ruimte om me te ontwikkelen en door te groeien.
nja zo bijzonder vind ik t niet eens hoor, imho zwaar overhyed en overgewaardeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige week was het in de bonus. En ik ben echt NIET dol op ijs, maar B&J's vind ik lekker. Dan is het geld (als ik het over heb) me het ook zeker wel waard
Dat dus! Laten we economische verschijnselen zoals inflatie voor het gemak maar even vergeten.quote:
In 1950 betaalde je zelfs maar 10 gulden voor een volle tank!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..
Reken eens uit, ruwwer 110 GULDEN voor een volle tank van 45 liter
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon nietquote:
Wat? Zijn ze van toen al de prijs zo gaan opdrijven om ons met de overgang naar de Euro nog es extra te belazeren?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
In 1950 betaalde je zelfs maar 10 gulden voor een volle tank!
Ik geef je wel gelijk trouwens hoor, ik haal het ook niet elke week ofzo, 1 keer in de maand zo'n bakjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon niet
We gebruiken de euro nog maar sinds 2002 hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus! Laten we economische verschijnselen zoals inflatie voor het gemak maar even vergeten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
We gebruiken de euro nog maar sinds 2002 hoor
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon niet
Het slagroomijs van de Aldi isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb 1000x liever een goedkope bak straciatella ijs met slagroom dan een bakje B&J's
Je valt een beetje in de herhalingquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga jij nog eens m'n berichtje beantwoorden?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb 1000x liever een goedkope bak straciatella ijs met slagroom dan een bakje B&J's
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.
Vroeger kostte een puntzak patat (zonder zout, zonder mayonaise) 12 cent. Nu lap je daar snel 1,50 voor. Dat is 330 guldencent. Dat is bijna 28 keer zoveel!!!! DAT DIT KAN etc etcquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..
Reken eens uit, ruwwer 110 GULDEN voor een volle tank van 45 liter
Dus stel dat de inflatie 1% per jaar was, dan is er nu al sprake van ruim 10% inflatie in die periode.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
Ja zodra ik weet wat ik erop moet zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij nog eens m'n berichtje beantwoorden?
quote:
Mind the PI jongensquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus stel dat de inflatie 1% per jaar was, dan is er nu al sprake van ruim 10% inflatie in die periode.
Dat is dan de chartale ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |