Je meent hetquote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef timaz het volgende:
Ik heb een vraagje over naaktslapen, dus dat je niks aan hebt tijdens het slapen.
Dat zijn eigenlijk overbodige vragen, want waarom moet je zo nodig naakt slapen als je het niet lekker vindt? Doe gewoon waarbij je het beste slaapt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Nee, maar om het even duidelijk en kort te houden.
Gaat het de 2e nacht gemiddeld bekeken meer wennen?
En een algemene vraag wat je kunt beantwoorden:
Is naaktslapen gezonder dan met een pyjama/ondergoed aan?
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Nee, maar om het even duidelijk en kort te houden.
Gaat het de 2e nacht gemiddeld bekeken meer wennen?
Dat lijkt me vrij weinig uit te maken. Waarschijnlijk zal het wel iets 'gezonder' zijn omdat je edele delen meer ruimte hebben en minder warm worden.quote:En een algemene vraag wat je kunt beantwoorden:
Is naaktslapen gezonder dan met een pyjama/ondergoed aan?
giechelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Sportex het volgende:
De eerste keer is altijd een beetje onwennig. Neem rustig de tijd om je lichaam te leren kennen en zorg dat er geen bedrukte sfeer ontstaat. Houd het lekker ontspannen en giechel een keer op een kwetsbaar moment. Je zult merken dat het vandaag al een stuk beter gaat, maar juich niet te vroeg. Je lichaam kan soms raar uit de hoek komen.
Als er brand uitbreekt staan de brandweermannen wel te drommen om je te redden dus dat moet wel goed komen lijkt me.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik voel me ook niet echt prettig om naakt te slapen, stel je voor dat er brand uit breekt?
Nee zelfs als ik met iemand samen slaap heb ik altijd even ondergoed aan, en het liefst een hempje. Ik denkt dat dat hetzelfde is als dat ik niet kan slapen zonder een dekbed over me heen. Zelfs in de zomer! Anders slaap ik ook slecht.
Jij, want je probeert het nog een keer.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef timaz het volgende:
Ik ga het deze nacht in ieder geval nog eens proberen om naakt te slapen, wie denkt dat ik deze nacht wel in slaap kom?
Net of je overdag wel een strakke boxer draagt en of dat dan wel goed isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
Over ongezond of gezond... Met een bh aan slapen schijnt niet goed te zijn vanwege je bloedsomloop, dus als je met een strakke boxer ofzo slaapt lijkt me dat hetzelfde. Als je iets losjes aanhebt of minstens perfect om je huid heen sluit zonder af te knellen zal dat wel meevallen.
Ik slaap zelf wel altijd naakt tenzij ik bij een vriendin slaap dan wel ondergoed aan en een hempje in het begin maar intussen doe ik dat eigenlijk ook niet meer we kennen elkaar nou wel.
Nee, dat is ook niet goed. Sowieso te strakke kleding is nooit goed voor je bloedsomloop, dus ook als je slaapt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net of je overdag wel een strakke boxer draagt en of dat dan wel goed is
Nee daarom.. gewoon nooit dragenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet goed. Sowieso te strakke kleding is nooit goed voor je bloedsomloop, dus ook als je slaapt niet.
Dat is ook een optie. Ik draag ook vaak zat geen string onder mn kleding, niet omdat het niet lekker zit, maar gewoon omdat het kanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee daarom.. gewoon nooit dragen![]()
Altijd zo klote als je lange tijd zit.. kruipt je boxer helemaal strak omhoog.. moet je weer opstaan en naar beneden trekken
net of een dun laagje stof je warm houd...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef RianaLuna het volgende:
Naakt slapen lijkt me koud met dit weer..
Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef RianaLuna het volgende:
Ik slaap met twee dekens, ik ben een koukleum.. Maar had het uitgeprobeerd en toen had ik het warmer dan normaal, maar ik werd steeds wakker.. en ik vind het best wel irritant eigenlijk, niks aan. Kan je niet gemakkelijk door je huis naar de wc of keuken lopen als je water wilt drinken.
je flippie valt er dalijk af en er zit een alien onder je bed.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik word altijd wakker met een kleverige plak op mn matras moet ik nu naar de dokter?
ziequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het fijn.. het voelt heerlijk vrij ipv nauwelijks kunnen bewegen als je je omgedraaid hebt en als een mummy ingewikkeld zijn.
Alleen begrijp ik niet wat het met seks te maken heeft. Als ik mijn naakte lijf voel 's morgens dan heb ik nog niet meteen seks.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef noksala het volgende:
Ik krijg een erectie als ik naakt in bed lig
Ja maar das nokasala... die moet bijna alles nog ontdekken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef RianaLuna het volgende:
Paar keer geprobeerd nu, en het voelt wel fijnerde stof van de dekens over je lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |