Je meent hetquote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef timaz het volgende:
Ik heb een vraagje over naaktslapen, dus dat je niks aan hebt tijdens het slapen.
Dat zijn eigenlijk overbodige vragen, want waarom moet je zo nodig naakt slapen als je het niet lekker vindt? Doe gewoon waarbij je het beste slaapt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Nee, maar om het even duidelijk en kort te houden.
Gaat het de 2e nacht gemiddeld bekeken meer wennen?
En een algemene vraag wat je kunt beantwoorden:
Is naaktslapen gezonder dan met een pyjama/ondergoed aan?
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Nee, maar om het even duidelijk en kort te houden.
Gaat het de 2e nacht gemiddeld bekeken meer wennen?
Dat lijkt me vrij weinig uit te maken. Waarschijnlijk zal het wel iets 'gezonder' zijn omdat je edele delen meer ruimte hebben en minder warm worden.quote:En een algemene vraag wat je kunt beantwoorden:
Is naaktslapen gezonder dan met een pyjama/ondergoed aan?
giechelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Sportex het volgende:
De eerste keer is altijd een beetje onwennig. Neem rustig de tijd om je lichaam te leren kennen en zorg dat er geen bedrukte sfeer ontstaat. Houd het lekker ontspannen en giechel een keer op een kwetsbaar moment. Je zult merken dat het vandaag al een stuk beter gaat, maar juich niet te vroeg. Je lichaam kan soms raar uit de hoek komen.
Als er brand uitbreekt staan de brandweermannen wel te drommen om je te redden dus dat moet wel goed komen lijkt me.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik voel me ook niet echt prettig om naakt te slapen, stel je voor dat er brand uit breekt?
Nee zelfs als ik met iemand samen slaap heb ik altijd even ondergoed aan, en het liefst een hempje. Ik denkt dat dat hetzelfde is als dat ik niet kan slapen zonder een dekbed over me heen. Zelfs in de zomer! Anders slaap ik ook slecht.
Jij, want je probeert het nog een keer.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef timaz het volgende:
Ik ga het deze nacht in ieder geval nog eens proberen om naakt te slapen, wie denkt dat ik deze nacht wel in slaap kom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |