abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92777659
Hallo Forumgebruikers,
Ik heb een vraagje over naaktslapen, dus dat je niks aan hebt tijdens het slapen.
Ik heb het gisternacht geprobeerd om naakt te slapen, maar na 2 uurtjes bijna de hele tijd wakker gelegen te hebben heb ik mijn pyjama weer aangetrokken en toen kon ik wel slapen, nou is mijn vraag: ligt dit aan dat het de eerste keer is dat ik naakt slaap (dus dat het nog even wennen is) en dat ik het deze nacht dus nog eens moet proberen of kan ik gewoon beter met een pyjama slapen?

En dan nog een vraag, is naaktslapen gezonder (of hoe je het ook wil noemen) dan met een pyjama of onderbroek aan slapen?

Alvast Bedankt voor de antwoorden!
pi_92777712
:')?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92777745
Ik snap dat jullie dit misschien een beetje een rare vraag vinden, maar ik meen het echt even serieus.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:54:03 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92777760
Gewoon doen wat jij het fijnste vindt.

Ik zag gisterennacht trouwens precies dezelfde vraag op Goeievraag.nl :D
Edit: Ik zie net dat jij dat ook bent daar. :D ! (http://www.goeievraag.nl/(...)-beschrijving.142283)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  PR/Manusje van alles maandag 14 februari 2011 @ 17:54:07 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_92777763
kan je dat nou echt niet zelf bedenken?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 14 februari 2011 @ 17:54:49 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92777803
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef timaz het volgende:
Ik heb een vraagje over naaktslapen, dus dat je niks aan hebt tijdens het slapen.
Je meent het :')

OT:
Dat is omdat je er niet aan gewend bent.

Ik slaap overigens meestal naakt en val moeilijker in slaap als ik nog wat aan heb.
Je moeder is een hamster
pi_92777844
Heeft iemand misschien een idee? ik bedoel het echt even serieus, ik snap echt dat dit een beetje raar is maar het is gewoon een vraag.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:56:51 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_92777903
Je bent een naaktslaper of je bent het niet... :{w
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 14 februari 2011 @ 17:57:03 #9
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_92777915
Ik voel me ook niet echt prettig om naakt te slapen, stel je voor dat er brand uit breekt? :P

Nee zelfs als ik met iemand samen slaap heb ik altijd even ondergoed aan, en het liefst een hempje. Ik denkt dat dat hetzelfde is als dat ik niet kan slapen zonder een dekbed over me heen. Zelfs in de zomer! Anders slaap ik ook slecht.
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_92777923
Gewenning.

slotje.
pi_92777956
Hoe oud ben je?
Als je 12 of jonger bent is het logisch omdat je nog een klein kind bent en naarmate je ouder word lukt het wel.

Ben je 16 of ouder en het lukt echt niet, dan zou ik toch naar de huisarts gaan want je voelt jezelf nog steeds een klein kind.
pi_92778004
Nee, maar om het even duidelijk en kort te houden.
Gaat het de 2e nacht gemiddeld bekeken meer wennen?

En een algemene vraag wat je kunt beantwoorden:
Is naaktslapen gezonder dan met een pyjama/ondergoed aan?
  maandag 14 februari 2011 @ 18:01:04 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92778098
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:

Dat zijn eigenlijk overbodige vragen, want waarom moet je zo nodig naakt slapen als je het niet lekker vindt? Doe gewoon waarbij je het beste slaapt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:01:18 #14
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92778109
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Waarschijnlijk wel.
quote:
Dat lijkt me vrij weinig uit te maken. Waarschijnlijk zal het wel iets 'gezonder' zijn omdat je edele delen meer ruimte hebben en minder warm worden.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92778522
De eerste keer is altijd een beetje onwennig. Neem rustig de tijd om je lichaam te leren kennen en zorg dat er geen bedrukte sfeer ontstaat. Houd het lekker ontspannen en giechel een keer op een kwetsbaar moment. Je zult merken dat het vandaag al een stuk beter gaat, maar juich niet te vroeg. Je lichaam kan soms raar uit de hoek komen.
pi_92778577
quote:
19s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Sportex het volgende:
De eerste keer is altijd een beetje onwennig. Neem rustig de tijd om je lichaam te leren kennen en zorg dat er geen bedrukte sfeer ontstaat. Houd het lekker ontspannen en giechel een keer op een kwetsbaar moment. Je zult merken dat het vandaag al een stuk beter gaat, maar juich niet te vroeg. Je lichaam kan soms raar uit de hoek komen.
giechelen _O- _O-
pi_92779058
En om ook eens antwoord te geven of het gezonder is... lijkt me weinig verschil uitmaken.

Als ik naakt slaap en er staat een raam open, heb ik eerder een kouwtje onder de leden dan wanneer ik iets aan heb... enige dat ik zo gauw kan verzinnen.

En trouwens: ik ben er ook van overtuigd dat het gewenning is.
Soulful feeling feels like smiling :-)
Soulful smiling feels like flying :-D
pi_92779061
Rare vragen bestaan niet, alleen rare antwoorden, dus niks aan de hand

Misschien is het wel een kwestie van wennen, op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met een pyama dragen en vond het erg lekker om alleen in een onderbroekie te slapen, een soort van bevrijdend. Nu slaap ik soms in een onderbroek maar meestal naakt.

Gezond of niet gezond lijkt me hier niet zo van toepassing?

Kortom, doe wat je zelf wilt en waar je je het lekekrst bij voelt, alles mag, niks hoeft
  maandag 14 februari 2011 @ 18:27:55 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92779360
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik voel me ook niet echt prettig om naakt te slapen, stel je voor dat er brand uit breekt? :P

Nee zelfs als ik met iemand samen slaap heb ik altijd even ondergoed aan, en het liefst een hempje. Ik denkt dat dat hetzelfde is als dat ik niet kan slapen zonder een dekbed over me heen. Zelfs in de zomer! Anders slaap ik ook slecht.
Als er brand uitbreekt staan de brandweermannen wel te drommen om je te redden dus dat moet wel goed komen lijkt me.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92780538
Ik ga het deze nacht in ieder geval nog eens proberen om naakt te slapen, wie denkt dat ik deze nacht wel in slaap kom?
  maandag 14 februari 2011 @ 18:57:05 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92780745
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef timaz het volgende:
Ik ga het deze nacht in ieder geval nog eens proberen om naakt te slapen, wie denkt dat ik deze nacht wel in slaap kom?
Jij, want je probeert het nog een keer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92780789
Ik
pi_92784096
Over ongezond of gezond... Met een bh aan slapen schijnt niet goed te zijn vanwege je bloedsomloop, dus als je met een strakke boxer ofzo slaapt lijkt me dat hetzelfde. Als je iets losjes aanhebt of minstens perfect om je huid heen sluit zonder af te knellen zal dat wel meevallen.

Ik slaap zelf wel altijd naakt tenzij ik bij een vriendin slaap dan wel ondergoed aan en een hempje in het begin maar intussen doe ik dat eigenlijk ook niet meer we kennen elkaar nou wel.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:15:16 #24
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_92785767
Naakt ftw..

Ik ken echt niet slapen met iets aan..
  maandag 14 februari 2011 @ 20:23:19 #25
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_92786352
Ik word altijd wakker met een kleverige plak op mn matras moet ik nu naar de dokter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')