Serieus gevaarlijk dit?quote:ROTTERDAM - Door een gesprongen gasleiding aan de Mariniersweg in het centrum van Rotterdam is explosiegevaar ontstaan. Dat heeft de politie gemeld.
Door de gesprongen leiding stroomt gas in het riool. De straat is afgesloten en hulpdiensten zijn massaal uitgerukt. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-gas-in-riool.dhtml
Staat eronder hequote:
Zal wel meevallen joh. Anders was het wel live geweest op 1 en sowieso op Rijnmond.quote:
Weet je het zeker? Brandweer is al om 16.20 uur gealarmeerd voor gaslucht (al was de boel toen nog niet zo ernstig waarschijnlijk)quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef padlarf het volgende:
Heuh, daar ben ik minder dan een uur geleden nog geweest. Toen niks aan de hand
ze zeggen zoiets niet voor niets....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen joh. Anders was het wel live geweest op 1 en sowieso op Rijnmond.
Ik was aan de kant van de kubuswoningen. Misschien dat ze meer richting Goudsesingel stonden?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Brandweer is al om 16.20 uur gealarmeerd voor gaslucht (al was de boel toen nog niet zo ernstig waarschijnlijk)
Op de hoek van de Vogelenzang zeggen alarmeringen, dus idd meer die kant opquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik was aan de kant van de kubuswoningen. Misschien dat ze meer richting Goudsesingel stonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |