Nobody will leave untill thursday, thats when the exit will be.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef callmexababa het volgende:
Thank you all for your answers
[..]
Already? It's much too soon!
elimination is over 3 days, during a liveshow on televisionquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef callmexababa het volgende:
Thank you all for your answers
[..]
Already? It's much too soon!
Last friday!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Well even though the streams only started yesterday the contestants already entered the house last thursday. The show only runs for 13 weeks so the first elimination has to be this soon.
wie MOET ER WIL UIT DAN ?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef epicbeardman het volgende:
Ik mis het geheim:
Ik ben interieurverzorgster autistische fok!ker(ster)
eindelijk iemand met smaak!!quote:
Je bedoeld zeker 'eindelijk iemand die hetero is'quote:
juist...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker 'eindelijk iemand die hetero is'
Peter, wtf, echtquote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Iedereen BEHALVE 'Guitig Kontje'
[ afbeelding ]
of gewoon keer uit het niets schreeuwen ofzo..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bij dat eten wel goed een geheim kunnen faken... helemaal panisch reageren dat je echt geen spinazie wil eten.... denken ze dat je er allergisch voor bent
Ja ik stop.... Over een week of 3 ben ik aan hem gewend.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Zo!
Zijn de boodschappen er nog steeds niet?
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in spinaziequote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bij dat eten wel goed een geheim kunnen faken... helemaal panisch reageren dat je echt geen spinazie wil eten.... denken ze dat je er allergisch voor bent
Je meent het nog ook ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik stop.... Over een week of 3 ben ik aan hem gewend.
Zit nu nog helemaal vol met vlinders.........
gilles de la tourettequote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
of gewoon keer uit het niets schreeuwen ofzo..
VERTEL?quote:
Maar vannacht hadden ze al dorst. Hebben ze weer de hele dag alleen thee en water gedronken?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Naja, ze hebben blijkbaar nog spinazie en vlees, hoorde ik net op de stream.
Wiesda?quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar vannacht hadden ze al dorst. Hebben ze weer de hele dag alleen thee en water gedronken?
Nee joh!!quote:
Dat is toch Cynthia?quote:
quote:
Hollywood-sterren: (Collien) Fernandesquote:
En die staat hier omdatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
Hollywood-sterren: (Collien) Fernandes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt erop ja
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ik gok dat ze dat morgen pas laten horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Day het volgende:
Nou, even de genomineerden nog. Dan ben ik er wel even klaar mee.
please spoiler aub me baas zit te fappen achter mequote:
Owhh thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
Hollywood-sterren: (Collien) Fernandes
woopsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
please spoiler aub me baas zit te fappen achter me
Ik verstond 13 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef espri het volgende:
gaat het wel goed?
er was gezegd dat ze er naar toe moesten gaan over 5 minuten.
nu wachten ze af, vraag me af of dat de bedoeling was.
Duh.... Vandaar dequote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh!!
Wat een aparte navel,overigens.
ik dacht ook van nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Ohw die opdracht van Jurien was dus gelukt... ik dacht van niet
Ze horen het straks toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat morgen pas laten horen.
Ik begreep niks van die hele opdrachtquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Ohw die opdracht van Jurien was dus gelukt... ik dacht van niet
En wij dan ook ? ik weet het niet....quote:
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij horen ze het zometeen hoor, alle mannen krijgen in de KvdW toch de uitslag te horen zei de stem net?
zal wel via viaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En wij dan ook ? ik weet het niet....
Niet als je de hele dag toch op die bank hangt natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef espri het volgende:
knap hoor, de hele dag op torenhoge hakken lopen, moet je toch doodmoe van worden?
Welk ding?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Robbiedd het volgende:
Hoe kan hij dan maar 3.500 euro in zijn ding hebben.
Bij UPC kanaal 14 geen reclame hoorquote:
ditquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij UPC kanaal 14 geen reclame hoor
Ja ik bij Ziggo ook niet, ik zeg toch duidelijk 'filmpjes'. ..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij UPC kanaal 14 geen reclame hoor
nee dat is ook weer waar maar een paar gemakkelijke schoenen zouden prettiger zijn, denk ik maar wie ben ikquote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet als je de hele dag toch op die bank hangt natuurlijk.
Volgens mij hebben ze het niet gehoord....quote:
Jawel want hij heeft ze aangewezenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het niet gehoord....
Jawel, Philip vertelde het net, maar noemde geen namen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het niet gehoord....
Ardlook? Geen idee.quote:
Volgens mij hebben ze nog allemaal koud. Geen verwarming gok ik zo.quote:En wat is daar met de temperatuur aan de hand?
Vanmorgen zat het blonde jammerjengeltje alleen maar te piepen dat het zo koud was, een tijdje geleden liep ze zelfs zonder vest in d'r blote armen en schouders rond terwijl dat postpubertje (is dat die van 8 jaar havo?) onder een dekentje op de bank zat?
Ze kunnen er maar beter snel wat aan doen. Ze zijn ellendig van de kou.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
echt achterlijk dat ze geen verwarming hebben en met dikke jassen, mutsen en sjawls omzitten.
gas is zeker ook duur daar in portugal??
De Glorix zal wel op zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef espri het volgende:
waarom kijkt Joanne zo verschrikkelijk depri eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |