SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Casino.Bob op 14-02-2011 17:25:13 ]anders steek je gewoon even je tong erin
Zorgen dat er een dart is geplaatst. Dan met je richtertje eroverheen gaan en op het moment dat je erboven zit op schieten drukken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Heavy metal is geweldig als je een team hebt wat samenwerkt, maar hoerensnipers de door iets kunnen schieten wat ik op grote afstand net niet kan zien... Dat raakt wel irritant.
Maar ik kan die guided tow van die appache niet gebruiken als pilot, iemand daar een handleiding voor.
Know your meme.quote:
Hier nog een, kreeg het ook nooit voor elkaar..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Crap, en ik maar denken dat ie autolocked
Waarsch. gevalletje really lucky shot, maar eerder gevalletje wallhacks danwel aimbot. It happens. genoeg filmpjes op Youtube te zien hoe het werkt. Vind het altijd een beetje flauw om direct in de ingame chat cheater te gillen maar goed, 2/3 keer in 1 potje is een beetje typisch. Ene server is schijnbaar ook wat beter uitgerust met anticheat software dan de andere.quote:
Gol is wel leuk voor het echte lange afstandswerk.. SVU is inderdaad wat veelzijdiger, dichterbij en verder af heb je er wat aan. Als een enemy je gespot heeft en die komt op je afrennen kan je maar beter maken dat je met je GOL in 1 keer raak schiet, of in keer schieten en je handgun pakken, want voor dat ding geladen is, ben je alweer aan het respawnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef potienza het volgende:
Spel nog maar een week(voor 20 euro gekocht). Ben nu aan het sparen voor die GOL. Is dat een beetje een fijne snipert?
Zes keer op rij. En nee, ik ga niet als een mongool op en neer springen als er geschoten wordt, maar met een 4x zoom over die afstand is NIEMAND zo accuraat. En zeker niet vanaf het eerste schot aan toe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarsch. gevalletje really lucky shot, maar eerder gevalletje wallhacks danwel aimbot
Ok, volgens mij heb ik de SVU al bijna. Bij M95 zie ik dat de damage bar vol zit, betekent dat ook dat als je op de tegenstander zijn borst schiet, hij meteen dood is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef neo2000 het volgende:
Gol is wel leuk voor het echte lange afstandswerk.. SVU is inderdaad wat veelzijdiger, dichterbij en verder af heb je er wat aan. Als een enemy je gespot heeft en die komt op je afrennen kan je maar beter maken dat je met je GOL in 1 keer raak schiet, of in keer schieten en je handgun pakken, want voor dat ding geladen is, ben je alweer aan het respawnen.
In onze ogen niets. Maar ik kan mij voorstellen dat een no lifer hier wel genoegdoening uit haalt. In 't echte leven kan je niet gemakkelijk cheaten om snel succes te halen op allerlei vlakken. Soort van compensatiegedrag denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat is HIER nou de lol aan?
Volgens mij niet. Maar persoonlijk gebruik ik nooit de m95. De afstanden die je er mee kunt halen zijn schitterend, als je mensen ermee weet te raken. Wat mij dus niet lukt. Met de andere sniperrifles wel. Misschien iets te maken met bulletdrop of zo, geen idee. Verder is het ding log en vnml traag bij herladen. Ben zelf meer een hit and run kinda guy dan een camper die zo goed verstopt zit dat ie alle tijd van de wereld heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef potienza het volgende:
[..]
Ok, volgens mij heb ik de SVU al bijna. Bij M95 zie ik dat de damage bar vol zit, betekent dat ook dat als je op de tegenstander zijn borst schiet, hij meteen dood is?
EDIT: Dan heb ik het over de niet-hardcore servers.
Dit plekje toevallig?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
+306 marksman (406 meter) headshot, iemand uit de AA bij B geschoten terwijl ik tussen A en B tegen de berg geplakt zat op Heavy Metal.
Ditoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo. Ik ben rond 10 uur weer terug, dan wil ik wel ff spelen.
* schriktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
EINDELIJK een totale KD van, schrik niet, 1.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
EINDELIJK een totale KD van, schrik niet, 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die loopt achter, maar als je steeds op 50 punten verschil blijft hangen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef andreas612 het volgende:
in de OP heb je een ratio van 0.98... dus dat "eindelijk" zal toch wel meevallen?
De RPG is uitgerust met een 85mm raket en de CG/M136 beide met een 84mm. De CG is "recoilless", dus wellicht is die wat accurater. Qua impact is het natuurlijk een nihil verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Wat is het verschil tussen die raketwerpers op het feit na dat de één wel / niet tracer darts compatible is?
Hangt uiteraard af of de speler Vspec armor heeft geselecteerd. Ook gok ik dat veel mensen niet weten dat het wel degelijk uitmaakt waar je de tank raakt. Een tank legt eerder het loodje als je 'm aan de achter- of zijkant raakt. Als de bestuurder geen Vspec armor heeft, dan zijn in principe twee raketten voldoende tegen een tank die nog geen schade heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Vraag ik me ook af. Ben nu die RPG-7 aan het spammen, maar vind het bijzonder kut dat ik door mijn hele voorraad raketten heen moet voor een tank aan diggelen ligt. (terwijl soms een lucky shot in 1 a 2 schoten die tank tot schroot reduceert)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik hebruik nooit tracers eigenlijkvaak flankeer ik die tanks en ren ik als een geil schoolmeisje weer weg om me te verstoppen
De GC is Anti-infantery en heeft dus een grotere splash damage.. en de RPG-7 is anti-armor en is dus beter te gebruiken op tanks..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Rpg-7 is ook trager dan CG, en dat de plaats en eventuele extra armor uitmaakt lijkt me ook
en daar heb je geen screencap van gemaakt...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de CG gesproken: gisteren een server waar ik CG's als submachinegunvuur rond zag vliegen, twee hummers en 3 spelers kapot schietend... hoog WTF gehalte.
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerder dat de cg meer splashdamage heeft, en daarom als anti-infantry gebruikt wordt. Tot grote ergernis van velen, waaronder ik. Een rpg op infantry, get real...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |