Amerikanen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Gillingham het volgende:
Het gaat wel om (voornamelijk) Amerikanen (of Britten)?
Oe zonde, net te laat!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef serge.pol het volgende:
Toevallig Citizen Cain? Dat is de enigste titel die ik mij kan bedenken
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Gillingham het volgende:
Zitten de initialen van de regisseur ertussen?
Laat maar...
Ik wilde OW als hint achter de hand houden!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Gillingham het volgende:
So hey, behalve JC en eventueel AM zijn die andere best pittig.
Ik zag er geen OW tussen staan, dus liet Citizen Kane en The Third Man al vallen.
OW zou het te makkelijk hebben gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik wilde OW als hint achter de hand houden!
In de eerste/vraagronde in ieder geval wel!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
OW zou het te makkelijk hebben gemaakt
Cotten en Welles hebben samen deel uitgemaakt van minstens drie films.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Sands het volgende:
[..]
OW zou het te makkelijk hebben gemaakt
Duhuh maar Citizen Kane is de bekendste dus die kiezen mensen het eerstequote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Cotten en Welles hebben samen deel uitgemaakt van minstens drie films.
Zeker ik. Ben al lang blij dat ik een jaren '40-film "zo goed" ken!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Duhuh maar Citizen Kane is de bekendste dus die kiezen mensen het eerste
Juist niet zou ik denken, maar in het geval van Macphisto wellicht (en blijkbaar) wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Duhuh maar Citizen Kane is de bekendste dus die kiezen mensen het eerste
Eentje waar ik het antwoord van weet aub.quote:
Is dat een belediging?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juist niet zou ik denken, maar in het geval van Macphisto wellicht (en blijkbaar) wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |