1/12quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Robby87 het volgende:
Pff. het wordt er niet spannender op...
North By Northwest...
10/12quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Flitspaal het volgende:
Arsenic and old lace
Pillow Talk
His Girl Friday
Indiscret ****spelling
Suspicion
Mister Blanding builds his dreamhouseeigen mr. maar komt op hetzelfde neer
Notorious
Bringing up Baby
SaintOfKillers +1quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Philadelphia Story
People Will Talk
Only Angels Have Wings
The Awful Truth
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Gillingham het volgende:
Ik herken de screenshots niet direct, maar misschien This Is Spinal Tap?
Zou je even een spoiler kunnen zetten wat de daadwerkelijke titel zou verraden?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou even de naam van je plaatje veranderen.
Nee. Film heeft niet direct veel te maken met een museum/kunst.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
What Dreams May Come?
Angels & Demons?
Ja, ik zag het ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou je even een spoiler kunnen zetten wat de daadwerkelijke titel zou verraden?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou je even een spoiler kunnen zetten wat de daadwerkelijke titel zou verraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]Bedankt. De link zelf zegt niet en ik neem aan dat men niet naar de website zelf gaat. Had geen zin om alles weer via tinypic te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What's it going to be then, eh?
Nee, die is gewoon in kleur.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
The Insider ???? Maar die was zwart/wit toch?
Hoewel je er aanvankelijk flink naast zat, geloof ik je.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zie je nou wel dat ik hem gezien had.![]()
Zat behoorlijk in de verkeerde hoek eerst ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoewel je er aanvankelijk flink naast zat, geloof ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |