Dit is wat ik de stem hoorde zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef Stink-ui het volgende:
iemand beetje meer info over wat de stemming inhoud?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef D. het volgende:
Over 15 minuten nomineren.
De vrouwen nomineren de mannen en iedereen noemt 2 namen
Thanks,quote:Op maandag 14 februari 2011 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is wat ik de stem hoorde zeggen
[..]
Volgens mij mogen alleen de vrouwen nomineren.quote:
Ah, jij hebt weer nachtdienst hier?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanaf ongeveer half 10 vanavond kan ik kijken
Tot een uur of 12, morgenochtend de wekker om 7 uurquote:
ik heb morgen nachtdienst dus vanavond vast beetje SST kijken tot diep in de nacht..quote:
Ik hoor de hele tijd mensen dingen zeggen, maar ik weet nog niet wie wie isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Thanks,
probeer et te volgen via het forum
hou me op de hoogte
Is ook logisch dat de vrouwen eerst mogen, er zijn 8 mannen en 7 vrouwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Darklight het volgende:
Deze week nomineren de vrouwen, volgende week de mannen, dan weer de vrouwen etc
Volgens mij zijn ze de verwarming vergeten in het huisquote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft hij het koud
[ afbeelding ]
vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef Sliien het volgende:
Waarom zijn ze zich aan het opmaken als je moet nomineren!?
Ik zit er vol verwondering naar te kijken. Bij mij duurt het maximaal 2minuten..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef Siekrit het volgende:
Die wijven doen echt om de 2 uur hun haar/make-up.
Ja, ze zitten er allemaal een beetje kleumerig bij.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze de verwarming vergeten in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |