Niks van gemerktquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voelde onze aura's feller opbranden, toen de afstand kleiner werd.
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook runescape gedaan![]()
In een ver grijs verleden, like toen ik zou oud was als jij nu voor ongeveer het laatstquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?![]()
er zijn mensen getrouwd op runescapequote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?![]()
Nee, ik ook niet, eigenlijkquote:
Bestond dat toen al? Coolquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden, like toen ik zou oud was als jij nu voor ongeveer het laatst![]()
En nu heb ik wel betere games
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, eigenlijk
Ik was ook nog verbaast dat het bestondquote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestond dat toen al? CoolNouja ik doe dat nu ook niet meer serieus hoor
Wel mooie graphics enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was ook nog verbaast dat het bestond
Op Habbo hebben ze sexquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er zijn mensen getrouwd op runescape
Toch nog een keer inloggen voor de lol danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet niet beter als blokjes
quote:
Dat kan ik mijn pc niet aan doenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch nog een keer inloggen voor de lol dan
Of dat ze bij zo'n bedje gingen staan en dan een hartje stuurden ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vond ik altijd eng, zo met sterretjes enzo...
Wat voor een rot-pc heb je?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn pc niet aan doen
Oh dat kan ook nogquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks mis met mijn pc, hij is er gewoon te goed voor
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks mis met mijn pc, hij is er gewoon te goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |