Die zwarte streep van je autoquote:
En laat ze dit topic lezen natuurlijk, internet is een betrouwbaar medium en dit topic kan als bewijsstuk dienen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef koningkerel het volgende:
Kenteken opschrijven, aangifte doen, alle schade op hun verhalen.
Het feit dat zij zijn weggereden terwijl jij de politie aan het bellen was maakt jouw verhaal al zoveel sterken dan alles wat zij hier tegen in gaan brengen.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die zwarte streep van je auto
afpoetsen en verder gaan met je leven.
Heb jij je auto er zo tussen gefrut, of hebben zij later hún auto zo er naast gezet? Waarom stond je trouwens scheef in dat parkeervak?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Cassier het volgende:
Punt is dat die mevrouw blijkbaar vond dat ik niet in het vak stond, mijn banden stonden voor
de helft op de streep...
Daarbij riepen ze dat het twee tegen een was en geen bewijs verder...
Het was meer bedoeld dat het me waarschijnlijk lijkt dat die wijven alles gaan ontkennen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En laat ze dit topic lezen natuurlijk, internet is een betrouwbaar medium en dit topic kan als bewijsstuk dienen.
Verzekeringsgeld incasseren voor een zwarte streep?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
a) die mensen laten boeten dat ze het lef hadden om een grote bek tegen je op te zetten
b) verzekeringsgeld incasseren, dan je auto van dit geld niet laten repareren omdat het maar minimale schade is = gratis geld
Weet ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld dat het me waarschijnlijk lijkt dat die wijven alles gaan ontkennen.
Nou dan zou ik gewoon even aangifte doen. Toch zonde als je niet probeert om de schade te verhalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Cassier het volgende:
Ik stond ietswat scheeft in het vak maar niet al te, daarbij hebben zij hun auto er tussen
gefrut terwijl er overal plek genoeg was ..
Net nog even gekeken naar de streep maar die is niet weg te poetsen dat is dus gewoon
een kras van 10 cm ..
Neuh...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Er is toch ook iets dat als je auto beschadigd is dat je dan niet meer moet rijden anders vervalt je verzekering ofzoofniet?
Als het alleen een streep is, krijg je daar zo een paar 100 euro voor, terwijl je t zelf met een uur van je deur hebt.. Da's de moeite waard lijkt me?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld incasseren voor een zwarte streep?![]()
Ik lees nergens dat het om een kras gaat
Aangifte doen heeft sowieso weinig zin in de meeste gevallen, triest maar waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
Zonder getuigen heeft aangifte doen geen zin weet ik uit ervaring.
Goed punt. Helaas waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Aangifte doen heeft sowieso weinig zin in de meeste gevallen, triest maar waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |