Lol, juist daarom, iemand naar de kamer roepen en die vervolgens iets te laten doen, of het nu echt is of niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij al genoeg door ze steeds te laten komen.
Nou ja, als je 20 uur per dag niets anders te doen hebt dan een beetje zitten en ouwehoeren, gaat 1 of 2 sigaretten per dag echt niet lukken.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zou roken en ik in het huis zat, zou ik niet teveel per dag opsteken, gewoon 1 of 2
In die kaart op de muur zit volgens mij wel een aanwijzing. Als ik hun was pakte ik eenquote:
Ja dat klopt wel, maar ik had het over die bloembakquote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In die kaart op de muur zit volgens mij wel een aanwijzing. Als ik hun was pakte ik een
stuk papier en tekende na waar die pijltjes allemaal heenwijzen. Misschien schrijf je zo wel
letters ofzo op !
Ja want toen Philip zijn vinger ernaar uitstak viel ook het woord 'aanwijzing'.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In die kaart op de muur zit volgens mij wel een aanwijzing. Als ik hun was pakte ik een
stuk papier en tekende na waar die pijltjes allemaal heenwijzen. Misschien schrijf je zo wel
letters ofzo op !
Wat zit Gerard (?) te gluren in die spiegel, zou dat een doorkijkspiegel zijn? Waar de redactie achter zit bedoel ik, een soort FEBO?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Op zoek naar de clue...
Ook die zou ik omkeren als ik daar zatquote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar ik had het over die bloembak.
Of Gerard is heel erg ijdelquote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zit Gerard (?) te gluren in die spiegel, zou dat een doorkijkspiegel zijn? Waar de redactie achter zit bedoel ik, een soort FEBO?
Lol! Ik word hier al bijna achterdochtig, die mensen die nu in de slaapkamer liggen te beppen krijgen niks mee zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want toen Philip zijn vinger ernaar uitstak viel ook het woord 'aanwijzing'.
Febo was een 'schuilnaam' voor de redactie tijdens De Gouden Kooi...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Robbiedd het volgende:
Wat bedoelen jullie met FEBO?
Ik heb tot 3 keer mijn gedachten op een milkshake gegooid, maar dat lijkt het niet te zijn
Haha, bij DGK werd de redactie aanwezig in het huis de FEBO genoemd, waarom weet ik ook niet meer, iemand?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Robbiedd het volgende:
Wat bedoelen jullie met FEBO?
Ik heb tot 3 keer mijn gedachten op een milkshake gegooid, maar dat lijkt het niet te zijn
quote:
Omdat ze daar altijd snacks kregen toch ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, bij DGK werd de redactie aanwezig in het huis de FEBO genoemd, waarom weet ik ook niet meer, iemand?
Hadden ze bij de Febo niet een frituurpan staan of iets met eten waar Huub graagquote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, bij DGK werd de redactie aanwezig in het huis de FEBO genoemd, waarom weet ik ook niet meer, iemand?
Guido is de miljonair..quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie al een idee wie welk geheim heeft (met uitzondering de slaapwandelaar)
Daar is een topic voorquote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie al een idee wie welk geheim heeft (met uitzondering de slaapwandelaar)
Mannenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |