Dus dwingt ze Guido om een move te maken, hij moet er natuurlijk ook iets voor doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dan naait ze zichzelf imo. Spreekt anderhalf uur geleden met Guido af dat ze afstand gaat nemen en ligt er nu bijna op.
Als ze nu ineens wat krijgen dan is het te obvious.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en wat is dara jhet nut van?
Guido en Laura moeten een stelletje spelen
Ik denk niet dat vernuft en Guido in 1 zin horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het vernuft bij Guido niet echt.
Maar ik heb dan ook geen streams aan.
dat is het zelfde als Ajax en Feyenoordquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dwingt ze Guido om een move te maken, hij moet er natuurlijk ook iets voor doen.
[..]
Als ze nu ineens wat krijgen dan is het te obvious.
[..]
Ik denk niet dat vernuft en Guido in 1 zin horen.
tactiek, tactiek!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Robbiedd het volgende:
Die Guido.. Die vent is echt zooooo niet geïnteresseerd in vrouwen volgens mij he
.
Kijk hem nou liggen
Echt! Waarom niet gewoon in Nederland? Dat heeft zeker met de centjes te maken?quote:
Lol, die 2 bij elkaar bedoel je? Idd, heel onwaarschijnlijk, dus moet er iets verzonnen worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het zelfde als Ajax en Feyenoord
Heet ze Servioquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Siekrit het volgende:
Guido heeft al 9 maanden een vriendin hoor.
Waar zou je een huis in nederland kunnen plaatsen? In Ahoy?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt! Waarom niet gewoon in Nederland? Dat heeft zeker met de centjes te maken?
Almere?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zou je een huis in nederland kunnen plaatsen? In Ahoy?
Dat zie ik nog niet. Vind alleen dat ze te veel lult en heel veel clichés gebruikt. En ik las net dat ze pas 23 is!quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wut
Aidshoofd heeft de kledinglijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |