abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93160297
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 07:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

dat zeg ik :)

overigens is grond hier niet zo goedkoop, en grond aan de kust is overal ter wereld schrikbarend duur.

Appartementen in hartje Chennai doen een hogere m2 prijs dan in Amsterdam.
Nederlanders denken vooral dat huizenpirjzen in NL hoog zijn.

[..]

is natuurliljk heel flexibel in INdia :+
Dus zeg een ton voor die 5 are en een ton voor de lokale politici en je kunt gaan ontwikkelen :+
pi_93163967
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 07:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Appartementen in hartje Chennai doen een hogere m2 prijs dan in Amsterdam.
Wat bizar. De huizenprijzen stijgen ook terwijl de kredietcrisis gaande was. Ik vind het wel tricky om nog in te stappen na zo'n explosieve stijging en ik vermoed dat de factor 1.8 ook van toepassing is op het stukje grond waar jij op aast. Ik zou het ook even laten rusten. :)
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 februari 2011 @ 21:40:29 #278
862 Arcee
Look closer
pi_93172576
S&P op -2.25%. Ach ja, donderdag of vrijdag weer een nieuwe year-high. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_93173665
De DJ staat er goed bij :+
BlaBlaBla
pi_93173725
De vix maakt wel een nieuwe yearhigh, is dat ook goed Arcee?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:16 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_93175128
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer toen ze boven de 19 stonden.
Nee helaas niet want dat pakte de vorige keer niet goed uit maar deze keer was het beter geweest ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_93175828
Even een correctie? Zo'n bullshit, alsof wat onrust in Libië leidt tot lagere koersen. Dit is gewoon een kwestie van winstneming.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_93175978
wat denk je dat die olieprijs doet met de koopkracht van de consument en de winstmarges voor bedrijven?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:44:06 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93176897
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef fedsingularity het volgende:
wat denk je dat die olieprijs doet met de koopkracht van de consument en de winstmarges voor bedrijven?
Dat is toch allemaal tijdelijk.

Maar een hogere olieprijs (en grondstofprijzen) is uiteindelijk inflatie en dus goed voor de aandelenkoersen. In ieder geval beter dan cash hebben.
The End Times are wild
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:57:19 #285
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_93177783
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is toch allemaal tijdelijk.

Maar een hogere olieprijs (en grondstofprijzen) is uiteindelijk inflatie en dus goed voor de aandelenkoersen. In ieder geval beter dan cash hebben.
Dan moet je wel de juiste aandelen hebben...

Ik denk dat Nike bijv de stijging van de katoenprijzen niet zo leuk vindt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_93177831
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Burnie88 het volgende:
Even een correctie? Zo'n bullshit, alsof wat onrust in Libië leidt tot lagere koersen. Dit is gewoon een kwestie van winstneming.
Ik denk dat de onrust in Libie wel degelijk leidt tot lagere koersen. Beleggers houden niet van onzekerheid, en de onrust in Libië geeft onzekerheid.
BlaBlaBla
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:12:16 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93178646
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Dan moet je wel de juiste aandelen hebben...

Ik denk dat Nike bijv de stijging van de katoenprijzen niet zo leuk vindt.
Op de eerste plaats is die katoenprijs een fractie van de prijs van een schoen. Op de tweede plaats kan dat toch 1 op 1 doorgerekend worden aan de klant.
The End Times are wild
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:15:30 #288
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_93178838
Ze maken ook kledingstukken. En ik vraag me af of ze dat zo makkelijk kunnen doorberekenen.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_93186738
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef JimmyJames het volgende:
Ze maken ook kledingstukken. En ik vraag me af of ze dat zo makkelijk kunnen doorberekenen.
toevallig eergisteren uitgebreid over gesproken met een distributor (voor zuid India) van t shirts. Geweldige shirts trouwens, http://www.tantrauniverse.com/ , hebben de prijzen vorig jaar van 299 Rs naar 349 Rs. moeten verhogen vanwege katoenprijs (voor een XL shirt, 61 Rs = ongeveer 1 euro), maar de laatste maanden is de katoenprijs zo bizar gestegen dat ze de prijs ws. boven 400 Rs. zouden moeten tillen. Maar boven 400 Rs. gaan ze ws. veel minder verdienen. Die komen dus in een sqeeuze terecht.

Ze hebben wel een oplossing: mindere kwaliteit leveren. Maar dat willen ze niet om principiele redenen.

Maar ingeval van een Nike shirt is de productieprijs dus nagenoeg niks op het geheel. Want als je dit soort kwaliteit shirts kunt verkopen in een kleine oplage voor pakweg 5 euro, en er dan nog winst op kunt maken (en van kunt leven), dan zijn de materiaal kosten van een Nike shirt misschien een euro. :)
pi_93186743
ow, waarom staat HP nabeurs een kleine 12% (!) lager. Kwartaalwinst hoger dan verwacht, verwachting een paar cent lager dan verwacht. Is dat tegenwoordig al voldoende voor meer dan 10% down.......? (deja vu)
pi_93189329
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 04:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow, waarom staat HP nabeurs een kleine 12% (!) lager. Kwartaalwinst hoger dan verwacht, verwachting een paar cent lager dan verwacht. Is dat tegenwoordig al voldoende voor meer dan 10% down.......? (deja vu)
They missed out on top (sales) and bottom(eps). Als dat gebeurt zie je relatief vaak al dat iets naar beneden gaat.

Voor de rest toont deze HP afstraffing duidelijk aan dat de beleggers volledig de weg kwijt zijn en dat we mijn inziens toch echt stevig op een bubble zitten. De beleggers vonden de groei in Africa, Europe en het midden oosten te langzaam. Te langzaam! De recovery ging niet snel genoeg waardoor beleggers ontevreden zijn. Lesje in realiteit nodig?

Die beleggers waren gewend aan de vorige CEO van HP die bij elk probleem wat ze hadden gewoon een tig tal werknemers van HP op straat zette en daarmee ratio's naar boven kunnen schroeven zodat het aandeel weer omhoog kan.

Wankers :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93189546
De DSM is lekker bezig zeg ^O^
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:19:07 #293
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_93196371
Ook al ergens anders van hem geplaatst - beursvoorspelling van Mike Maloney:

Wat vinden jullie hiervan?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_93196599
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef SemperSenseo het volgende:
Ook al ergens anders van hem geplaatst - beursvoorspelling van Mike Maloney:

Wat vinden jullie hiervan?
Dit is echt een van de zeldzame gevallen dat ik een video binnen 3 seconden heb weggeklikt. :')
Greece
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:01:33 #295
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_93198276
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Dit is echt een van de zeldzame gevallen dat ik een video binnen 3 seconden heb weggeklikt. :')
Ja ik dacht al dat de meer in dept oorzaak-gevolg topics niet echt geschikt zijn om hier te plaatsen... :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_93199032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ja ik dacht al dat de meer in dept oorzaak-gevolg topics niet echt geschikt zijn om hier te plaatsen... :')
Daar is wel ruimte voor en de meeste users zijn ook wel goed geinformeerd maar de talloze filmpjes van goldbugs die ongegeneerd iedere onzekerheid in de financiele sector aangrijpen om mensen in metalen te laten beleggen beginnen toch wel ambetante vormen aan te nemen. Ja er is een schuldencrisis en goud is geen goede optie om jezelf voor waardebhoud te hedgen. Auteurs die de eerste seconden van een filmpje besteden om boeken aan te smeren doet me erg veel denken aan de Nederlandse collega's die te pas en te onpas fora onderspammen in de hoop dat mensen in hun scam trappen. Ik zal niet de eerste zijn die dit roept.

Zie ook: Goud als "store of value"
Greece
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:27:28 #297
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_93199566
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Daar is wel ruimte voor en de meeste users zijn ook wel goed geinformeerd maar de talloze filmpjes van goldbugs die ongegeneerd iedere onzekerheid in de financiele sector aangrijpen om mensen in metalen te laten beleggen beginnen toch wel ambetante vormen aan te nemen. Ja er is een schuldencrisis en goud is geen goede optie om jezelf voor waardebhoud te hedgen. Auteurs die de eerste seconden van een filmpje besteden om boeken aan te smeren doet me erg veel denken aan de Nederlandse collega's die te pas en te onpas fora onderspammen in de hoop dat mensen in hun scam trappen. Ik zal niet de eerste zijn die dit roept.

Zie ook: Goud als "store of value"
Bedankt voor de link, ik ga dat eerst 'ns lezen.
pi_93201639
Ik lees net een gerucht dat de Chinese overheid burgers nog langer verbiedt een tweede huis te kopen.
Kan iemand dat bevestigen?
pi_93202213
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Blandigan het volgende:
Ik lees net een gerucht dat de Chinese overheid burgers nog langer verbiedt een tweede huis te kopen.
Kan iemand dat bevestigen?
Waar haal jij je info dan vandaan? Ik zie geen enkel nieuwsbericht die daar over schrijft.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')