nou ja, maar is dat dan een goed of een slecht advies dan. Want ik kijk naar de credit ratings, en ik kijk naar de balans, en dan weet ik nagenoeg zeker dat rating agencies meer weten dan jan publiek (als in: veel meer). Ik lees tussen de regels van het jaarverslag door, en krijg kromme tenen. En de hele raad van bestuur en al het hogere management bestaat uit Mittals en Mittalvazallen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beleggingsadvies, hoor.
Met Arcee voor alle highs en lows en andere nutteloze statistiekenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Maar de vraag is dus wanneer we het FOK! beleggingsteam oprichten
Met SE voor de nieuwtjes uit de scene in London Finance
Met Dino voor al uw balansanalyses
Met LXIV voor het fijngevoelige trendwerk
Met Blandigan voor al uw blinkend bestek
Met Tony_Clifton voor al het deep value cutting edge biospul
Met Selang als godfather
Klopt vaak voor geen meter nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:09 schreef Arcee het volgende:
Damrak licht hoger geopend
AEX staat de hele dag al in de min. Hoger geopend.
Lijkt mij nog wel een tof plan, iedereen neemt zoveel % van een fictieve pf voor zijn rekening naargelang zijn domein.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Met Selang als godfather
vul maar aan
Besprankel ik jullie met mijn beginnersgeluk. =)quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Met Selang als godfather
vul maar aan
Kennelijk gaan ze ervan uit dat de wereldeconomie er helemaal niet zo slecht voor staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Levering is tegen 2013-2015, dus gaan ze er dan van uit dat de schuldencrisis tegen dan opgelost is ofzo?
Spam!quote:
SeLang had toch kaarten met werkloos voor anker liggende transportschepen? Nuja, ik denk wel dat een bedrijf als Maersk echt wel weet waar ze mee bezig zijn. Of misschien calculeren ze vertragingen reeds in?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kennelijk gaan ze ervan uit dat de wereldeconomie er helemaal niet zo slecht voor staat.
Ik vind het moeilijk dit soort nieuws op waarde te schatten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
SeLang had toch kaarten met werkloos voor anker liggende transportschepen? Nuja, ik denk wel dat een bedrijf als Maersk echt wel weet waar ze mee bezig zijn. Of misschien calculeren ze vertragingen reeds in?
Per saldo maakt het toch helemaal niet uit voor je performance in euro's?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Weet iemand of ik Cisco en Teva ergens in EUR kan kopen, met redelijke liquiditeit?
Geen zin om USD omrekenverschillen aan mijn broek te krijgen door ze op NASDAQ te kopen.
Of moet ik dan toch aan een USD account...... ;'(
Een conference call tussen management en analisten heeft ook meer weg van een toneelstukje dan een serieuze Q&A. De gemiddelde sell-side analist heeft er geen belang bij en zal dus ook niet in een publieke conference call kritisch doorvragen als het management om een antwoord heen draait.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
[..]
de 'mensen' zijn ongetwijfeld analysten. Ik durf te stellen dat de meeste analysten geen zak verstand hebben van banken, laat staan jaarrekeningen. Ik heb beroepshalve Q&A's moeten voorbereiden voor conf. call's en verbaasde me elke keer weer hoe makelijk analysten afgepoeierd konden worden met een antwoord waarvan de CFO en/of CEO zelf ook niks begreep
En die addertjes....![]()
ook Maersk moet ooit eens hun oude vloot vervangenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Wow. Ik lees net dat Maersk 10! schepen (met optie voor 20 extra) bestelt met een capaciteit van 18.000 containers of 16% meer dan het huidige vlaggenschip.
Levering is tegen 2013-2015, dus gaan ze er dan van uit dat de schuldencrisis tegen dan opgelost is ofzo?
http://www.tijd.be/nieuws(...)oit.9024348-3086.art
Jawel toch. Ik denk niet dat SNS mijn USD tegen middenkoers afrekent...... dus ik verlies een percent of wat bij aankoop, en een percent of wat bij verkoop...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Per saldo maakt het toch helemaal niet uit voor je performance in euro's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |