abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:39:02 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93014476
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Crutch het volgende:

[..]

Friesland. :)
:D
Niet echt in de buurt van Den Haag dus :P
Misschien via internet bestellen?
pi_93014480
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.

groetjes
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:42:55 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014639
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lush-lady het volgende:
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.

groetjes
Wacht maar >:) .

Ik luister naar de muziek van componist Paul Schwartz tijdens het hardlopen :'). Eigenlijk is dat helemaal geen geschikte hardloopmuziek (het is van die neoklassieke new age-achtige muziek), maar ik loop er bijzonder goed en constant op O+. Word er helemaal zen van tijdens het lopen O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:45:05 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014713
Ik wil ook een armband voor mijn smartphone (HTC Desire). Even op internet kijken :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:46:09 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93014756
Goed bezig Vik, echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:47:02 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93014784
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lush-lady het volgende:

groetjes
Evy 1 les 1 gedaan neem ik aan? :)
Zo ja, dan is het niet verstandig om morgen gelijk al te gaan. Rustdagen zijn net zo belangrijk als de loopdagen.

Maargoed, je moet het zelf weten. :s)

Edit:
Lees dit maar even:
http://www.runnersweb.nl/Training/Marathon/De-elf-geboden.htm
Vooral het gedeelte over rust.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:47:49 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014816
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed bezig Vik, echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent :Y
:W :*.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:47:58 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93014825
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook een armband voor mijn smartphone (HTC Desire). Even op internet kijken :9.
M'n vriend heeft ook de HTC Desire, ik de Legend. We gebruiken gewoon een armband waar je ook een iPhone in kan doen, dan past het sowieso :P Alleen hebben we er bewust voor gekozen om een armband te kopen zonder zo'n 'doorzichtig scherm' aan de voorkant. Niet iedereen hoeft te zien wat voor mobiel ik meesleep :P
pi_93014829
ik heb geen smartphone maar een ouderwetse ipod, eigenlijk begrijp ik niet goed wat jullie met die armbanden bedoelen, zal wel aan mij liggen....

enne....viking, ik weet wel zeker dat het een stuk zwaarder zal gaan worden, daar ben ik niet bang voor.

oja en mijn man is aan het trainen voor de halve marathon en die moet juist twee dagen achter elkaar lopen en dan rust nemen. Ik kan alleen echt niet op maandag hardlopen door mijn werk.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:50:45 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014908
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef GotC het volgende:

[..]

M'n vriend heeft ook de HTC Desire, ik de Legend. We gebruiken gewoon een armband waar je ook een iPhone in kan doen, dan past het sowieso :P Alleen hebben we er bewust voor gekozen om een armband te kopen zonder zo'n 'doorzichtig scherm' aan de voorkant. Niet iedereen hoeft te zien wat voor mobiel ik meesleep :P
Ja, maar dan kun je er onderweg ook niet op kijken :P.

Oh, dat wil ik eigenlijk helemaal niet, want dan denk ik: Huuuhhh? Nog zó lang? :'). Maar goed, ik stippel mijn rondjes tegenwoordig uit via Gmaps pedometer dus dan weet ik wel tot waar ik ongeveer moet.

Heb je dan trouwens ook last van condensvorming? Want dat heb ik dus wel als ik hem in m'n broek heb. Draag bewust het display van me af en dat helpt wel.

@ lush-lady: ik doelde meer op de muziek van Evy ;).
En met zo'n armband kun je je telefoon om je arm dragen ipv in je zak / in je hand. Zoals iemand hierboven al postte is het snoertje vaak te kort als je hem in je zak draagt en ook voor het GPS-signaal is het beter als je hem om je arm draagt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93014961
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik eigenlijk helemaal niet, want dan denk ik: Huuuhhh? Nog zó lang? :'). Maar goed, ik stippel mijn rondjes tegenwoordig uit via Gmaps pedometer dus dan weet ik wel tot waar ik ongeveer moet.

wordt het gekke muziek dan???
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:52:54 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014977
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

wordt het gekke muziek dan???
Het moet maar net je smaak zijn, zeg maar :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_93015024
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het moet maar net je smaak zijn, zeg maar :+.
ik kan veel hebben qua muziek, en zo'n armband klinkt wel handig. Ik zit ook te klojooen met mijn snoertje van mijn ipod, ik wel handige zakjes in mijn jasje voor de ipod in te stoppen...
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:55:07 #189
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93015031
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je dan trouwens ook last van condensvorming? Want dat heb ik dus wel als ik hem in m'n broek heb. Draag bewust het display van me af en dat helpt wel.

En met zo'n armband kun je je telefoon om je arm dragen ipv in je zak / in je hand. Zoals iemand hierboven al postte is het snoertje vaak te kort als je hem in je zak draagt en ook voor het GPS-signaal is het beter als je hem om je arm draagt :).

Ik wil er absoluut niet op kijken, en heb ook eigenlijk niet de neiging om dat te doen ;). Ik wil juist kunnen denken 'oh..moet nu alweer wandelen -O-' ipv 'god hoever moet ik nog?!'. Anders kan ik niet ontspannen lopen :P
Het lopen überhaupt is mijn doel, de afstand is mooi meegenomen.

Condens heb ik totaal geen last van als ik m'n mobiel in m'n armband draag. Fijn is ook dat m'n sleutels erin kunnen, zodat ik geen rammelende dingen in m'n jasje heb :P
Soms draag ik m'n mobiel in m'n achterzakje in m'n broek, maar dan is het gelijk mis (flinke condens :') )
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:56:59 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93015075
Maarre, Lush-lady..snap je wat ik bedoel met 2 dagen achter elkaar lopen? Dat het vooral als absolute beginner gewoon niet verstandig is? Je kan zelfs beter 2 dagen rust nemen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:58:21 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93015111
@ GotC: waar heb je dat hoesje gekocht? En wat kostte het? :).
Ik ga 'straks' in korte broek lopen en dan heb ik geen zakken, dus dan wil ik m'n zwikkie in een handig hoesje kwijt kunnen :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:00:01 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93015152
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
@ GotC: waar heb je dat hoesje gekocht? En wat kostte het? :).
Ik ga 'straks' in korte broek lopen en dan heb ik geen zakken, dus dan wil ik m'n zwikkie in een handig hoesje kwijt kunnen :).
We hebben er 1 in de stad gekocht bij De Hardloopwinkel, en 1 in Naaldwijk bij een hardloopwinkel. Zorg wel dat je er niet 1 neemt met elastische band :X My word, dat gaat knellen, ook al doe je het zo los mogelijk :X
Beiden kostte 10 euro, misschien 15. Naast m'n sportbh is dat m'n beste aankoop geweest :P
pi_93015173
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef GotC het volgende:
Maarre, Lush-lady..snap je wat ik bedoel met 2 dagen achter elkaar lopen? Dat het vooral als absolute beginner gewoon niet verstandig is? Je kan zelfs beter 2 dagen rust nemen.
jawel, maar ik ben geen absolute beginner. Ik heb al vaker hardgelopen, en al vaker 5 km. Ik kon om medische redenen alleen een jaartje niet lopen, ik dacht laat ik het eens netjes op gaan bouwen met een schema. Daarom weet ik ook zeker dat het goed gaat en ging vandaag ook erg makkelijk. Ik loop hard sinds ongeveer 2006 (misschien 2007) en voor het hardlopen op de weg heb ik 20 jaar gekorfbald en ik fiets elke dag.

Ik liep nu nog wel elke week 10 minuten hard op de loopband bij de fitness, wel lief voor je bezorgdheid maar ik weet zeker dat ik het morgen aankan... :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:03:40 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93015262
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef GotC het volgende:

[..]

We hebben er 1 in de stad gekocht bij De Hardloopwinkel, en 1 in Naaldwijk bij een hardloopwinkel. Zorg wel dat je er niet 1 neemt met elastische band :X My word, dat gaat knellen, ook al doe je het zo los mogelijk :X
Beiden kostte 10 euro, misschien 15. Naast m'n sportbh is dat m'n beste aankoop geweest :P
Top ^O^. Maandag meteen maar even regelen voor ik weer ga lopen :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:04:41 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93015298
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

jawel, maar ik ben geen absolute beginner. Ik heb al vaker hardgelopen, en al vaker 5 km. Ik kon om medische redenen alleen een jaartje niet lopen, ik dacht laat ik het eens netjes op gaan bouwen met een schema. Daarom weet ik ook zeker dat het goed gaat en ging vandaag ook erg makkelijk. Ik loop hard sinds ongeveer 2006 (misschien 2007) en voor het hardlopen op de weg heb ik 20 jaar gekorfbald en ik fiets elke dag.

Ik liep nu nog wel elke week 10 minuten hard op de loopband bij de fitness, wel lief voor je bezorgdheid maar ik weet zeker dat ik het morgen aankan... :)
Het gaat me er ook zeker niet om of je het aankan ;) Bedoel, iedereen kan elke dag 2x gaan hardlopen. Je maakt het er alleen naar dat je eerder blessures kan krijgen, je lichaam krijgt niet de kans om te herstellen en je mist de zogenaamde supercompensatie. Vooral aangezien je niet kon lopen door medische redenen zou ik het rustig aan doen..
Maar, zoals ik al zei, het is jouw lichaam :). Succes morgen.

Edit: Ik zeg dit niet om gemeen te zijn, of betweterig over te komen. Ik wil gewoon niet dat mensen binnen no time met blessures zitten door dit soort dingen. Sorry als t wel zo overkomt, niet m'n bedoeling :*
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:09:51 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93015459
GotC: ik zie geen hoesje zonder doorzichtig scherm aan de voorkant op de site van de hardloopwinkel en ze zijn ook allemaal > 15 euro :'(. Of hebben ze in de winkel meer dan op de site staat? Weet je het merk toevallig ook? :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:21:10 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93015811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
GotC: ik zie geen hoesje zonder doorzichtig scherm aan de voorkant op de site van de hardloopwinkel en ze zijn ook allemaal > 15 euro :'(. Of hebben ze in de winkel meer dan op de site staat? Weet je het merk toevallig ook? :).
De ene zonder elastische band is van Suxes (hebben we volgens mij in Naaldwijk gekocht :X), en de andere is van Cona :Y
Ik snap wat je bedoelt qua spullen op de website :D Ze hebben sowieso meer spullen in de winkel dan online.

Oh! Zie net dat de winkel in Naaldwijk (Zier Running) ook een filiaal heeft in Den Haag! http://www.zierrunning.nl/ Ook daar hebben ze meer in de winkel dan online.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2011 @ 16:46:54 #198
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_93016663
Ik weet niet hoeveel groter de Samsung Galaxy is t.o.v de iPhone, maar heb bij Buy In Coins wel eens van die armbanden besteld voor een scheet en drie knikkers. Gratis verzenden vanuit China, duurt max een week of 3 voordat je 'm hebt. Zie hem er niet bij staan voor de Samsung maar wie weet past ie in het iPhone hoesje.

En bij de Decathlon verkopen ze ook zo'n armbandding, lijken me wat meer gangbare maten. En zeer betaalbaar ^O^
-edit- zie dat ze nu niet in voorraad zijn :{ }:|
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:48:15 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93016714
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
Ik weet niet hoeveel groter de Samsung Galaxy is t.o.v de iPhone, maar heb bij Buy In Coins wel eens van die armbanden besteld voor een scheet en drie knikkers. Gratis verzenden vanuit China, duurt max een week of 3 voordat je 'm hebt. Zie hem er niet bij staan voor de Samsung maar wie weet past ie in het iPhone hoesje.
Deal Extreme idem dito ;).

Bij Buy in coins is 'ie nog goedkoper zie ik :o. Alleen moet ik dan max 4 weken wachten voor ik m'n intervaltraining kan starten ;(, aangezien ik niet meer met m'n foon in m'n zak ga lopen.
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2011 @ 16:51:39 #200
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_93016861
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Deal Extreme idem dito ;).

Bij Buy in coins is 'ie nog goedkoper zie ik :o. Alleen moet ik dan max 4 weken wachten voor ik m'n intervaltraining kan starten ;(, aangezien ik niet meer met m'n foon in m'n zak ga lopen.
Snap ik :P ik heb hem nu even in mijn jasje maar daar kan de rits van dicht. In mijn buidel werkt het niet echt merkte ik.

Gaat hier even slecht. Zou gisteren lopen maar ben van 10 uur tot 8 in touw geweest. Wilde vandaag gaan lopen maar heb me vanmorgen ziek gemeld omdat ik mezelf heb leeggekotst vannacht. Morgen weer werken, morgenmiddag weer lopen denk ik.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')