Wacht maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lush-lady het volgende:
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.
groetjes
Evy 1 les 1 gedaan neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lush-lady het volgende:
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.
groetjes
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed bezig Vik, echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent
M'n vriend heeft ook de HTC Desire, ik de Legend. We gebruiken gewoon een armband waar je ook een iPhone in kan doen, dan past het sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook een armband voor mijn smartphone (HTC Desire). Even op internet kijken.
Ja, maar dan kun je er onderweg ook niet op kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n vriend heeft ook de HTC Desire, ik de Legend. We gebruiken gewoon een armband waar je ook een iPhone in kan doen, dan past het sowiesoAlleen hebben we er bewust voor gekozen om een armband te kopen zonder zo'n 'doorzichtig scherm' aan de voorkant. Niet iedereen hoeft te zien wat voor mobiel ik meesleep
wordt het gekke muziek dan???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je er onderweg ook niet op kijken.
Oh, dat wil ik eigenlijk helemaal niet, want dan denk ik: Huuuhhh? Nog zó lang?. Maar goed, ik stippel mijn rondjes tegenwoordig uit via Gmaps pedometer dus dan weet ik wel tot waar ik ongeveer moet.
@ lush-lady: ik doelde meer op de muziek van Evy.
ik kan veel hebben qua muziek, en zo'n armband klinkt wel handig. Ik zit ook te klojooen met mijn snoertje van mijn ipod, ik wel handige zakjes in mijn jasje voor de ipod in te stoppen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het moet maar net je smaak zijn, zeg maar.
Ik wil er absoluut niet op kijken, en heb ook eigenlijk niet de neiging om dat te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je er onderweg ook niet op kijken.
Oh, dat wil ik eigenlijk helemaal niet, want dan denk ik: Huuuhhh? Nog zó lang?. Maar goed, ik stippel mijn rondjes tegenwoordig uit via Gmaps pedometer dus dan weet ik wel tot waar ik ongeveer moet.
Heb je dan trouwens ook last van condensvorming? Want dat heb ik dus wel als ik hem in m'n broek heb. Draag bewust het display van me af en dat helpt wel.
@ lush-lady: ik doelde meer op de muziek van Evy.
En met zo'n armband kun je je telefoon om je arm dragen ipv in je zak / in je hand. Zoals iemand hierboven al postte is het snoertje vaak te kort als je hem in je zak draagt en ook voor het GPS-signaal is het beter als je hem om je arm draagt.
We hebben er 1 in de stad gekocht bij De Hardloopwinkel, en 1 in Naaldwijk bij een hardloopwinkel. Zorg wel dat je er niet 1 neemt met elastische bandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
@ GotC: waar heb je dat hoesje gekocht? En wat kostte het?.
Ik ga 'straks' in korte broek lopen en dan heb ik geen zakken, dus dan wil ik m'n zwikkie in een handig hoesje kwijt kunnen.
jawel, maar ik ben geen absolute beginner. Ik heb al vaker hardgelopen, en al vaker 5 km. Ik kon om medische redenen alleen een jaartje niet lopen, ik dacht laat ik het eens netjes op gaan bouwen met een schema. Daarom weet ik ook zeker dat het goed gaat en ging vandaag ook erg makkelijk. Ik loop hard sinds ongeveer 2006 (misschien 2007) en voor het hardlopen op de weg heb ik 20 jaar gekorfbald en ik fiets elke dag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef GotC het volgende:
Maarre, Lush-lady..snap je wat ik bedoel met 2 dagen achter elkaar lopen? Dat het vooral als absolute beginner gewoon niet verstandig is? Je kan zelfs beter 2 dagen rust nemen.
Topquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef GotC het volgende:
[..]
We hebben er 1 in de stad gekocht bij De Hardloopwinkel, en 1 in Naaldwijk bij een hardloopwinkel. Zorg wel dat je er niet 1 neemt met elastische bandMy word, dat gaat knellen, ook al doe je het zo los mogelijk
Beiden kostte 10 euro, misschien 15. Naast m'n sportbh is dat m'n beste aankoop geweest
Het gaat me er ook zeker niet om of je het aankanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben geen absolute beginner. Ik heb al vaker hardgelopen, en al vaker 5 km. Ik kon om medische redenen alleen een jaartje niet lopen, ik dacht laat ik het eens netjes op gaan bouwen met een schema. Daarom weet ik ook zeker dat het goed gaat en ging vandaag ook erg makkelijk. Ik loop hard sinds ongeveer 2006 (misschien 2007) en voor het hardlopen op de weg heb ik 20 jaar gekorfbald en ik fiets elke dag.
Ik liep nu nog wel elke week 10 minuten hard op de loopband bij de fitness, wel lief voor je bezorgdheid maar ik weet zeker dat ik het morgen aankan...
De ene zonder elastische band is van Suxes (hebben we volgens mij in Naaldwijk gekochtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
GotC: ik zie geen hoesje zonder doorzichtig scherm aan de voorkant op de site van de hardloopwinkel en ze zijn ook allemaal > 15 euro. Of hebben ze in de winkel meer dan op de site staat? Weet je het merk toevallig ook?
.
Deal Extreme idem ditoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
Ik weet niet hoeveel groter de Samsung Galaxy is t.o.v de iPhone, maar heb bij Buy In Coins wel eens van die armbanden besteld voor een scheet en drie knikkers. Gratis verzenden vanuit China, duurt max een week of 3 voordat je 'm hebt. Zie hem er niet bij staan voor de Samsung maar wie weet past ie in het iPhone hoesje.
Snap ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deal Extreme idem dito.
Bij Buy in coins is 'ie nog goedkoper zie ik. Alleen moet ik dan max 4 weken wachten voor ik m'n intervaltraining kan starten
, aangezien ik niet meer met m'n foon in m'n zak ga lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |