aangemeten bij Runnersworld hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Lush-lady het volgende:
morgen en zondag ga ik beginnen met de poscast van evy, ben benieuwd, ik heb al een goede basisconditie dus ik wacht maar af wat evy van plan is.
op wat voor schoenen lopen jullie?? aangemeten of gewoon gekocht??
goed bezig!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was les 1. De vorige keer de 3 minuten niet gered, nu wel!
Lushdouche, happy hippy om weer fris te ruikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
goed bezig!!
daarna een lekker lush bad??
Dat heb ik ook, merk ook zeker dat mijn knieën het zwaar hebben door te weinig demping in combinatie met mijn gewicht. Binnenkort dus maar even op zoek naar goede schoenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Lush-lady het volgende:
ik ben zelf vrij snel op goede schoenen gaan lopen. Ik weeg niet zoals veel echte hardloopdames rond de 60 kg, ik weeg wel iets zwaarde, hierdoor liep ik in het begin op schoenen met te weinig demping en daardoor kreeg ik last van knieklachten. Ik heb toen vrij snel de keuze gemaakt om de investering te maken voor goede schoenen
Bij mij mag er momenteel zo'n 20 kilo vanaf, maar dat is maar deels reden voor het hardlopen. Wil voornamelijk aan mijn conditie werken, en sporten i.c.m. opletten met eten zou het afvallen een. Als het lukt kan ik volgend jaar zomer namelijk mijn tripje door Europa maken, dat wil ik nu nog niet gaan doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
toen ik begon woog ik ook iets van 95 kg
Hier ook Saucony's van Runnersworld. Ik heb niet alleen brede voeten maar ook doorgezakte voeten en een hoge wreef. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aangemeten bij Runnersworld hierHeb Saucony's
maar ga eerst 's kijken of 't lopen bevalt voordat je zo'n dure aanschaf gaat doen
Heb de eerste paar lessen heel slecht op tennisschoenen gelopen, maar pas toen ik dacht 'ja, dit ga ik volhouden' heb ik me aan een duurdere aanschaf gewaagd
het lekkere aan hardlopen vind ik dat je op jezelf aangewezen bent en dat je even echt tijd voor jezelf hebt. Het liefste zou ik ongeveer 8 kilo afvallen, weeg nu ongeveer 80kg. Ik weet alleen niet of het reeel is, ik ben wel trots op lucky_strike, go for it girl!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier ook Saucony's van Runnersworld. Ik heb niet alleen brede voeten maar ook doorgezakte voeten en een hoge wreef. Geen enkel probleem.
Ik heb juist voordat ik ook maar had gelopen dure schoenen gekocht van mijn verjaardagsgeld. Ik dacht dat als ik 140 euro uitgegeven zou hebben, dat een goede reden is om niet te zeuren maar er gewoon voor te gaan. Nu blijkt dat het nog gewoon leuk is ook![]()
Bij mij moet er ook 20 kilo af en het lukt nog voor geen meter. Ik had er al een stuk of 7 teveel en ik ben de afgelopen 3 maanden 13 kilo aangekomen. Bleek niet te komen door het stoppen met roken maar doordat er iets mis is met mijn schildklier. Anyway, die kilo's gaan er gewoon nog niet af. Ik had gehoopt dat er wel iets te merken zou zijn op de weegschaal na dik een week medicijnen, 3 weken hardlopen en al een hele week (!) veel gezonder en regelmatiger eten dan ik eerst deed.
Maar ik voel me dus wel gezonder en ik denk dat het hardlopen daar toch veel mee te maken heeft, mijn lichaam voelt gewoon veel beter op een of andere manier. En dat is toch de grootste ellende van te dik zijn, nog niet eens hoe je eruit ziet eigenlijk. Die kilo's komen vanzelf wel.
Vergeet niet dat spieren zwaarder zijn dan vet hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier ook Saucony's van Runnersworld. Ik heb niet alleen brede voeten maar ook doorgezakte voeten en een hoge wreef. Geen enkel probleem.
Ik heb juist voordat ik ook maar had gelopen dure schoenen gekocht van mijn verjaardagsgeld. Ik dacht dat als ik 140 euro uitgegeven zou hebben, dat een goede reden is om niet te zeuren maar er gewoon voor te gaan. Nu blijkt dat het nog gewoon leuk is ook![]()
Bij mij moet er ook 20 kilo af en het lukt nog voor geen meter. Ik had er al een stuk of 7 teveel en ik ben de afgelopen 3 maanden 13 kilo aangekomen. Bleek niet te komen door het stoppen met roken maar doordat er iets mis is met mijn schildklier. Anyway, die kilo's gaan er gewoon nog niet af. Ik had gehoopt dat er wel iets te merken zou zijn op de weegschaal na dik een week medicijnen, 3 weken hardlopen en al een hele week (!) veel gezonder en regelmatiger eten dan ik eerst deed.
Maar ik voel me dus wel gezonder en ik denk dat het hardlopen daar toch veel mee te maken heeft, mijn lichaam voelt gewoon veel beter op een of andere manier. En dat is toch de grootste ellende van te dik zijn, nog niet eens hoe je eruit ziet eigenlijk. Die kilo's komen vanzelf wel.
Dat is dan een troost voor mij. Ik fiets minimaal 50 per week sinds kort en loop minstens 10km hard, maar val niks af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat spieren zwaarder zijn dan vet heEn hardlopers merken vaak dat je lichaam wel aan het veranderen is, maar de weegschaal niet.
En goed bezig verder hoor! Maar verwacht geen wonderen na een week goed eten+medicijnen
Bedoel.. ik eet al een aantal maanden best ok, loop regelmatig hard, zwem ongeveer 2x per week. Er is geen kilo afgegaan sinds juli..maar wel 14 cm van m'n taille. En daar doe ik t voorDie weegschaal mag van mij weg
Dus, als je hardlopen doet om kilo's kwijt te raken, zit je vrees ik bij de verkeerde sport
Zou je eigenlijk jezelf moeten opmeten, en dat elke maand doen oidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat is dan een troost voor mij. Ik fiets minimaal 50 per week sinds kort en loop minstens 10km hard, maar val niks af.
Klopt. Ik wissel het ook af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk jezelf moeten opmeten, en dat elke maand doen oid![]()
Maargoed, bij hardlopen is het natuurlijk ook zo dat je rustdagen even belangrijk zijn als je loopdagen. En je kan beter 3x per week 5 km lopen, dan 1x 10 km bv.
Taille, heupen, borst en elk bovenbeen bv. Al zal je misschien merken dat bv je bovenbeen wat groter zal worden oidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Klopt. Ik wissel het ook af.
De ene dag neem ik de fiets naar m'n werk en op die dag loop ik niet en de andere dag neem ik OV naar m'n werk en ga ik die avond 3-4km hardlopen.
Maar goede tip van de taille, dat ga ik maar eens proberen
Duhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef Skaai het volgende:
Ik stond net onder de douche en mijn kuiten voelden opeens heel gek aan. Ik heb vrij stevige kuiten en dat ehm..flubbert nogal maar ik had zowaar het idee dat het minder flubberde dan voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |