Ja! Dat wilde ik dus net gaan vragen idd, of er ergens een lijstje is met runs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Gedachtenkronkel: in de OP ook een lijstje opnemen van bekende 5k of 10k runs? City-Pier-City, Dam-tot-Dam, 5k bij Marathon Rotterdam, enz. enz.
o hai, er is ook een hardlooptopic in spt waarvoor gotc ook een mooie nieuwe OP heeft gemaaktquote:
Rondje om de Singel of een run voor singles?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Dat wilde ik dus net gaan vragen idd, of er ergens een lijstje is met runs.
Hoeven wmb niet eens per se de bekendste te zijn hoor.
Ik weet dat er bijv. in Gouda een Singelloop is, die valt mss niet onder bekend, maar is mss voor sommigen wel interessant qua locatie bijvoorbeeld.
Dat is slechts één onderzoek en critici zullen ongetwijfeld ook argumenten voor het tegendeel kunnen aandragenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef Horchata het volgende:
Stretchen voor hardlopen blijkt zinloos
Kwam ik net tegen op nu.nl, ik moet ook zeggen dat ik nooit stretch of wat dan ook vooraf. Gewoon maar zo door blijven gaan dus![]()
Oh, en straks les 17!
Je hoort mij ook nergens beweren dat het de absolute waarheid isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is slechts één onderzoek en critici zullen ongetwijfeld ook argumenten voor het tegendeel kunnen aandragen. Het is dus niet zo dat dit meteen WAAR is. Het is maar een onderzoekje
.
Nee, maar al die mensen die op basis van zo'n onderzoek meteen zeggen: "oh kijk, stretchen is dus nergens voor nodig, ik ga niet meer stretchen." of : "Ik ga het eens aan een vriendinnetje van me doorsturen dat altijd zoveel tijd verkwanselt met stretchen." Als ik dat vriendinnetje was zou ik zeggen: "Ja dus? Dat is één onderzoekje, wie zegt dat het allemaal klopt? Laat ze het onderzoek eerst maar eens replicerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef Horchata het volgende:
[..]
Je hoort mij ook nergens beweren dat het de absolute waarheid is
Dat zal ze ook vast zeggen en dus huppelt en stretcht zij door en sta ik erbij te kijken en te kletsen en ga daarna mee rennen als ze er klaar voor is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar al die mensen die op basis van zo'n onderzoek meteen zeggen: "oh kijk, stretchen is dus nergens voor nodig, ik ga niet meer stretchen." of : "Ik ga het eens aan een vriendinnetje van me doorsturen dat altijd zoveel tijd verkwanselt met stretchen." Als ik dat vriendinnetje was zou ik zeggen: "Ja dus? Dat is één onderzoekje, wie zegt dat het allemaal klopt? Laat ze het onderzoek eerst maar eens repliceren".
Voor mij is het een goed excuus om het niet-stretchen door te zetten, maar als je echt wilt weten hoe de vork in de steel zit, moet je het oorspronkelijke artikel eens lezen en ook kritieken die er vast ook zijn.
Zie je wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijd voor een feestje om te vieren dat ik een bikkel ben! Vandaag was mijn 10e keer lopen en de eerste keer voor les 6 en het ging prima!
Volgende keer gelijk door naar 7 want die is hetzelfde maar dan met een minuut minder uitlopen.
Super hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Crosspost
9.33 km met 9.6 km/uur.
Leuke gadget die Garwin gps horloge met google earth :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |