Ja, je hebt gelijk. Ik zie ook in het schema dat het enige verschil tussen lessen 5 en 6 een minuutje extra aan het begin is. Dat moet ik wel reddenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoever kom je?
Owh wacht, je haalt les 5 dus wel helemaal? Dan zou ik verder gaan met les 6 i.p.v. les 5 nog een keer te doen. Alleen door steeds een stapje verder te gaan ga je 'grenzen verleggen'
Zeker in het begin zijn de verschillen niet zo grootquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik zie ook in het schema dat het enige verschil tussen lessen 5 en 6 een minuutje extra aan het begin is. Dat moet ik wel redden
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit sinds een week aan medicijnen voor mijn schildklier en ik vind op het moment weinig leuk en veel niet leuk eigenlijk, vooral mijn lichaam niet omdat die gewoon raar doet at the moment. Een van de weinige dingen die ik nog wel leuk vind is het hardlopen dus dat scheelt. Maar ik ben op t moment dus nogal negatief. Maar natuurlijk kan ik die ene minuut er nog wel bij nemen, stukkie cake!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker in het begin zijn de verschillen niet zo groot
En sommige weken zijn zelfs hetzelfde als de week ervoor (week 3 en 4 bijvoorbeeld).
En heel belangrijk: Blijf denken dat je het kunt, want dat is namelijk de waarheid
Ging goed zo te zien?quote:
quote:
Appel/banaan eten, paar slokken water, en natijd warm etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff ik wou nog gaan lopen maar ik ben net thuis en moet nog eten. Suf.
Daar had ik het gisteren niet op gered, ga morgen weer en dan volgende week wel gewoon het normale schema. Zou vanavond wel willen, maar ben weer laat thuis, was een wat minder handige planning zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Appel/banaan eten, paar slokken water, en natijd warm eten.
Wel een leuk ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Gedachtenkronkel: in de OP ook een lijstje opnemen van bekende 5k of 10k runs? City-Pier-City, Dam-tot-Dam, 5k bij Marathon Rotterdam, enz. enz.
let ook op de ladiesrun 19 juni in rotterdam!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Gedachtenkronkel: in de OP ook een lijstje opnemen van bekende 5k of 10k runs? City-Pier-City, Dam-tot-Dam, 5k bij Marathon Rotterdam, enz. enz.
Goedtdt bezig!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel een leuk ideeIk zorg er vanavond wel voor, incl (mooie) banners
Ik moest echt hardop lachenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:58 schreef mazaru het volgende:
Was ik er eindelijk weer eens helemaal klaar voor.
Renschoenen aan, Evy in mijn oren.
Evy roept begin maar met lopen, ik helemaal mijn sportieve hoofd opgezet, wordt ik na 15 seconden aangehouden door een oude man die de weg wou weten.![]()
Ik keurig mijn fatsoen gehouden en netjes gewezen waar hij heen moest, blijft die achter elkaar tegen me aanpraten, over busstakingen, zijn vakantie naar Zeeland met de kerst, het hotel waar hij was geweest, hoe de deur open moest van zijn hotelkamer, zijn nieuwe ABCfiets, hoe fris het nog was zonder sjaal, zijn tuin, de kat van zijn buren en God mag weten wat nog meer.
Ik kreeg er geen woord meer tussen.
![]()
Toen die na een kwartier ademhaalde, kon ik er net nog tussen komen om te zeggen dat ik door moest.
Onderweg kwam ik nog meer van die praatgrage oude mensjes tegen. Ik denk dat het door het weer kwam.
En dit jaar weer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
Deze loop is ook leuk. heb hem zelf ook gelopen.
www.ricosalvettiloop.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |