abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:27:20 #121
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_92966657
Dames en heren, mag ik even zeggen dat ik TROTS op jullie ben! Allemaal, ja.

Goed bezig! ^O^
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_92968554
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijd voor een feestje om te vieren dat ik een bikkel ben! Vandaag was mijn 10e keer lopen en de eerste keer voor les 6 en het ging prima!
Volgende keer gelijk door naar 7 want die is hetzelfde maar dan met een minuut minder uitlopen.
Zie je wel? ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:11:34 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92968621
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Crosspost :@

9.33 km met 9.6 km/uur.

Leuke gadget die Garwin gps horloge met google earth :
[ afbeelding ]
Super hoor! O+. Jij bent mijn voorbeeld :P. Ik kan alleen maar hopen dat ik mijn 7,5 km morgen met > 9 km/u doe O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92979521
Zo, dat was les 1. De vorige keer de 3 minuten niet gered, nu wel! *O*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:53:07 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92979938
Nice going! *O*

Ik ga straks ook weer, even kijken wat Vriendinnetje wil, 18 of 19. Ik hoop het laatste, ik denk het eerste. ;)
pi_92982410
morgen en zondag ga ik beginnen met de poscast van evy, ben benieuwd, ik heb al een goede basisconditie dus ik wacht maar af wat evy van plan is.

op wat voor schoenen lopen jullie?? aangemeten of gewoon gekocht??
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_92982493
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Lush-lady het volgende:
morgen en zondag ga ik beginnen met de poscast van evy, ben benieuwd, ik heb al een goede basisconditie dus ik wacht maar af wat evy van plan is.

op wat voor schoenen lopen jullie?? aangemeten of gewoon gekocht??
aangemeten bij Runnersworld hier :) Heb Saucony's :) maar ga eerst 's kijken of 't lopen bevalt voordat je zo'n dure aanschaf gaat doen :) Heb de eerste paar lessen heel slecht op tennisschoenen gelopen, maar pas toen ik dacht 'ja, dit ga ik volhouden' heb ik me aan een duurdere aanschaf gewaagd :)
Ja doei.
pi_92983228
ik loop al een tijdje hard, ik kan alleen door medische omstandigheden even niet lopen. Ik loop op mizuno's en ze bevallen me prima!! gekocht bij pk run in dodewaard.

Ik ga alleen nu weer in rap tempo lopen om de 5 of liever 10 km te halen voor de ladiesrun, het gaat me wel lukken. Daarom loop ik ook zaterdag en zondag.
pi_92983300
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was les 1. De vorige keer de 3 minuten niet gered, nu wel! *O*
goed bezig!!

daarna een lekker lush bad??
pi_92983525
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

goed bezig!!

daarna een lekker lush bad??
Lushdouche, happy hippy om weer fris te ruiken :P. Zondag les 2, moet hem wel in 1x kunnen lopen vind ik.

Motorlady, wanneer heb jij de switch gemaakt naar andere schoenen? Ik zal denk ik ook op zoek moeten, hoop dat dat met mijn brede voeten een niet al te groot probleem zal zijn.
pi_92984003
ik ben zelf vrij snel op goede schoenen gaan lopen. Ik weeg niet zoals veel echte hardloopdames rond de 60 kg, ik weeg wel iets zwaarde, hierdoor liep ik in het begin op schoenen met te weinig demping en daardoor kreeg ik last van knieklachten. Ik heb toen vrij snel de keuze gemaakt om de investering te maken voor goede schoenen
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:58:08 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92984125
Bah, vandaag ging echt bagger. Ik weet niet of het door de kou kwam of het feit dat ik vandaag ook 20km heb gefietst, maar het was 3x niks. Zondag deze les herkansen.
pi_92984332
ik mag morgen weer :) *O* Les 12 :P
Ja doei.
pi_92984410
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Lush-lady het volgende:
ik ben zelf vrij snel op goede schoenen gaan lopen. Ik weeg niet zoals veel echte hardloopdames rond de 60 kg, ik weeg wel iets zwaarde, hierdoor liep ik in het begin op schoenen met te weinig demping en daardoor kreeg ik last van knieklachten. Ik heb toen vrij snel de keuze gemaakt om de investering te maken voor goede schoenen
Dat heb ik ook, merk ook zeker dat mijn knieën het zwaar hebben door te weinig demping in combinatie met mijn gewicht. Binnenkort dus maar even op zoek naar goede schoenen.
pi_92984449
toen ik begon woog ik ook iets van 95 kg :')
Ja doei.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:15:51 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92985301
Het is toch 19 geworden! *O*

Oh, en ik weeg ook bij lange na geen 60 (I wish :') ) en loop op Asics, niet opgemeten, gewoon standaard.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:22:26 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92985680
Weet iemand of er nog ergens een downloadlinkje is?
Een vriendinnetje wil het ook graag hebben, maar ik kan even niet branden thuis en ik ben de komende 2 weken weg voor mijn werk.
pi_92985704
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
toen ik begon woog ik ook iets van 95 kg :')
Bij mij mag er momenteel zo'n 20 kilo vanaf, maar dat is maar deels reden voor het hardlopen. Wil voornamelijk aan mijn conditie werken, en sporten i.c.m. opletten met eten zou het afvallen een. Als het lukt kan ik volgend jaar zomer namelijk mijn tripje door Europa maken, dat wil ik nu nog niet gaan doen.

Brighteyes, evylinkje? Ik pb je wel even :)
pi_92998161
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

aangemeten bij Runnersworld hier :) Heb Saucony's :) maar ga eerst 's kijken of 't lopen bevalt voordat je zo'n dure aanschaf gaat doen :) Heb de eerste paar lessen heel slecht op tennisschoenen gelopen, maar pas toen ik dacht 'ja, dit ga ik volhouden' heb ik me aan een duurdere aanschaf gewaagd :)
Hier ook Saucony's van Runnersworld. Ik heb niet alleen brede voeten maar ook doorgezakte voeten en een hoge wreef. Geen enkel probleem.
Ik heb juist voordat ik ook maar had gelopen dure schoenen gekocht van mijn verjaardagsgeld. Ik dacht dat als ik 140 euro uitgegeven zou hebben, dat een goede reden is om niet te zeuren maar er gewoon voor te gaan. Nu blijkt dat het nog gewoon leuk is ook :s)

Bij mij moet er ook 20 kilo af en het lukt nog voor geen meter. Ik had er al een stuk of 7 teveel en ik ben de afgelopen 3 maanden 13 kilo aangekomen. Bleek niet te komen door het stoppen met roken maar doordat er iets mis is met mijn schildklier. Anyway, die kilo's gaan er gewoon nog niet af. Ik had gehoopt dat er wel iets te merken zou zijn op de weegschaal na dik een week medicijnen, 3 weken hardlopen en al een hele week (!) veel gezonder en regelmatiger eten dan ik eerst deed.
Maar ik voel me dus wel gezonder en ik denk dat het hardlopen daar toch veel mee te maken heeft, mijn lichaam voelt gewoon veel beter op een of andere manier. En dat is toch de grootste ellende van te dik zijn, nog niet eens hoe je eruit ziet eigenlijk. Die kilo's komen vanzelf wel.
Spoilers!
pi_93003741
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier ook Saucony's van Runnersworld. Ik heb niet alleen brede voeten maar ook doorgezakte voeten en een hoge wreef. Geen enkel probleem.
Ik heb juist voordat ik ook maar had gelopen dure schoenen gekocht van mijn verjaardagsgeld. Ik dacht dat als ik 140 euro uitgegeven zou hebben, dat een goede reden is om niet te zeuren maar er gewoon voor te gaan. Nu blijkt dat het nog gewoon leuk is ook :s)

Bij mij moet er ook 20 kilo af en het lukt nog voor geen meter. Ik had er al een stuk of 7 teveel en ik ben de afgelopen 3 maanden 13 kilo aangekomen. Bleek niet te komen door het stoppen met roken maar doordat er iets mis is met mijn schildklier. Anyway, die kilo's gaan er gewoon nog niet af. Ik had gehoopt dat er wel iets te merken zou zijn op de weegschaal na dik een week medicijnen, 3 weken hardlopen en al een hele week (!) veel gezonder en regelmatiger eten dan ik eerst deed.
Maar ik voel me dus wel gezonder en ik denk dat het hardlopen daar toch veel mee te maken heeft, mijn lichaam voelt gewoon veel beter op een of andere manier. En dat is toch de grootste ellende van te dik zijn, nog niet eens hoe je eruit ziet eigenlijk. Die kilo's komen vanzelf wel.
het lekkere aan hardlopen vind ik dat je op jezelf aangewezen bent en dat je even echt tijd voor jezelf hebt. Het liefste zou ik ongeveer 8 kilo afvallen, weeg nu ongeveer 80kg. Ik weet alleen niet of het reeel is, ik ben wel trots op lucky_strike, go for it girl!!!

Je kunt maar weinig met een schilklierafwijking doen, krijg je medicatie??

Iedereen die dit weekend gaat lopen, heel veel succes!!!!!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:15:22 #141
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93009505
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vergeet niet dat spieren zwaarder zijn dan vet he ;) En hardlopers merken vaak dat je lichaam wel aan het veranderen is, maar de weegschaal niet.
En goed bezig verder hoor! Maar verwacht geen wonderen na een week goed eten+medicijnen :@
Bedoel.. ik eet al een aantal maanden best ok, loop regelmatig hard, zwem ongeveer 2x per week. Er is geen kilo afgegaan sinds juli..maar wel 14 cm van m'n taille. En daar doe ik t voor :Y Die weegschaal mag van mij weg :Y

Dus, als je hardlopen doet om kilo's kwijt te raken, zit je vrees ik bij de verkeerde sport :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:19:53 #142
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_93009667
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Vergeet niet dat spieren zwaarder zijn dan vet he ;) En hardlopers merken vaak dat je lichaam wel aan het veranderen is, maar de weegschaal niet.
En goed bezig verder hoor! Maar verwacht geen wonderen na een week goed eten+medicijnen :@
Bedoel.. ik eet al een aantal maanden best ok, loop regelmatig hard, zwem ongeveer 2x per week. Er is geen kilo afgegaan sinds juli..maar wel 14 cm van m'n taille. En daar doe ik t voor :Y Die weegschaal mag van mij weg :Y

Dus, als je hardlopen doet om kilo's kwijt te raken, zit je vrees ik bij de verkeerde sport :)
Dat is dan een troost voor mij. Ik fiets minimaal 50 per week sinds kort en loop minstens 10km hard, maar val niks af. :')
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:21:49 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93009725
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef Blinker het volgende:

[..]

Dat is dan een troost voor mij. Ik fiets minimaal 50 per week sinds kort en loop minstens 10km hard, maar val niks af. :')
Zou je eigenlijk jezelf moeten opmeten, en dat elke maand doen oid :Y

Maargoed, bij hardlopen is het natuurlijk ook zo dat je rustdagen even belangrijk zijn als je loopdagen. En je kan beter 3x per week 5 km lopen, dan 1x 10 km bv.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:23:44 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93009785
2 x 3,5 km met 0,5 km wandelen tussendoor gedaan *O*. Ging heel goed! Volgende keer 200 meter minder wandelen, dan nog eens 200 meter minder en dan loop ik de 7,5 km aan één stuk :).

en als ik dat een paar keer heb gedaan maar eens nadenken over een mooi rondje voor 10 km :@. Verslavend dit :@.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:24:24 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_93009802
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Zou je eigenlijk jezelf moeten opmeten, en dat elke maand doen oid :Y

Maargoed, bij hardlopen is het natuurlijk ook zo dat je rustdagen even belangrijk zijn als je loopdagen. En je kan beter 3x per week 5 km lopen, dan 1x 10 km bv.
Klopt. Ik wissel het ook af.
De ene dag neem ik de fiets naar m'n werk en op die dag loop ik niet en de andere dag neem ik OV naar m'n werk en ga ik die avond 3-4km hardlopen.

Maar goede tip van de taille, dat ga ik maar eens proberen :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:27:00 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93009883
Wat GotC zegt over een veranderend lichaam is zó waar! Volgens mij val ik geen kilogram af (ik weeg ook niet meer tegenwoordig), maar ik hoef ook niet meer zoveel af te vallen. Wil vooral wat strakker en gespierder worden ;). Met name m'n bovenbenen en kuiten zijn er flink op vooruitgegaan O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:27:36 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93009898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Blinker het volgende:

[..]

Klopt. Ik wissel het ook af.
De ene dag neem ik de fiets naar m'n werk en op die dag loop ik niet en de andere dag neem ik OV naar m'n werk en ga ik die avond 3-4km hardlopen.

Maar goede tip van de taille, dat ga ik maar eens proberen :)
Taille, heupen, borst en elk bovenbeen bv. Al zal je misschien merken dat bv je bovenbeen wat groter zal worden oid :+ Spieren enzo.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2011 @ 13:28:52 #148
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_93009938
Ik stond net onder de douche en mijn kuiten voelden opeens heel gek aan. Ik heb vrij stevige kuiten en dat ehm..flubbert nogal maar ik had zowaar het idee dat het minder flubberde dan voorheen. :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:35:18 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93010158
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef Skaai het volgende:
Ik stond net onder de douche en mijn kuiten voelden opeens heel gek aan. Ik heb vrij stevige kuiten en dat ehm..flubbert nogal maar ik had zowaar het idee dat het minder flubberde dan voorheen. :D
Duh :P.

Hardlopen ftw! Met name in de eerste weken stond ik echt :o voor de spiegel te kijken, omdat mijn lijf er anders uit ging zien. Het is nog steeds niet zoals het zijn moet, maar het is allemaal wel wat steviger geworden :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93010751
Klopt inderdaad, de weegschaal geeft niet zo snel aan als je slanker wordt. Ik merk wel dat mijn broeken een stuk lossen zitten.

Ik fiets 4x per week naar mijn werk 12 km heen en 12 km terug, 1x per week zwemmen en 1x per week fitness en nu 2-3x per week hardlopen. Ik ga voor maatje 38-40, dan maakt de weegschaal niet meer uit wat die aangeeft. Ik ga zo beginnen aaan Evy 1, morgen gelijk maar Evy 2.

succes meiden
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:59:45 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93010849
Ik doe alleen aan hardlopen en dat is al heel wat, want vroeger haatte ik sport :').
Ik loop om de dag (4 x per week dus), maar dat kan ik ook gemakkelijk doen, aangezien ik momenteel in between jobs zit. Die situatie zal ergens in de komende 2 weken hopelijk veranderen, dus dan wordt het minder, maar ik wil toch wel minimaal 2 keer per week blijven gaan (en dan minstens 7,5 km per keer, zeker in het weekend)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:14:11 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93011317
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe alleen aan hardlopen en dat is al heel wat, want vroeger haatte ik sport :').
Ik loop om de dag (4 x per week dus), maar dat kan ik ook gemakkelijk doen, aangezien ik momenteel in between jobs zit. Die situatie zal ergens in de komende 2 weken hopelijk veranderen, dus dan wordt het minder, maar ik wil toch wel minimaal 2 keer per week blijven gaan (en dan minstens 7,5 km per keer, zeker in het weekend)
En als je 10 km loopt, is het verstandig om 1x 5 km, 1x 7 km en 1x 10 km te lopen :Y
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:16:25 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93011403
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef GotC het volgende:

[..]

En als je 10 km loopt, is het verstandig om 1x 5 km, 1x 7 km en 1x 10 km te lopen :Y
Ok :).

Niet 3 x 10 dus? :@ :P. Nah, dan zou ik in het weekend de 1x10 doen, denk ik, aangezien het anders teveel tijd kost.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:23:23 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93011661
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok :).

Niet 3 x 10 dus? :@ :P. Nah, dan zou ik in het weekend de 1x10 doen, denk ik, aangezien het anders teveel tijd kost.
Behalve dat t idd veel tijd kost, kan je bij de 5 km wat aan je snelheid werken bv :Y Al is intervaltraining (dus Evy 2 bv) erg goed om wat op snelheid te komen.
Maar het schijnt ook wat te zwaar te zijn om 3x 10 km te lopen per week. Dan moet je lichaam (lijkt mij) wel erg bijzonder herstellen :).

Edit: Maarrr! Je kan natuurlijk wel 3x 10 km gaan lopen, maar dat is het verstandigst als je op 60/70% van je maximum hartslag loopt (dus, dat je nog kan praten). Als je te vaak loopt, dan geef je je lichaam niet meer de kans om te herstellen en wordt de kans op blessures dus groot. Maargoed, doe dus niet 3x10 km als je pas net 10 km kan lopen :P
pi_93011840
ik moet/mag ook weer straks, maar eerst nog even lunchen en daarna eten laten zakken met 'n wandelingetje :)
Ja doei.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:28:20 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93011850
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Behalve dat t idd veel tijd kost, kan je bij de 5 km wat aan je snelheid werken bv :Y Al is intervaltraining (dus Evy 2 bv) erg goed om wat op snelheid te komen.
Maar het schijnt ook wat te zwaar te zijn om 3x 10 km te lopen per week. Dan moet je lichaam (lijkt mij) wel erg bijzonder herstellen :).
Ja, dat is ook zo :). Ok, bedankt voor je advies ;).
Evy 2 zie ik niet zo zitten. Sowieso niet, want ik wil met eigen muziek lopen en ik heb ook geen zin in een nieuwe periode van 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen afgewisseld. Opdelen in twee delen prima, maar meer niet :P.

Het lijkt me ook niet goed om nu steeds 7,5 km te lopen? Ik ben nu een half jaar bezig, loop sinds een week 30 minuten achtereen. Of is het niet zo erg als je ook nog een wandelstukje ertussenin hebt? Anders ga ik maandag 5 km lopen en donderdag weer 7,5.

Intervaltraining is wel interessant! Maar even googlen :) (linkjes zijn welkom ;))
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:31:49 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93011985
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo :). Ok, bedankt voor je advies ;).
Evy 2 zie ik niet zo zitten. Sowieso niet, want ik wil met eigen muziek lopen en ik heb ook geen zin in een nieuwe periode van 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen afgewisseld. Opdelen in twee delen prima, maar meer niet :P.

Het lijkt me ook niet goed om nu steeds 7,5 km te lopen? Ik ben nu een half jaar bezig, loop sinds een week 30 minuten achtereen. Of is het niet zo erg als je ook nog een wandelstukje ertussenin hebt? Anders ga ik maandag 5 km lopen en donderdag weer 7,5.

Intervaltraining is wel interessant! Maar even googlen :) (linkjes zijn welkom ;))
Evy 2 is natuurlijk wel anders he ;) En de ultieme intervaltraining. Met Runkeeper kan je (met je eigen muziek) piepjes erin laten zetten waardoor je weet wanneer je moet versnellen etc ;)

http://www.start-to-run.b(...)tot-10-kilometer.pdf
Daar zie je dus, dan minuutjes wandelen niet meer voorkomen. Wel versnellen :Y
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:33:33 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93012041
Ok, voorlopig doe ik het even zo: 1 keer per week 5 km (intervaltraining zou leuk zijn, even kijken ;)), 2 x per week 7,5, later uitgebouwd naar 1x 7,5 en 1 x 10.

Dan loop ik wel maar 3 keer per week hard :'(. Maar ik loop wel verder, dus ik denk dat dit beter is zo :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93012072
ga je je nog opgeven voor de Marikenloop 5km? *O* kunnen we samen lopen :)
Ja doei.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:34:47 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93012090
Bedankt voor het linkje, GotC!

En ik heb Runkeeper er net af gegooid :'). Kan het niet met Cardiotrainer? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:36:18 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93012144
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Ok, voorlopig doe ik het even zo: 1 keer per week 5 km (intervaltraining zou leuk zijn, even kijken ;)), 2 x per week 7,5, later uitgebouwd naar 1x 7,5 en 1 x 10.

Dan loop ik wel maar 3 keer per week hard :'(. Maar ik loop wel verder, dus ik denk dat dit beter is zo :).
Je kan natuurlijk ook de focus leggen op tijd ;) Dus nu loop je net 30 min, opbouwen tot 40, 50, 60. En dan rustig naar afstand kijken.

Onthoud iig dat 10 km een duurloop is en je het dus anders moet benaderen.
Misschien voor wat tips in het zustertopic Hardlopen voor amateurs kijken? Die lopen minstens 10 km en kunnen je beter vertellen hoe je het moet aanpakken.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:37:51 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93012216
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Bedankt voor het linkje, GotC!

En ik heb Runkeeper er net af gegooid :'). Kan het niet met Cardiotrainer? :P.
Nope ;( Dat is het enige stomme van CT :P Zou bijna de pro versie ervan kopen..
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:43:31 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93012447
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Nope ;( Dat is het enige stomme van CT :P Zou bijna de pro versie ervan kopen..
Want met pro kan het wel? :o.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:44:29 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93012503
Ik heb even in het andere topic gepost :). Ik wil het wel goed (en niet overhaast) aanpakken dus. Dat ik nu 1 keer 7,5 km loop, wil niet zeggen dat ik dat 3 keer per week maar even moet doen :+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:45:49 #165
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93012549
Ik wil graag mijn Galaxy S meenemen tijdens het hardlopen. Hoe doen jullie dat met je telefoon?
Ik draag 'm in de broekzak van mijn trainingsbroek, maar het kabeltje van mijn koptelefoon is maar net lang genoeg.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:48:53 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93012665
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Want met pro kan het wel? :o.
Volgens mij wel :Y Mja, ben te lui om m'n creditcard te pakken _O-

Ik verlang echt naar de lente trouwens..dat het gewoon 12-15 graden is, zonnetje, groene blaadjes aan de bomen.. Dat is pas lekker lopen O+ Of 's ochtends vroeg in de zomer. Je voelt dat het warm gaat worden, maar 's ochtends is het nog lekker.
Mmmm O+
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:49:32 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93012686
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Crutch het volgende:
Ik wil graag mijn Galaxy S meenemen tijdens het hardlopen. Hoe doen jullie dat met je telefoon?
Ik draag 'm in de broekzak van mijn trainingsbroek, maar het kabeltje van mijn koptelefoon is maar net lang genoeg.
Armband kopen :Y. Ik draag hem ook nog in m'n zak, maar wil ook overgaan naar armband :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:59:51 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93013092
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even in het andere topic gepost :). Ik wil het wel goed (en niet overhaast) aanpakken dus. Dat ik nu 1 keer 7,5 km loop, wil niet zeggen dat ik dat 3 keer per week maar even moet doen :+.
Zag het :Y Denk een verstandige stap, aangezien hier toch echt beginners zitten die nog naar de 5 km moeten, of beginners die nu richting de 10 km gaan. De mensen in dat topic lopen al zo lang duurlopen :P

En dat advies voor 1x 5 km, 1x 7,5 km en 1x 10 km komt van m'n vader :D Die loopt al ongeveer..6/7 jaar 10 km, maar doet trouw 1x5, 1x7, 1x 10 per week :Y. Toch netjes, voor een man van ruim in de 50 met Bechterew :Y (*trots*)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:03:06 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93013209
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Zag het :Y Denk een verstandige stap, aangezien hier toch echt beginners zitten die nog naar de 5 km moeten, of beginners die nu richting de 10 km gaan. De mensen in dat topic lopen al zo lang duurlopen :P

En dat advies voor 1x 5 km, 1x 7,5 km en 1x 10 km komt van m'n vader :D Die loopt al ongeveer..6/7 jaar 10 km, maar doet trouw 1x5, 1x7, 1x 10 per week :Y. Toch netjes, voor een man van ruim in de 50 met Bechterew :Y (*trots*)
Ik vind dat schema van jou eigenlijk wel heel interessant! Misschien dat ik dat wel gewoon ga doen ;). Kan ik mijn snelheid ook nog eens goed vooruitzien gaan :). In de praktijk komt dat toch al gauw neer op de afstanden die ik nu ook loop, dus prima ^O^.

Nu eens uitzoeken of ik met CT pro ook piepjes heb.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:09:27 #170
118585 Crutch
pi_93013439
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Armband kopen :Y. Ik draag hem ook nog in m'n zak, maar wil ook overgaan naar armband :).
Ik heb 6 winkels gebeld, overal uitverkocht. :'(
Je moeder is een hamster
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:15:56 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93013680
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik heb 6 winkels gebeld, overal uitverkocht. :'(
Welke winkels heb je dan gebeld?
pi_93013779
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet/mag ook weer straks, maar eerst nog even lunchen en daarna eten laten zakken met 'n wandelingetje :)
verplaatst naar morgen. Even de rug wat rust gunnen.. *auw*
Ja doei.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:30:39 #173
118585 Crutch
pi_93014179
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Welke winkels heb je dan gebeld?
Running World
Sport 2000
Bever Zwerfsport
MacMe Macstore (Belkin-armband, is te klein zeiden ze)
Visscher Sport

5 winkels dus, was iets té enthousiast.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:35:47 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93014352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Running World
Sport 2000
Bever Zwerfsport
MacMe Macstore (Belkin-armband, is te klein zeiden ze)
Visscher Sport

5 winkels dus, was iets té enthousiast.
Weet niet waar je woont, maar in Den Haag bij De Hardloopwinkel hebben ze die armbanden altijd, en verschillende soorten :Y.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:37:11 #175
118585 Crutch
pi_93014407
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Weet niet waar je woont, maar in Den Haag bij De Hardloopwinkel hebben ze die armbanden altijd, en verschillende soorten :Y.
Friesland. :)
Je moeder is een hamster
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:39:02 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93014476
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Crutch het volgende:

[..]

Friesland. :)
:D
Niet echt in de buurt van Den Haag dus :P
Misschien via internet bestellen?
pi_93014480
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.

groetjes
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:42:55 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014639
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lush-lady het volgende:
Zo evy 1 zit erop, morgen ga ik gelijk voor evy 2, al moet het eigenlijk overmorgen maar dan heb ik echt geen tijd. Wel lache hoor die evy, twas erg makkelijk moet ik zeggen. En Evy maar zeggen "kom op volhouden, je bent al op de helft" haha. Leuke manier om te rennen en de muziek is ook wel leuk om te luisteren.

groetjes
Wacht maar >:) .

Ik luister naar de muziek van componist Paul Schwartz tijdens het hardlopen :'). Eigenlijk is dat helemaal geen geschikte hardloopmuziek (het is van die neoklassieke new age-achtige muziek), maar ik loop er bijzonder goed en constant op O+. Word er helemaal zen van tijdens het lopen O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:45:05 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93014713
Ik wil ook een armband voor mijn smartphone (HTC Desire). Even op internet kijken :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:46:09 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93014756
Goed bezig Vik, echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')