Het was al opgemerkt, maar er zijn wat wijzigingen en aanvullingen geweest op de pagina's van de
FOK! Voetbalmanager. Dit zijn de belangrijkste.
Wijzigingen in het hoofdmenu:
• nieuw item <uitslagen>, waar je de managerscores van per club kunt vinden (<uitslagen>), en een scoreoverzicht van de voetbalspelers;
• <rankings> is van naam veranderd naar <klassementen>, waar je nog gewoon de algemene klassementen kunt vinden van userteams en subleagues;
• nieuwe link (<ronden>) onder <managerinformatie>: het rondenoverzicht met verwijzingen naar uitslag en klassement zodra die beschikbaar zijn;
• onder <clubs> kun je een overzicht vinden van alle voetbalclubs in de Eredivsie die dit seizoen meedoen, en je kunt doorklikken naar alle spelers die meedoen of mee hebben gedaan bij die clubs. Dit item zat eerst onder <managerinformatie>.
Daarmee zijn er dus ook wat nieuwe pagina's bijgekomen. Zo kun je nu onder andere vinden
wat een voetbalspeler in een bepaalde ronde gescoord heeft. Ook is er
een overzicht gekomen van de managerronden met hun begin- en einddatums, en linkjes naar de managerscore zodra die beschikbaar is
Er zijn nog meer developmentontwikkelingen geweest de afgelopen periode, maar daar zie je voor de schermen niet zo veel van. Zo zijn we bijvoorbeeld steeds bezig om de performance te verbeteren.
Ik wil benadrukken dat dit alles op geheel vrijwillige basis gebeurt, en ik wil graag iedereen die meehelpt aan de FOK! managerspellen bedanken voor de tijd en moeite die erin gestoken wordt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 08-03-2011 22:19:14 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@