Nou vooruit, het was práchtig! Ik zat met een brok in mijn keel op de bank, de zin wel 30 keer opnieuw lezend, zucht... mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, lekker onaardig
Beter als die standaard valentijnstroep
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, het was práchtig! Ik zat met een brok in mijn keel op de bank, de zin wel 30 keer opnieuw lezend, zucht... mooi
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Roses are red... waffles are blue
Here's two girls and one cup for you!
nomnomnomquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spot er maar mee....wacht maar ik krijg je nog wel
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het toen al een sukkel, maar nu zit ie vandaag ook te hinten of ik met hem wil afspreken
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mij krijg je niet, mij neem je. oh wacht
Wel gezien hij getrouwd is en ik de ex van zijn broertje ben. En daarnaast was ie toen al uiterst onaantrekkelijk hoor, maar dit helpt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?
KLinkt dan eigenlijk best logischquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?
Roosjes zijn roodquote:
MissMSX op haar BMXquote:
Verkeerde missquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roosjes zijn rood
Wafels zijn blauw
Je hebt een lief zoontje
En die roept straks "au"
Geniaal gevondenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roosjes zijn rood
Wafels zijn blauw
Je hebt een lief zoontje
En die roept straks "au"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |