Ja want hij krijgt wel telkens kusjes na de discoquote:
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want hij krijgt wel telkens kusjes na de disco
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een kutwijf.
Beetje teasen en dan keihard zijn hart breken.
En dat op die leeftijd al
ja blijkbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zit er blijkbaar al vroeg in...
Ja, hoewel hij het als een vent opnam, beetje sip, maar verder ging het wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja blijkbaar.
arme kleine man
Als ie er de volgende keer bij de disco maar niet intrapt dan.
Hulp nodig?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
Kut, herstel, ruim een kilo kip, alleen
Ik bewaar het maar voor morgen, schuif ik het zo de oven weer inquote:
Dat gaat een verbitterde man worden later.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zit er blijkbaar al vroeg in...
Das ook een optiequote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bewaar het maar voor morgen, schuif ik het zo de oven weer in
een kleine Qquote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat een verbitterde man worden later.
Hij is nu zijn verdriet gewoon aan het verdrinken met cola.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij het als een vent opnam, beetje sip, maar verder ging het wel.
Ik vrees het ergste, dit is niet de eerste keer dat ze nee zegt he, he's a sucker for her
sportdrank is zijn drug of choicequote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is nu zijn verdriet gewoon aan het verdrinken met cola.
Je mist geen flessen uit je drankvoorraad?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sportdrank is zijn drug of choice
Heeft ze nu alweer nee gezegd?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sportdrank is zijn drug of choice
Maar hij heeft nu van die mooie lange manenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mist geen flessen uit je drankvoorraad?
Dat had ik vroeger ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu van die mooie lange manen
Snuitjespuitje!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft ze nu alweer nee gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |