Deze vrouw snapt het.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Een kroketje trekken bij een automatiek is weer eens wat anders dan een lul trekken in een trein he. De 1 houdt van het 1 de ander van het ander. Jij staat niet in de positie om over anderen te oordelen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Twiitch het volgende:
Neem je kroket mee de kroeg in en dan aan de bar gaan staan met je kroketje, lekker dippen in een biertje, heb me nog nooit zo stoer gevoeld als toen.
"bij de febo"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Inverted_World het volgende:
Dit is een soort topic waar iedereen wilt laten blijken hoe vaak ze uitgaan en hoe tof ze zijn? Ik snap TS wel, sfeer is in sommige steden moeilijk te vinden. Though is het er absoluut wel.
Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.
ik zie je al staanquote:
Stoer doen met een Malibu colaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zie je al staan
2 MALIBU COLA EN EEN BIERTJE, EN VLUG WAT
*gooit kroket en kipcorn in bier"
WAT STA JE NOU TE KIJKEN, GRAFTAK!
Neuken?
Alsjeblieft zeg....daar komen de tips over verantwoord eten.."maar ach"quote:Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach
En terrecht!quote:Ik kijk altijd superkwaad als ik kroketten uit de muur trek, godverdomme
Bij thuis komst bak ik ook nog wel regelmatig een burgertje met huisgenoten hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg....daar komen de tips over verantwoord eten.."maar ach"
Kut snacks, voor tering veel geld. En dan ook niet al die bijdehante mensen om je heen...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Nikmans het volgende:
Ik kijk altijd superkwaad als ik kroketten uit de muur trek, godverdomme![]()
Nooit? Kom op geef toe heus wel eens een keertje in een dolle bui?quote:Ik let nooit op stoeremans loopjes/gedrag van mensen. Ik vestig alleen de aandacht op zaken die mij wel interesseren
Kijk ze bijdehand doen dan! Godverdomme, het zijn zeker die lijers uit Maaskantje!quote:
Nu, ik vind het keurige mensen die op hun gemakje een lekker kopje koffie drinken met misschien, mits end van de week, een lekker kroketje daarbij, dat ze deftig, zonder hun mond te branden, verorberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kijk ze bijdehand doen dan! Godverdomme, het zijn zeker die lijers uit Maaskantje!
KUT
verorberenquote:Nu, ik vind het keurige mensen die op hun gemakje een lekker kopje koffie drinken met misschien, mits end van de week, een lekker kroketje daarbij, die ze deftig, zonder hun mond te branden, verorberen.
Ik dip altijd een kom komer in mijn biertje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Twiitch het volgende:
Neem je kroket mee de kroeg in en dan aan de bar gaan staan met je kroketje, lekker dippen in een biertje, heb me nog nooit zo stoer gevoeld als toen.
Ik vind het niet zo boeiend om over mensen die ik niet ken te oordelen. Zonde van mijn tijd om daarover te speculeren. Ik ga op stap om te genieten en dat doe ik door te drinken en te socializen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef marsPlanets het volgende:
Wat is dan niet-stoer gedrag tijdens het stappen volgens jou?
Met een kroket, een peuk, scheermesjes onder je arm en luid pratend?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo boeiend om over mensen die ik niet ken te oordelen. Zonde van mijn tijd om daarover te speculeren. Ik ga op stap om te genieten en dat doe ik door te drinken en te socializen.
Vroeger wel maar nu niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Nooit? Kom op geef toe heus wel eens een keertje in een dolle bui?
Ach die ene keer, als het nou dagelijks was.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is meer de illusie van honger hebben, dan het daadwerkelijk hebben, overigens ook echt niet goed voor je, maar ach.
Overloperquote:Vroeger wel maar nu niet meer.
Helemaal met je eens. Den Haag en Purmerend spannen wat mij betreft de kroon wat betreft de haantjes. De kicker is, zij neuken wel... Wat een kutwereld he?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Zaterdagavond even rondgelopen in de binnenstad van Eindhoven. Mang, mang, mang.
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
Spreek eens een keertje gezellig af met Socios! Wat een tranendal zal dat worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Helemaal met je eens. Den Haag en Purmerend spannen wat mij betreft de kroon wat betreft de haantjes. De kicker is, zij neuken wel... Wat een kutwereld he?
nee. Socios is nog iets van gemiddeld tot knap vraag Myraela. ik ben gewoon leluk.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Spreek eens een keertje gezellig af met Socios! Wat een tranendal zal dat worden.
Jijquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee. Socios is nog iets van gemiddeld tot knap vraag Myraela. ik ben gewon leluk.
Als ik die godverdomde staatsloterij win.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je plastische chirurgie nemen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |