quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/![]()
![]()
Helemaal niets doet het, behalve die van Peeet maar die buffert als een gek.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch wel heel kut voor je hondjes...Zelfs niet die van de net5 site?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Spuitje ook al zegt , niets werkt..quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is d'r ergens anders wat te doen of zo?quote:
Heb gehoord dat er weer een nieuwe RLS is, maar heb er nog niets van kunnen zien, dus helemaal zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is d'r ergens anders wat te doen of zo?
Ik denk dat ik ook nog even moet wachten op wat meer structuur en wat minder mensen want tot op heden kan het me totaal niet boeienquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Laysa het volgende:
Ik klik net weer ff de streams aan, maar kan niet zeggen dat het me al ''pakt''
Plus de streams die er zijn maken dat ik helemaal niks meer kan doen...Alles wordt zo traag.....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook nog even moet wachten op wat meer structuur en wat minder mensen want tot op heden kan het me totaal niet boeien
Ik heb een vrij nieuwe en snelle laptop dus ik hou het wel uit, maar ze plegen inderdaad wel een behoorlijk aanslagquote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plus de streams die er zijn maken dat ik helemaal niks meer kan doen...Alles wordt zo traag.....
Hoor net op de radio dat Mubarak in het ziekenhuis ligt vanaf zaterdag en dat hij in een soort van coma ligt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uiten_westen___.html
Ga maar weer terug naar Egypte, die SS is toch niets.
Ik heb een schaal bitterballen voor m'n neus nu.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef Laysa het volgende:
Nah...ik ga zo lekker een bakje kippensoep proberen
die is zich natuurlijk de pleuris geschrokken en heeft een hartverzakking van al die mensen gekregen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoor net op de radio dat Mubarak in het ziekenhuis ligt vanaf zaterdag en dat hij in een soort van coma ligt.
Jomanda.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
vind het echt kut met peren voor Hondjes,Caro en Spuit dat jullie geen streams kunnen kijken, er moet toch ergens iets wezen dat het doorgestraald wordt naar het buitenland??/
Ze zijn gewoon een onderzoek begonnen naar zijn 70 b dollars.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is zich natuurlijk de pleuris geschrokken en heeft een hartverzakking van al die mensen gekregen.
Caro had beeld hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
vind het echt kut met peren voor Hondjes,Caro en Spuit dat jullie geen streams kunnen kijken, er moet toch ergens iets wezen dat het doorgestraald wordt naar het buitenland??/
Doe deze even proberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef hondjes het volgende:
Caro zat ook op Peet en dat is niet om aan te zien..alleen maar lange koppen.
Nee daar doe je me idd nu even geen plezier meequote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een schaal bitterballen voor m'n neus nu.
Maar ja, jij wil momenteel vast niet ruilen.
Ik ook niet
Die doen het ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe deze even proberen.
Camera 1:
http://admin.brightcove.c(...)15&wmode=transparant
Camera 2:
Camera 3:
Camera 4:
Doen het ook niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe deze even proberen.
Camera 1:
Camera 2:
Camera 3:
Camera 4:
zó, dat klinkt goedquote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een schaal bitterballen voor m'n neus nu.
Maar ja, jij wil momenteel vast niet ruilen.
Ik ook niet
In het topic "lost users" vroeg iemand naar NMNS en het was een grapje om te melden dat hij er wel was middels NMNS. Bij nader inzien hou ik hem even aan omdat in dat RLS topic nogal wat shit je kant op kan komen bij een wat ander inzicht of menig en bij oplopende spanningquote:
waarom zou ik daar 2 weken over zeiken...ik heb mn punt al gemaakt...en jou geërgerd ermee...krijg ik bonuspunten nu?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het topic "lost users" vroeg iemand naar NMNS en het was een grapje om te melden dat hij er wel was middels NMNS. Bij nader inzien hou ik hem even aan omdat in dat RLS topic nogal wat shit je kant op kan komen bij een wat ander inzicht of menig en bij oplopende spanning![]()
Ik zie dan liever niet mijn eigen naam terug![]()
Maar ga er gerust een week of twee over zeiken. Liesje helpt je wel![]()
Dus nu ga je ook weer de klootzak uithangen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het topic "lost users" vroeg iemand naar NMNS en het was een grapje om te melden dat hij er wel was middels NMNS. Bij nader inzien hou ik hem even aan omdat in dat RLS topic nogal wat shit je kant op kan komen bij een wat ander inzicht of menig en bij oplopende spanning![]()
Maar ga er gerust een week of twee over zeiken. Liesje helpt je wel![]()
Dat is een aanname van jequote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom zou ik daar 2 weken over zeiken...ik heb mn punt al gemaakt...en jou geërgerd ermee...krijg ik bonuspunten nu?![]()
Maarffserieus...het boeit me eik niet...je gaat maar lekker je gang...dan kijk ik wel toe
En toch hap jequote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een aanname van je
Weer de klootzak uithangenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus nu ga je ook weer de klootzak uithangen?
Vindt hij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef Marrije het volgende:
Oh nou ik vind het wel grappig, NMNS weer terug.
Mooi, maar ik moet eerst nog uitvogelen waarom het geluid van de streams het bij mij niet doet tenzij er reclame is.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik gaf een tip bovenaan deze pagina en die is best heel aardig [RLS SC #1123] Ik open wel ff
Dat wordt niet serieus genomen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik gaf een tip bovenaan deze pagina en die is best heel aardig [RLS SC #1123] Ik open wel ff
Dat had ik gisteren ookquote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar ik moet eerst nog uitvogelen waarom het geluid van de streams het bij mij niet doet tenzij er reclame is.
En je weet natuurlijk niet meer hoe je dat hebt opgelostquote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook
Geen reclame, immer vier schermpjes in beeld, scrolt lekker mee bovenaan of links in het topic, wat wil een mens nog meerquote:
De stekker van de boxen erin gestoptquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En je weet natuurlijk niet meer hoe je dat hebt opgelost
Ja, dat was ik, maar waarvan zou ik nu grafieken kunnen maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga je nu ook weer met allemaal mooie grafiekjes komen?
Of was jij dat nietWel toch?
Niet opgelost. Opnieuw opstarten helpt misschien wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En je weet natuurlijk niet meer hoe je dat hebt opgelost
Dat durf ik tegen te spreken, volgens mij kwam je pas met Teun_ZHV ná TBO.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, maar waarvan zou ik nu grafieken kunnen maken?
Was trouwens onder de naam Teun_ZHV
Dat ga ik nu dan maar doen want dan kan ik meteen die plugin voor FF installeren.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet opgelost. Opnieuw opstarten helpt misschien wel.
Je hebt helemaal gelijk v.w.b. die naamquote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat durf ik tegen te spreken, volgens mij kwam je pas met Teun_ZHV ná TBO.
Maar correct me if I'm wrong.![]()
-edit, klopt, je bent in november 2009 begonnen met Teun en TBO liep van 31 april tot ergens in juni 2009.
En waarvan, ja weet ik veel, waar deed je het de vorige keer van dan?
De hele pc opnieuw opgestart of enkel je browser?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
Nope, nog steeds geen geluid. Alleen de reclames doen het.
Er is toch ook ooit een RLS over een kapperszaak in Amsterdam geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef Arcee het volgende:
Big Brother 2
De Bus Archief
Big Brother Archief
De Bus 2
(RL) Soaps
Big Brother 3 - The Battle
Big Brother 4
Big Brother 5
Hotel Big Brother
Big Brother 6
De Gouden Kooi
Can't Buy Me Love
The Bunker Online
Real Life Soaps & Streams
Secret Story
Zijn dit alle Real Life Soaps en fora die er zijn geweest?
Nu had ik dat een tijd geleden gevraagd voor de tuin....maar als het vandaag binnenkomt, dan heb ik zo mijn vraagtekensquote:ik heb gif gehaald voor je
liefs <naam>
De hele pc.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hele pc opnieuw opgestart of enkel je browser?
Die is vast van WJ.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog een Valentijnskaart gehad hier? Ik kreeg vanmorgen onderstaand mailtje binnen:
[..]
Nu had ik dat een tijd geleden gevraagd voor de tuin....maar als het vandaag binnenkomt, dan heb ik zo mijn vraagtekens
Wie zijn 'ze'? SS? Geen idee. Ze doen het bij iedereen behalve bij mij, dus de fout zal dan ook wel hier zitten.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze geen email-adres waar je dingen kunt melden?
Nee, ik heb de naam weggehaald, maar hij komt van een mevrouw die uitermate goed spul heeft voor het verwijderen van groenaanslag en onkruid. Het is -dacht ik- een ontsmettingsmiddel dat ze gebruiken bij het kappen van hoeven van dieren. 20 liter voor ¤ 25,-, spotgoedkoop maar tien keer zo effectief als wat je koopt bij bijvoorbeeld de Welkoop.quote:
Oh, maar dan is het toch hartstikke lief? Het staat er alleen een beetje plompquote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb de naam weggehaald, maar hij komt van een mevrouw die uitermate goed spul heeft voor het verwijderen van groenaanslag en onkruid. Het is -dacht ik- een ontsmettingsmiddel dat ze gebruiken bij het kappen van hoeven van dieren. 20 liter voor ¤ 25,-, spotgoedkoop maar tien keer zo effectief als wat je koopt bij bijvoorbeeld de Welkoop.
Ja, alles doet het verder. Alleen de streams niet, van wie ik ze ook laad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en van youtube doet je geluid het wel?
ok, dan mis je blijkbaar een bepaalde plug-in?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alles doet het verder. Alleen de streams niet, van wie ik ze ook laad.
Misschien wel ja, maar hoe ik daarachter moet komen? Geen idee!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, dan mis je blijkbaar een bepaalde plug-in?
Andere browser proberen?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar hoe ik daarachter moet komen? Geen idee!
Vast een domme vraag van mij voor een slimme gebruiker, maar je hebt toch wel die geluidsschuiven in die schermpjes van SS naar boven gezet?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alles doet het verder. Alleen de streams niet, van wie ik ze ook laad.
de reclame hoort ze wel. . .quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vast een domme vraag van mij voor een slimme gebruiker, maar je hebt toch wel die geluidsschuiven in die schermpjes van SS naar boven gezet?
Yep.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vast een domme vraag van mij voor een slimme gebruiker, maar je hebt toch wel die geluidsschuiven in die schermpjes van SS naar boven gezet?
Lijkt wel een codecs probleempje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
En in IE doet het geluid het ook niet. Rara wat is hier aan de hand.
Nee hoor, hier nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Coos het volgende:
Deze doet het wel
Zit jij een griep o.i.d. te kweken ofzo??quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het koud en ik ga lekker onder een dekentje liggen.....
Tja, maar eens wat codecs binnenhalen dan. Kan daar nooit wijs uit, maar goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt wel een codecs probleempje.
Je hebt complete packs van codecs. Dan moet alles gewoon werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, maar eens wat codecs binnenhalen dan. Kan daar nooit wijs uit, maar goed.
Nou ik heb geen koorts maar wel misselijk en flink last van mn maag...en koud...vroeg naar bed vanavondquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit jij een griep o.i.d. te kweken ofzo??
toch niet op de tocht gezeten ergens?? of de spanning en hoe is het met je mams haar rug??quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik heb geen koorts maar wel misselijk en flink last van mn maag...en koud...vroeg naar bed vanavond
Weet ik, en die ga ik allemaal mijn systeem op pleuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt complete packs van codecs. Dan moet alles gewoon werken.
Nee, nee...denk dat er even iets bleef kleven wat langs vloog van andere mensenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet op de tocht gezeten ergens?? of de spanning en hoe is het met je mams haar rug??
Idioot mens. Bij voorbaat medelijden met dat kind.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
62-jarige vrouw zwanger van eerste kind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HARLINGEN - Een 62-jarige alleenstaande vrouw uit Harlingen is momenteel hoogzwanger van haar eerste kind...
De vrouw is afgelopen zomer in Italië bij een vruchtbaarheidskliniek geweest om een ivf-behandeling te ondergaan, meldt de Leeuwarder Courant. De behandeling is succesvol verlopen, waardoor de vrouw binnenkort voor het eerst moeder hoopt te worden. De geboorte wordt volgende maand verwacht.
De toekomstige moeder vindt de zwangerschap een privékwestie en wil tot de geboorte niet in de openbaarheid treden, aldus een woordvoerder van de familie. Ze heeft haar familie en vrienden inmiddels wel op de hoogte gesteld.
Ze zoekt geen publiciteit en zit daar evenmin op te wachten. Tot de bevalling worden er geen details naar buiten gebracht. Volgens de woordvoerder maken de vrouw en het ongeboren kind het goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel duidelijk genoeg
bron de telegraaf
oke nou hopen dat je moeder wel luistert maar heb er hard hoofd in dus als ik je zo lees, ja als het in je zit gewoon lekker bezig te wezen ach je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee, nee...denk dat er even iets bleef kleven wat langs vloog van andere mensen![]()
Mn moeder moet rusten maar ze is eigenwijs
echt he, maar hebben die italiaanse artsen geen geweten denk ik dan bij mezelf, ik vind dat het wereldwet moet worden niet meer zwanger boven je 50ste, echt zijn gewoon geen woorden voor zielig hoor voor het kindje, neem een pleegkind of weet ik veel wordt vrijwilligster ergens met baby`s en peuters.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idioot mens. Bij voorbaat medelijden met dat kind.
Een moeder die twee generaties ouder is![]()
Of die bejaard is als jij net gaat puberen.
Om nog maar te zwijgen over het gegarandeerde feit dat het kind op veel te jonge leeftijd zijn/haar enige ouder weg moet brengen. Echt, écht geen woorden voor.
Ik las vandaag ergens dat je in Nijmegen al geen ivf meer krijgt boven de 45. Terecht imho. Ik krijg persoonlijk zelfs al twijfels bij 40.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, maar hebben die italiaanse artsen geen geweten denk ik dan bij mezelf, ik vind dat het wereldwet moet worden niet meer zwanger boven je 50ste, echt zijn gewoon geen woorden voor zielig hoor voor het kindje, neem een pleegkind of weet ik veel wordt vrijwilligster ergens met baby`s en peuters.
huh oh ze hebben de binnenboel bij haar weg gehaald, en wat Mera zegt vind 45/50 mooie leeftijdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oma is rond haar zeventigste onvruchtbaar gemaakt. Keer wat anders!
Menstrueren op die leeftijd was toch iets te. Als opa niet zo jong was gestorven dan had ik misschien een oom gehad die jonger was dan mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh oh ze hebben de binnenboel bij haar weg gehaald, en wat Mera zegt vind 45/50 mooie leeftijd
IVF mag wat mij betreft gewoon helemaal afgeschaft worden. Dat kost een Godsvermogen en als je geen kinderen kunt krijgen op een normale manier, dan heb je gewoon pech. Adopteer je er maar eentje, als je zo nodig moetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat je in Nijmegen al geen ivf meer krijgt boven de 45. Terecht imho. Ik krijg persoonlijk zelfs al twijfels bij 40.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
IVF mag wat mij betreft gewoon helemaal afgeschaft worden. Dat kost een Godsvermogen en als je geen kinderen kunt krijgen op een normale manier, dan heb je gewoon pech. Adopteer je er maar eentje, als je zo nodig moet
quote:De kosten bedragen 10.250 euro per tot stand gebrachte zwangerschap en ongeveer 2500 euro per behandeling.
http://www.umcn.nl/OverUM(...)nivfinNederland.aspx
Weet je wel hoeveel pijn dat doet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
IVF mag wat mij betreft gewoon helemaal afgeschaft worden. Dat kost een Godsvermogen en als je geen kinderen kunt krijgen op een normale manier, dan heb je gewoon pech. Adopteer je er maar eentje, als je zo nodig moet
Abortus is inderdaad een hel. Ik kan er met m'n pet niet bij dat iemand daar doorheen wil en het dan ook nog eens nóg eens gaat proberenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel pijn dat doet.
Mijn dochter heeft jaren eronder geleden, iets te simpel dit hoor
Dan weer 6 weken zwanger, was de baby dood, moesten ze abortus doen.
Dan weer 2 maanden, en weer die ellende..
totdat ze ineens zwanger werd en alles goed ging , maar ook weer maanden in de zenuwen zat
Verschrikkelijk, wat fijn dat het dan uiteindelijk toch is gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
totdat ze ineens zwanger werd en alles goed ging , maar ook weer maanden in de zenuwen zat
Alle respect voor hondjes dochter hoor, tis niet bedoeld als afzeiken. Ik zeg enkel dat ik het totaal niet begrijp. My loss I guessquote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
Het is altijd makelijk blazen vanaf de zijlijn dus laat ze maar lullen hondjes
Heb je die vraag ook ooit aan je ouders gesteld, waarom jij op de wereld bent gezet?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alle respect voor hondjes dochter hoor, tis niet bedoeld als afzeiken. Ik zeg enkel dat ik het totaal niet begrijp. My loss I guess
Dat zal inderdaad verschrikkelijk zijn geweest...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef hondjes het volgende:
Het is echt erg hoor, als je je dochter aan de lijn krijgt, die dan zegt..de baby is dood..
En dan alleen maar een half uur huilt,, en dan als moeder niet weet wat je moet doen, alleen maar mee huilt.
Het is ook moeilijk om je in te leven in dingen die niet in jouw leven spelen...mijn jongste nichtje was er anders ook niet geweest en wie ben ik om te oordelen of dat wel of niet mag...Overigens vind ook ik het niet kunnen dat vrouwen van 62 nog geholpen worden met zanger worden...Tis niet voor niets dat een vrouw van die leeftijd niet meer vruchtbaar isquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alle respect voor hondjes dochter hoor, tis niet bedoeld als afzeiken. Ik zeg enkel dat ik het totaal niet begrijp. My loss I guess
Jij mag gerust je mening erover hebben, voor jou hoeven kinderen nu eenmaal niet, maar om lomp en bot en vooral onwetend te roepen dat IVF maar afgeschaft morden vind ik ronduit onbeschoft.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een loterij...ook niet te voorspellenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad verschrikkelijk zijn geweest...
Hoe groot is de kans van slagen trouwens, bij ivf? Vrij klein toch?
Natuurlijk. En ik kreeg te horen wat iedere ouder zegt. "We wilden het gewoon graag", "het was de volgende stap", etc. Maar ik snap er nog steeds geen donder van, en denk ook niet dat de wereld er veel slechter uit had gezien als ik er niet was.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je die vraag ook ooit aan je ouders gesteld, waarom jij op de wereld bent gezet?
Daar ben ik het dan ook niet mee eens, moet nog altijd de vrije keuze blijven van ieder die dat wil. Net als abortus trouwens.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag gerust je mening erover hebben, voor jou hoeven kinderen nu eenmaal niet, maar om lomp en bot en vooral onwetend te roepen dat IVF maar afgeschaft morden vind ik ronduit onbeschoft.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad verschrikkelijk zijn geweest...
Hoe groot is de kans van slagen trouwens, bij ivf? Vrij klein toch?
Zie verder vorige link.quote:In Nederland is binnen een jaar na de start van een ivf/icsi behandeling 45 procent van de behandelde vrouwen zwanger of bevallen.
Ruwweg 2000 jaar geleden werd het Licht geboren in de de Duisternis, jij mijn zoon bent de Duisternis die geboren werd in het Licht. Maar ja, geen idee wat mijn ouders daarmee bedoelde.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je die vraag ook ooit aan je ouders gesteld, waarom jij op de wereld bent gezet?
Mwah, alles wat de vergrijzing vermindert dient ondersteund te worden, zeker nu immigratie niet zo populair meer is en we netto nog maar 32.000 immigranten per jaar kunnen binnenhalen door toedoen van bepaalde haatzaaiers.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt als de nieuwe trailer van de Superman reboot.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Zie verder vorige link.
[..]
Ruwweg 2000 jaar geleden werd het Licht geboren in de de Duisternis, jij mijn zoon bent de Duisternis die geboren werd in het Licht. Maar ja, geen idee wat mijn ouders daarmee bedoelde.
Hadden ze maar gewoon gezegd "omdat we dat wilden".
Juist, afschaffen is ook beter om die pijn te vermijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe niet gelijk zo stomquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, afschaffen is ook beter om die pijn te vermijden
geef rob maar weer de schuld, lekker makkelijk altijdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om je in te leven in dingen die niet in jouw leven spelen...mijn jongste nichtje was er anders ook niet geweest en wie ben ik om te oordelen of dat wel of niet mag...Overigens vind ook ik het niet kunnen dat vrouwen van 62 nog geholpen worden met zanger worden...Tis niet voor niets dat een vrouw van die leeftijd niet meer vruchtbaar is
Wat een lelijk hoofd...gebruik eens een spoilerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geef rob maar weer de schuld, lekker makkelijk altijd![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat iemand die de behandeling ondergaat zich heel bewust is van de risico's. Maar hoop kan zo sterk zijn dat je er niet aan denkt als het eenmaal zo ver is, althans dat kan ik me voorstellen. Dus de teleurstelling is gigantisch. Maar als het slaagt denk ik dat de moeder in spé het allemaal voor lief neemt, want liefde voor je kind is groter dan welke pijn dan ook. Zeggen ze.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, afschaffen is ook beter om die pijn te vermijden
IS GOED TEUN IK ZAL ER REKENING MEE HOUDEN HOOR TEUN HET IS NIET ZO DAT IEDEREEN WEET DAT JE TEUN HEET HE TEUNquote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, ben al weg, autoverzekeringen vergelijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
zware gesprekken![]()
goede avond, mede-streamers
Dat heb je mooi gezegd, zo is het eigenlijk....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die de behandeling ondergaat zich heel bewust is van de risico's. Maar hoop kan zo sterk zijn dat je er niet aan denkt als het eenmaal zo ver is, althans dat kan ik me voorstellen. Dus de teleurstelling is gigantisch. Maar als het slaagt denk ik dat de moeder in spé het allemaal voor lief neemt, want liefde voor je kind is groter dan welke pijn dan ook. Zeggen ze.
Want anders pak je mijn tagje af?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je een lollie:
[ afbeelding ]
En nu weer braaf zijn
als je wilt gaan zeiken dan moet je dat maar samen met Liesje doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat...
"Nee hoor, NMNS komt nooit meer terug, password door de shredder, niets meer aan te doen"
Bah!
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want anders pak je mijn tagje af?
Teuns woorden zijn dus blijkbaar geen lul waard!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je wilt gaan zeiken dan moet je dat maar samen met Liesje doen![]()
Teuns/nmns woorden niet de mijne hoor
Denk het niet, daar is niets onbeschofts aan. Als je geen kinderen kunt krijgen dan heb je gewoon, heel gewoon verschrikkelijk veel pech. Een soort van wal-keert schip situatie. Dat er dan middels medische wetenschap en op (enorme) kosten van de gemeenschap wat aan gedaan wordt, vind ik compleet overbodig. Geen kinderen kunnen krijgen is niet levensbedreigend of zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag gerust je mening erover hebben, voor jou hoeven kinderen nu eenmaal niet, maar om lomp en bot en vooral onwetend te roepen dat IVF maar afgeschaft morden vind ik ronduit onbeschoft.
jouw woordenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teuns woorden zijn dus blijkbaar geen lul waard!
Wie ben jij om te bepalen of dat overbodig is?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, daar is niets onbeschofts aan. Als je geen kinderen kunt krijgen dan heb je gewoon, heel gewoon verschrikkelijk veel pech. Een soort van wal-keert schip situatie. Dat er dan middels medische wetenschap en op (enorme) kosten van de gemeenschap wat aan gedaan wordt, vind ik compleet overbodig. Geen kinderen kunnen krijgen is niet levensbedreigend of zo.
haha, heb ik met de "v" sinds een kleine week. zat film te kijken op beeldscherm van comp., ging effe pissen en terug was het beeldscherm in sluimerstand dus tastte ik mis naar toetsenbord en gooide glas wijn er in..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
Mn w is niet een fijn toetsje ...snap je WJ....om die w te krijgen moest ik de knop door de laptop heen jassen
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lieg altijd, bij mij kan je er van uit gaan dat ik lieg, dat is heel betrouwbaar.
Ik vind Teun ook overbodig.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of dat overbodig is?
Maar jou dochter is een jonge vrouw en ik gun alle jonge mensen met een kinderwens een mooi kindje! Begrijp jou verdriet hoor, onze oudste heeft ook een miskraam gehad, daarna baarmoederhalskanker en het is maar de vraag of ze ooit op een "normale" manier zwanger zal kunnen worden. Roepen "dan adopteer je er maar eentje" is dan inderdaad verdomd kort door de bocht!! Dan schoffel je het verdriet van deze mensen zo even onder als niet belangrijk zijnde.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat heb je een energie, niet gewerkt vandaag?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IS GOED TEUN IK ZAL ER REKENING MEE HOUDEN HOOR TEUN HET IS NIET ZO DAT IEDEREEN WEET DAT JE TEUN HEET HE TEUN
van mij hoef je niet weg, ik heb je niet in m'n lijstjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, ben al weg, autoverzekeringen vergelijken
Wie ben jij om te zeggen dat het niet overbodig is?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NMNS is gewoon een dikke vette TROLL!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus niet, leugenachtig serpent!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen dat het niet overbodig is?
Het is gemakkelijker om gemeen te zijn onder je pseudo-anoniempje teuntje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je een energie, niet gewerkt vandaag?
Transeksualiteit is weer een heel andere discussie.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Overigens vind ook ik het niet kunnen dat vrouwen van 62 nog geholpen worden met zanger worden...
Tagjankertjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus niet, leugenachtig serpent!
Het is gewoon Teun, waarom zou je onder een ander account anders posten als toch iedereen al weet wie je bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
NMNS is gewoon een dikke vette TROLL!!!
Zo de waard is.....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is gemakkelijker om gemeen te zijn onder je pseudo-anoniempje teuntje?
Ik wil je niet meer horen over hoe eerlijk en oprecht en recht door zee je wel niet bent. Jij had die passmailert gebruikt en NMNS zou weg zijn.quote:
Volgens DK kan ik in het echt ook niet de W goed uitspreken dus dit is allemaal wel echt waarheidsgetrouwquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Transeksualiteit is weer een heel andere discussie.
Dat wordt wel volledig vergoed in sommige gevallen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Transeksualiteit is weer een heel andere discussie.
ja weet ik veel...toen ik het vroeg ging die gelijk gillen...ga het teun lekker vragen jonguhhhquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon Teun, waarom zou je onder een ander account anders posten als toch iedereen al weet wie je bent?
Het is wel frappant dat ik daar iedere een verklaring voor moet gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon Teun, waarom zou je onder een ander account anders posten als toch iedereen al weet wie je bent?
Had je maar niet zo over die namechange moeten gillen, Teunquote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat ik daar iedere een verklaring voor moet geven
Dat was ook zoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil je niet meer horen over hoe eerlijk en oprecht en recht door zee je wel niet bent. Jij had die passmailert gebruikt en NMNS zou weg zijn.
Sterkte voor je dochter en voor jou..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar jou dochter is een jonge vrouw en ik gun alle jonge mensen met een kinderwens een mooi kindje! Begrijp jou verdriet hoor, onze oudste heeft ook een miskraam gehad, daarna baarmoederhalskanker en het is maar de vraag of ze ooit op een "normale" manier zwanger zal kunnen worden. Roepen "dan adopteer je er maar eentje" is dan inderdaad verdomd kort door de bocht!! Dan schoffel je het verdriet van deze mensen zo even onder als niet belangrijk zijnde.
Maar op je 62e bedenken dat je toch wel moeder wilt worden vind ik dan weer het andere uiterste!
"NMNS komt nooit meer terug" geen woord aan gelogen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ook zo
Geen woord aan gelogen
Hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
Ow en ban voor kloon is ban voor origineel en andersom, was vast al bekend maar dit leek me een mooi moment om dat eens te herhalen
HOI IK BEN STIEKEM REMLOF!!11!!!!!1!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je maar niet zo over die namechange moeten gillen, Teun
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
HOI IK BEN STIEKEM REMLOF!!11!!!!!1!
En nu?
Dat is wat anders. Je had het over pasmailert toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"NMNS komt nooit meer terug" geen woord aan gelogen?
Nee, dan moet je zeggen: "IK BEN NU _nylz_ REMLOF IS DOOD KOMT NOOIT MEER TERUG ALLES EERLIJK EN OPEN!"quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
En nu?
Okee, tof, mag ik nu ook op de bbq komen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
van mij hoef je niet weg, ik heb je niet in m'n lijstje
Dat worden zeker zwaar lelijke kindersquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
En nu?
Ik ben niet zo van het accounts doodverklaren. Vandaar dat NMNS nu ook weer onder de actieven isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen: "IK BEN NU _nylz_ REMLOF IS DOOD KOMT NOOIT MEER TERUG ALLES EERLIJK EN OPEN!"
Overigens, als je dat doet, FA-spot open?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat worden zeker zwaar lelijke kinders
Had je wat Sloerie?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat worden zeker zwaar lelijke kinders
Dat is een midlifecrisisdingetje van de exzaaddonor denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
Waarom moet ik nu gelijk aan die anonieme zaaddonors denken die op zoek zijn naar hun tientallen kindertjes
Yo wat wil je met een nieuwe auto waar je niet in mag rijden?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij toch af waar dat gejank van die Ian vandaan komt. De onvrede spat er af.
Tenenkrommende tv....Nu alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een midlifecrisisdingetje van de exzaaddonor denk ik
Het die iejan ook nog een account dattie trug wil dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij toch af waar dat gejank van die Ian vandaan komt. De onvrede spat er af.
Waarvoor dankquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het accounts doodverklaren. Vandaar dat NMNS nu ook weer onder de actieven is
Aaargh, wel een stuk of vijf. Hebben we pagina's lang moeten aanhoren, dat hij er niet meer bij konquote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Het die iejan ook nog een account dattie trug wil dan?
Die hattie toch al?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom oranje...Omdat Remmie ook oranje heeft?
ff een serieuze vraag
Nee hoor ik ben een beetje Mera maar dan stukken ouder. Ik hoef me niet te vermedigvuldigen. Beter denk ikquote:
Het is gewoon een kutjong, wedden dat 'ie arm is!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo wat wil je met een nieuwe auto waar je niet in mag rijden?
Yo check deze kloon!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutjong, wedden dat 'ie arm is!
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutjong, wedden dat 'ie arm is!
Had 'ie volgens mij altijd al, die kleur... Maar dan met de letters NMNS als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff een serieuze vraag
Check de sig en ondertitel gewoon actueel zijn zonder dat ik er wat aan verander.quote:
Omdat het zo leuk overeenkomt met die bank die in Portugal staatquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff een serieuze vraag
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Check de sig en ondertitel gewoon actueel zijn zonder dat ik er wat aan verander.
Tsjaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat het zo leuk overeenkomt met die bank die in Portugal staat![]()
"Omdat Remmie ook oranje heeft"
Joh, ik weet het niet eens. Heb gewoon paint geopend en een kleurtje gemaakt zonder er bij na te denken. Wel eentje die opvalt zodat ik mijn eigen postings lekker snel terug kan vinden als ik blader.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Had 'ie volgens mij altijd al, die kleur... Maar dan met de letters NMNS als ik het me goed herinner
Ik heb geen kloons....Vind ik zunne onzin....quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien de resultaten van de kloonscan is dat moeilijk te ontkennen inderdaad
Jij bent iig blij dat je van de vragen af bent wanneer het toch eens tijd wordt zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een beetje Mera maar dan stukken ouder. Ik hoef me niet te vermedigvuldigen. Beter denk ik
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat ik daar iedere een verklaring voor moet geven
Als die moeder dan uberhaupt nog leeftquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idioot mens. Bij voorbaat medelijden met dat kind.
Een moeder die twee generaties ouder is![]()
En bejaard is als het kind net gaat puberen.
Om nog maar te zwijgen over het gegarandeerde feit dat het kind op veel te jonge leeftijd zijn/haar enige ouder weg moet brengen. Echt, écht geen woorden voor.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons....Vind ik zunne onzin....
Heks!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil je mij niet onderbrengen bij *iedereen*
tuurlijk jij wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, tof, mag ik nu ook op de bbq komen?
Het is een serieuze vraag....een oranje blok...Maar blijkbaar kan jij niet meer normaal communiceren...Jammer!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat het zo leuk overeenkomt met die bank die in Portugal staat![]()
"Omdat Remmie ook oranje heeft"
Handig!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, ik weet het niet eens. Heb gewoon paint geopend en een kleurtje gemaakt zonder er bij na te denken. Wel eentje die opvalt zodat ik mijn eigen postings lekker snel terug kan vinden als ik blader.
Ok okquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil je mij niet onderbrengen bij *iedereen*
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet relaxed jongen, zo een handige ava die je snel terug kan herkennen!
Zonder webcams.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
Ja NMNS, prik eens een datum in mei met mooi weer voor een BBQ
Dus jij kickt wel een beetje op jezelf?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eentje die opvalt zodat ik mijn eigen postings lekker snel terug kan vinden als ik blader.
Het wordt mei, vermoedelijk de derde week. En alleen mensen met een oranje avatar mogen komenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
Ja NMNS, prik eens een datum in mei met mooi weer voor een BBQ
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En alleen mensen met een oranje avatar mogen komen
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het wordt mei, vermoedelijk de derde week. En alleen mensen met een oranje avatar mogen komen
Hiep hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het wordt mei, vermoedelijk de derde week. En alleen mensen met een oranje avatar mogen komen
Zou ook flauw zijn om zijn ava te stelen, dan kan hij zijn posts niet meer makkelijk herkennen.quote:
Ja! Oh dan ligt het toch niet aan het feit dat dit ding al bijna 10 jaar oud is.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
Oh verrek het hangt af van waar die staat op je scherm.
We hebben allemaal pauperschermpjes, dusquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
Oh verrek het hangt af van waar die staat op je scherm.
Goeiemorgen Coosquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
Op RTL nieuws was een vrouw in India die was op d'r zeventigste nog zwanger door ivf.
Nee, ik heb mijn scherm te schuin staan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben allemaal pauperschermpjes, dus
Ja, ik zit er ook schuin voor, maar volgens mij heeft mijn huidige monitor sowieso een beetje dubieuze onder/boven verhouding.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn scherm te schuin staan.
En helaas is het geen EIZO.
quote:
Ja, ik kan mij herinneren dat jij je er ooit een keer ontzettend druk over maakte, topic na topic. Iemand had jouw avatar gejatquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou ook flauw zijn om zijn ava te stelen, dan kan hij zijn posts niet meer makkelijk herkennen.
Uit deze hoek is hij toch echt rechthoekig en niet zozeer driehoek.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik zit er ook schuin voor, maar volgens mij heeft mijn huidige monitor sowieso een beetje dubieuze onder/boven verhouding.
dinges... ik kom even niet uit mijn woordenTe veel gepost vandaag
![]()
Je bedoelde die gast die liep te trollen in het rete-succesvolle topic waar ik voor half Fok! vrijwillig ava's heb zitten maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij herinneren dat jij je er ooit een keer ontzettend druk over maakte, topic na topic. Iemand had jouw avatar gejat![]()
Hihi, haha, hoho.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit deze hoek is hij toch echt rechthoekig en niet zozeer driehoek.
Als ze nu 62 is, dan is die moeder al bejaard als dat kind naar de kleuterschool gaat...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als die moeder dan uberhaupt nog leeft
De champange lag klaar toen ik iets kwijt wilde bij mijn zus. Ik wilde een zak geelbandquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent iig blij dat je van de vragen af bent wanneer het toch eens tijd wordt zeker
Schei uit hou op. Ging nergens over. Iemand steelt mij ava en ik ga weg! whehehequote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelde die gast die liep te trollen in het rete-succesvolle topic waar ik voor half Fok! vrijwillig ava's heb zitten maken?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De champange lag klaar toen ik iets kwijt wilde bij mijn zus. Ik wilde een zak geelband
Voor sommige mensen is dat echt beter, mijn zus is er zo één, maar goed dat die geen kinderen wil.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een beetje Mera maar dan stukken ouder. Ik hoef me niet te vermedigvuldigen. Beter denk ik
Oeps.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De champange lag klaar toen ik iets kwijt wilde bij mijn zus. Ik wilde een zak geelband
Ik ben er ook zoeen. Denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat echt beter, mijn zus is er zo één, maar goed dat die geen kinderen wil.
Sjee Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat echt beter, mijn zus is er zo één, maar goed dat die geen kinderen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |