Je hebt weer 'last van je kont' uhu uhuquote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben gisteren weer gelanceerdKwam op m'n kont terecht, dus ging wel goed
Wat heb jij een heerlijk kind zo te lezen steedsquote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ook echt single, dat vond ik ook zo grappig.
Misschien heeft ie nog tips voor je dan straksquote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie beter is dan ik.
Nee, juist nietquote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt weer 'last van je kont' uhu uhu
ah zo, ik las het even verkeerd, ja met 10 mag het ook nog wel kalverliefde zijn ja, hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, als het kind tien is heet het nog steeds kalverliefde
[..]
Dat zou dus wel moeten
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij een heerlijk kind zo te lezen steeds
Jammer dat ie niet oud genoeg is
Daarom ga ik op Oost-indisch doof als het over kinderen gaatquote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Delan het volgende:
[..]
ah zo, ik las het even verkeerd, ja met 10 mag het ook nog wel kalverliefde zijn ja, haha
helaas pindakaas voor jou werkt dat in de praktijk niet zo
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet steeds meer denken aan Manny van Modern Family
Ja maar je duim wat je eigen schuldquote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, juist nietWel van m'n enkel en duim
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog tips voor je dan straks![]()
Wij vrouwen zijn ook veel leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is overtuigd hetero, I asked
ach joh love is in the airquote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat een deprimerende gedachte
Nou hij loopt nu al maanden achter die kleine tease aan, hij krijgt wel kusjes na de disco maar verkering wilde ze elke keer maar niet, want hij is niet lang genoeg. Maar hij heeft wel cool haar vindt ze. Stomme draaikont. Ms had ie toch homo moeten zijn.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Delan het volgende:
[..]
ach joh love is in the air, mischien slaat het wel over op jou
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat een deprimerende gedachte
En dat projecteren opn de grote mensenwereld zien we maar weer dat vrouwen al vanaf hun geboorte raar zijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hij loopt nu al maanden achter die kleine tease aan, hij krijgt wel kusjes na de disco maar verkering wilde ze elke keer maar niet, want hij is niet lang genoeg. Maar hij heeft wel cool haar vindt ze. Stomme draaikont. Ms had ie toch homo moeten zijn.
Zou ie ook zo'n blouse hebben dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet steeds meer denken aan Manny van Modern Family
haha, ja ik ben vandaag helemaal happy, weet ook niet waarom, maar mn velletje zit lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij akelig opgewekt en positief.
Want je denkt dat die wereld liever is?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hij loopt nu al maanden achter die kleine tease aan, hij krijgt wel kusjes na de disco maar verkering wilde ze elke keer maar niet, want hij is niet lang genoeg. Maar hij heeft wel cool haar vindt ze. Stomme draaikont. Ms had ie toch homo moeten zijn.
Hij heeft vooral stoere kleren aan, bij voorkeur zwartquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie ook zo'n blouse hebben dan?
Hear hear.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dat projecteren opn de grote mensenwereld zien we maar weer dat vrouwen al vanaf hun geboorte raar zijn!
Laat me nou in de waanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want je denkt dat die wereld liever is?![]()
![]()
![]()
Is het een emo, een hardrocker of een Jules Deelder of een Karltje Lagerfeld?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft vooral stoere kleren aan, bij voorkeur zwart
Ik voel hem al aankomen, en dat was nou niet het idee wat ik had bij valentijnsdag.... ik word liever getroffen in mijn hart dan ergens andersquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hear hear.
Zeg, dan heb ik nog een goeie tip voor je............
*zet kratje bier klaar*
Oke oke, it's all skittles and rainbows, and riding on Unicorns!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke, it's all skittles and rainbows, and riding on Unicorns!
Ja, het kan nog alle kanten op eigenlijk, ik ben zelf ook erg benieuwd!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het een emo, een hardrocker of een Jules Deelder of een Karltje Lagerfeld?
[..]
[..]
Nee, zo leuk vind ik vrouwen nu ook weer nietquote:
Geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door iemand hier. En dan iemand waarvan het het vermelden waard is.
Ik wel!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo leuk vind ik vrouwen nu ook weer niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
Gezelling, exen die dingen over je lopen te schrijven...
Waar?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
Angel weet wie het zegtquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laat Ang3l dit maar niet lezen...
Een ex die hier ook post zodat we spoedig een ruzie hier kunnen volgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
Hu wat? Ik was afgeleid door je fotoquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laat Ang3l dit maar niet lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |