Ik heb nu een MI waarin jij bij wildvreemde dames onder hun rokje zitquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op korte jurkjes/rokjes (en er dan stiekem onder zitten met mijn hand)
via de mail? Kan dat anoniem?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, toch een kaartje via de mail ontvangen. Niet van 1 van jullie toevallig??
Omdat jij een zieke geest hebt Samzz, natuurlijk !quote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI waarin jij bij wildvreemde dames onder hun rokje zitWaarom is dat?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man ging vanmiddag naar school met de woorden "Mam, ik ga en de kans is groot dat er geen single terug komt"
Er gaat verkering gevraagd worden namelijk.
Je weet het natuurlijk nooit hequote:
Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man ging vanmiddag naar school met de woorden "Mam, ik ga en de kans is groot dat er geen single terug komt"
Stomme MIquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI waarin jij bij wildvreemde dames onder hun rokje zitWaarom is dat?
He mijn favoriete viespeukje, nog niks gebroken?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stomme MI
Ik bedoelde stiekem voor de rest van de wereld, de vrouw is zich er dan van bewust, en volledig mee akkoord
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Cool! Je lult over kids, maar bent toch single-gerelateerdquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, als ze weer nee zegt, is ie weer ontroostbaar. Die stomme snol
Ja en ook echt single, dat vond ik ook zo grappig.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Zei hij het ook zo lekker nonchalant?
Goed hequote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cool! Je lult over kids, maar bent toch single-gerelateerd
Ben weer terug, verkouden, spierpijn en mijn rechterschouder/nek is kats naar de klote. Maar niks gebroken/gekneusdquote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He mijn favoriete viespeukje, nog niks gebroken?
Nouquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat jij een zieke geest hebt Samzz, natuurlijk !
[..]
Oh, nou, weet ik toch veelquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stomme MI
Ik bedoelde stiekem voor de rest van de wereld, de vrouw is zich er dan van bewust, en volledig mee akkoord
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben weer terug, verkouden, spierpijn en mijn rechterschouder/nek is kats naar de klote. Maar niks gebroken/gekneusd
Ik heb al een paar vrienden met kids, er zijn er een paar zwanger en een ander stel heeft net een huis gekocht met 5 slaapkamers... Ik word aan alle kanten geinfiltreerdquote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed heZo infiltreer ik he.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar vrienden met kids, er zijn er een paar zwanger en een ander stel heeft net een huis gekocht met 5 slaapkamers... Ik word aan alle kanten geinfiltreerd
Ontsnap nu het nog kan!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar vrienden met kids, er zijn er een paar zwanger en een ander stel heeft net een huis gekocht met 5 slaapkamers... Ik word aan alle kanten geinfiltreerd
Ik ben binnenkort gewoon door mijn kinderloze vrienden heenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort gewoon door mijn kinderloze vrienden heen
Heb er nog maar 2 (plus dat stel met de 5 slaapkamers), waarvan 1 al een lange tijd een vriendin heeft met 2 kids.
haha, geweldig!!! love is in the airquote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o entrouwens
Hier op kantoor heeft ook alles kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort gewoon door mijn kinderloze vrienden heen
Heb er nog maar 2 (plus dat stel met de 5 slaapkamers), waarvan 1 al een lange tijd een vriendin heeft met 2 kids.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, geweldig!!! love is in the air
Ja het is wel schattig allemaal. Alleen jammer dat ie echt al zo lang hopeloos verliefd is en het maar niet echt wat wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o entrouwens
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wij mopperen ook niet als jij weer verteld over je peerdquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier op kantoor heeft ook alles kinderenIedere pauze gaat het wel eventjes over kinderen
aaaaaah das wel weer sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel schattig allemaal. Alleen jammer dat ie echt al zo lang hopeloos verliefd is en het maar niet echt wat wordt.
Dat komt omdat het gepaard gaat met mij die eraf klettert of gewond raaktquote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij mopperen ook niet als jij weer verteld over je peerd
Dat is het met tien jaar ook, mag ik hopenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Delan het volgende:
[..]
aaaaaah das wel weer sneu! die oudste van mij is ook bezig hoor (lees 7 jaar) maar goed dat is gelukkig nog kalverliefde
ja samzzie, niet iedereen houd rekening met jou haat tegen kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier op kantoor heeft ook alles kinderenIedere pauze gaat het wel eventjes over kinderen
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gepaard gaat met mij die eraf klettert of gewond raaktLeedvermaak en zo
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
MissB, wens die kleine man maar veel succes!Tenminste iemand hier die gaat scoren vanavond
haha, nou over 10 jaar mag ze wel een echt vriendje hebben hoor, zo'n strenge moeder ben ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het met tien jaar ook, mag ik hopen
Ja maar wel over kleine players enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
En nu gaat het hier ook al over kinderen
Jullie wel. Alleen de gedragsaanpassingen die erbij horen niet. En al het geneuzel over wanneer mensen wel of niet kunnen, en of er dan wel een oppas is, en dat er vroeg naar huis moet worden gegaan want poepfabriek is om 6:30 wakker, en dat het huis helemaal ramvol met kinderprut ligt, en dat gesprekken op verjaardagen ook plots over de parasieten gaan, of over de zwangerschap, en de kinderfeestjes waar je voor moet opdraven als volwassene, en en enquote:
Ik bedoel, als het kind tien is heet het nog steeds kalverliefdequote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, nou over 10 jaar mag ze wel een echt vriendje hebben hoor, zo'n strenge moeder ben ik niet
Dat zou dus wel moetenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef Delan het volgende:
[..]
ja samzzie, niet iedereen houd rekening met jou haat tegen kinderen
Hij heeft het dan ook niet van een vreemde hequote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wel over kleine players enzo.Je bent gewoon jaloers omdat hij wel kan hosselen.
Dus zijn dans skills hebben hem nog niet echt geholpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel schattig allemaal. Alleen jammer dat ie echt al zo lang hopeloos verliefd is en het maar niet echt wat wordt.
Nou ja, blijkbaar niet, anders was het toch wel wat geworden?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wel over kleine players enzo.Je bent gewoon jaloers omdat hij wel kan hosselen.
Tegenwoordig ben ik banger van een blue waffle met een dot glinsterend jaren-70-haar er opquote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bang van ons was
Ik zou bijna medelijden met je krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie wel. Alleen de gedragsaanpassingen die erbij horen niet. En al het geneuzel over wanneer mensen wel of niet kunnen, en of er dan wel een oppas is, en dat er vroeg naar huis moet worden gegaan want poepfabriek is om 6:30 wakker, en dat het huis helemaal ramvol met kinderprut ligt, en dat gesprekken op verjaardagen ook plots over de parasieten gaan, of over de zwangerschap, en de kinderfeestjes waar je voor moet opdraven als volwassene, en en en
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook niet van een vreemde he
Die heb ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik banger van een blue waffle met een dot glinsterend jaren-70-haar er op
Het is zo'n vervloekte romanticusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zijn dans skills hebben hem nog niet echt geholpen?
Kinderen die met hun gezicht op stoepranden vallen of bij het fietsen met hun blote voet in de spaken terecht komen zijn ook verhalen waar ik niet genoeg van krijgquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gepaard gaat met mij die eraf klettert of gewond raaktLeedvermaak en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |