lol ga denk ik wel eerst uit dus het gaat gebeuren met drank opquote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Je hebt er 12 uur de tijd voor, dus dat wordt wel leuk
Hoe je het doet doe je het, als je het maar doet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ga denk ik wel eerst uit dus het gaat gebeuren met drank op
maar wat doe jij als het niet lukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe je het doet doe je het, als je het maar doet.![]()
Op voorwaarde dat wij het geld optijd binnen hebben natuurlijk.
Ik vind m ook niet grappig, zeker niet in de oficequote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die man niet grappig en ik ken hem ook niet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vind hem wel grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je ging toch met de autoquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet grappig, zeker niet in de ofice
en gatver het regent en ik moet zo 3 kwartier fietsen.
Meh, eigenlijk was dit de eerste keer dat ik met mn eigen auto kon gaan, maar vriendin moet hierna door naar schaatsen, dus kan niet met de auto gaan.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh, eigenlijk was dit de eerste keer dat ik met mn eigen auto kon gaan, maar vriendin moet hierna door naar schaatsen, dus kan niet met de auto gaan.
die is helemaal niet grappigquote:
ik ebgreep je even nietquote:
steve carell onbekend?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is al veel grappiger dan die totaal onbekende man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |