Wat fijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebik ben er zo gelukkig mee, mooi appartement in een goeie wijk en helemaal niet duur en ik deel het dan met 1 andere studente
zo fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken nu..
haha ja maar ik schrijf ook gewoon niet zo veel brievenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred niet!!
Heel fijn B!!!
Nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ja maar ik schrijf ook gewoon niet zo veel brieven
dank jullie wel allemaal!
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat haalde zulke hoge cijfers voor Nederlands op het VWO.
Hahahaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lachen heequote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerd.
Alles doet pijn en ik kan je de hand schudden voor wat betreft die bloeduitstorting op de kontquote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hihi hihoha![]()
!
Hoe is het met jou GBtje?
Zij mag de fout niet maken en jij wel? Rustig aan Vik!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lachen hee. Ga jij maar eens 24/7 met solliciteren bezig zijn.
Een voorwaarde voor taalnazilidmaatschap is zelf ook foutloos schrijven en typen. Artikel 2.3.1. red.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef loveli het volgende:
bzv dingesJa! Ja! Wat een ongelofelijke muts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lukt niemandquote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Een voorwaarde voor taalnazilidmaatschap is zelf ook foutloos schrijven en typen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niet. Wacht maar tot je ook moet gaan solliciteren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik zou d'r gelijk inruilen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ja! Wat een ongelofelijke muts!
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. En anders moet je over 4 jaar wel weer aan de bak
. Aantal promovendi >> aantal plekken op een uni
.
Niet meer actief op Fok!
Mij mag je best op een foutje betrappen en er op wijzen, zoals dat ene woord.. Laatdunkend? Maar als je dan bij d/t foutjes er ook zo op zit te hameren moet je niet gek opkijken dat ik er dan ook wat van zeg bij jouquote:
ja dat is waar natuurlijk, maar zo ver kijk ik niet vooruitquote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. En anders moet je over 4 jaar wel weer aan de bak
. Aantal promovendi >> aantal plekken op een uni
.
Sure, fine, whateverquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Mij mag je best op een foutje betrappen en er op wijzen, zoals dat ene woord.. Laatdunkend? Maar als je dan bij d/t foutjes er ook zo op zit te hameren moet je niet gek opkijken dat ik er dan ook wat van zeg bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |