Stucks?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Nu is 'ie allemaal oude mails aan t showen. 229 stucks. Geweldig ding, zo'n Gmail notifier!
.
Was het geen migraine dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef progje het volgende:
wat goed Uniek!!
Pfff ik heb de hele ochtend in bed gelegen met de ergste hoofdpijn die ik ooit heb gehad...
Echt wat heb ik een medelijden met mensen die migraine hebben.
Nu gaat het weer redelijk, dus maar eens even wat werk gaan doen. (leve thuiswerken)
^^quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Say whaaaat?. Mijn god, wat een conditie!
Uh stuks, bedoel ikquote:
Ik denk het niet.. Had geen lichtflitsen e.d. en was ook niet misselijk gelukkig.quote:
Eenzijdige hevige hoofdpijn, soms voorafgegaan door flitsen, erger bij bewegen, licht en/of geluid, soms misselijk en braken en/of tintelingen of uitval van de tong of hand erbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef progje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. Had geen lichtflitsen e.d. en was ook niet misselijk gelukkig.
Maar de precieze verschijnselen van migraine weet ik eigenlijk ook niet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek! Heldin!
Vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest. Door naar de volgende ronde, maar ik trek me denk ik terug. Was bekaf na het gesprek en kan mezelf wel voor de kop slaan wat betreft een aantal opmerkingen, en dat is altijd een slecht teken. Nouja, ik heb nog genoeg keuze![]()
Daglijste
o. 2 cracker kaas
t. krentenbol + 2 ministroopwafel
l. 2 tosti met light mayo + bakje ijs
Hmmm, de rest van de dag maar even kalm aan met de carbs
Heb jij ook over 10 jaar. 10 jaar geleden zat ik in een vergelijkbare situatie als jij nu.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]hebben ze het je lastig gemaakt?
.
Wel fijn dat je de luxe hebt om te kunnen kiezen.
Is het ook, alleen niet erg slankverantwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En dat broodje van Ewelina klinkt ook lekker
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Zo, drie brieven weg en nu heb ik nog zes vacatures waar ik nog op moet reageren. En elke dag komen er wel weer een paar bij, pff.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij ook over 10 jaar. 10 jaar geleden zat ik in een vergelijkbare situatie als jij nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is geen mogelijkheid dat iemand je gaat helpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Bah, voel me ontzettend opgejaagd en onrustig.
Ik moet:
• De nieuwsbrief opleveren
• De nieuwsbrief op de website zetten (pokkewerk)
• Een groot excelbestand nog aanpassen + andere dingen in verwerken
• 500 mailtjes afhandelen
• Een belangrijke vergadering voorbereiden
• Een afgehandeld project implementeren
• Voor een klant iets uitzoeken, maar is bewerkelijk om te doen
• De nieuwe website tekstueel vullen (veel veel veel veel veel werk)
• Een handboek bijwerken
• Een grote beurs organiseren, inclusief officiële presentatie waar ca. 400 man + pers op af gaat komen.
• Achtervang zijn voor dingen van de dag, aangezien mijn collega met vakantie is.
En dit alles bij voorkeur voor half maart.
Help..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |