abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:13:11 #151
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93138694
Hier gaat het eten wel goed op het moment.
's Morgens 1/2 á 1 boterham zonder korst of een plakje ontbijtkoek
Tussendoor fruit
's Middags 1 soms 2 boterhammen thuis, op het kdv altijd 2 boterhammen
Tussendoor een koekje
's Avonds bord(je) eten, de ene keer wat meer als de andere. Gisteren 1 1/2 bord met witlofschotel op. Ook pasta is favoriet, met spinazie of met broccoli.

Op 't moment zit hij te miereken met zijn broodje met gekleurde hageltjes...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_93138830
Samen eten werkt. Iets meer opschieten in de ochtend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93189552
:W
Damian is maandag 4 jaar geworden dus wij verhuizen naar het kleutertopic. Tot snel/over een tijdje.
pi_93189909
Appelsap, nog gefeliciteerd!
Nog een half jaartje, dan volgen wij ook :X ;)
pi_93190386
sorrie appelsap, ik heb jarigen hier helemaal niet in de gaten!

alsnog: gefeliciteerd jullie *O*
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93190652
Ik zag al een ENORME feesthoed voorbij komen op hyves Appelsap, was zijn feestje leuk?
En nu is je ventje een kleutertje.....
We komen je snel achterna
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93190829
Het was zeker een leuk feestje. Hij heeft een berg cadeautjes gehad, lekker taart en snoepjes gegeten. Hij was alleen verbaasd dat hij nog steeds zo klein is, want als je naar school gaat ben je een grote jongen hè. :D
Tot volgende week!
pi_93190897
haha grappig he, die kinderlogica!
Ik kan niet wachten tot het maandag is (of nog beter, dinsdag)
Ik word er echt gek van....ze wil de heeeeeeeeeeeeele dag aandacht, op schoot, samen samen samen...mijn lontje is inmiddels zoooo kort. Blegh
pi_93191388
Damian, gefeliciteerd met je verjaardag *O* Veel plezier op school en in het volgende topic :)

Wij eten iedere ochtend aan de tafel. Seb eet 1 boterham en laat de korstjes liggen. Wij staan om half zeven op, Seb meestal tegen zeven uur. Dus ik zorg dat ik klaar ben voordat hij wakker is. Meestal is Seb tijdens het ontbijt nog in pyama, of hij heeft de helft pyama en zijn broek aan(knoeipot en geen slabber willen) ergens tussen half acht en kwart voor acht gaan we meestal de deur uit. Behalve op dagen dat ik vrij ben dan lees ik meestal nog de krant of een tijdschrift en gaat Seb een beetj tv kijken en/of wat rommelen met zijn speelgoed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:23:49 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93191524
Appelsap van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Damian *O* *O* Veel plezier op school!!
Make love, not war ☮
pi_93195877
Appelsap, van harte met je grote vent, Damian, gefeliciteerd! 4 jaar! Tot over een half jaartje bij de kleuters *O*. Veel plezier op school!
Fake it till you make it...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:50:21 #162
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93197764
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha grappig he, die kinderlogica!
Ik kan niet wachten tot het maandag is (of nog beter, dinsdag)
Ik word er echt gek van....ze wil de heeeeeeeeeeeeele dag aandacht, op schoot, samen samen samen...mijn lontje is inmiddels zoooo kort. Blegh
Herkenbaar,Karin. Mijn 2 dames komen ook continu aandacht te kort. Om gek van te worden. De hele dag is het mamamamama, enorm op elkaar letten, elkaar weinig gunnen, altijd de eerste willen zijn en totaal niets zelf ff doen. Argh !
Ik ben echt gesloopt ,s avonds.
pi_93214383
ghehehe.....

zoals sommigen weten kan ravi sinds een paar daagjes kruipen. selene merkt het nu ook, want ravi heeft haar speelgoedhoek ontdekt. ze heeft het er maar druk mee:

"nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. "nee, van mij", speeltje wegpakken. jullie krijgen het idee wel :D

enfin. ze moet delen. het bevalt niet _O-

ze hebben allebei een paar echt eigen dingen wat de ander niet krijgt/aan mag komen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:59:05 #164
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93220595
Gefeliciteerd Damien *O*

Drukke Selene, en dan nog delen moeten ook!

Pff ik duik vanavond maar eens vroeg mijn bed in, een lange dag (10 uur) gewerkt en afgelopen nacht heeft Maarten liggen spoken van 12 tot 2... Ik kan daar toch niet zo goed tegen geloof ik...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_93221282
K_P, dat is jammer, ik had verwacht dat ze dan juist iets aan elkaar zouden hebben, maar niet dus. Het stookt het vuurtje alleen maar verder op eigenlijk....
Het helpt ook niet mee dat wij in een tijdelijke woning zitten, het is zo klein, je kunt je de kont niet keren, en dat op mekaars lip zitten maakt het niet echt gezelliger.
Nog maar 3,5 week, en dan wordt ons nieuwe huis opgeleverd!!

Marie, volgens mij is dat juist zwaar omdat je het niet gewend bent gestoord te worden in je slaap.
Slaap lekker vanavond/vannacht
  donderdag 24 februari 2011 @ 06:44:36 #166
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93241579
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
K_P, dat is jammer, ik had verwacht dat ze dan juist iets aan elkaar zouden hebben, maar niet dus. Het stookt het vuurtje alleen maar verder op eigenlijk....
Het helpt ook niet mee dat wij in een tijdelijke woning zitten, het is zo klein, je kunt je de kont niet keren, en dat op mekaars lip zitten maakt het niet echt gezelliger.
Voor nu geldt dat wel,inderdaad. Tot nu toe was het de 1 of de ander.
pi_93270678
Ik word gek van jen. Oh wat is ze strontvervelend!! En echt stout! Het gaat nergens over, drama om alles.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93295206
Het heerst ben ik bang.
pi_93295326
Hier ook een beetje, maar komt denk ik ook omdat ik momenteel even iets minder kan hebben

Lotte drinkt opeens heel veel melk, drinkt gerust zo 200cc weg en wil dan nog meer wat dan ook zo op is. Gaat echt in een hard tempo op!
pi_93295947
Ik had vannacht een peuter die besloot dat ze tussen ons in wilde liggen. Man mompelde nog: ah joh laat liggen. Maar ik ben haar terug naar bed gaan brengen, want ik vrees dat we anders elke nacht feest hebben en dan slaap ik niet meer.
Na wat mopperen is ze toch in haar eigen bed weer verder gaan slapen... hopelijk was dit een eenmalige actie...
pi_93297827
Wij waren gisteren bij Diaan. Lennon is leuheuk! O+
Samen met zijn grote broer voetballen O+ en mijn Seb die er niks van snapt van dat voetballen :D
Seb is de laatste tijd zo vrolijk en ondeugend. We hebben er onze handen vol aan maar wat is het leuk en gezellig!

Diaan, heb geen toestemming, mocht je het niet op prijs stellen dan haal ik hem weg

[ Bericht 11% gewijzigd door Estrys op 25-02-2011 10:23:07 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_93308856
Ah samen spelen, lief!

Nijna, daar heb je wel goed aan gedaan denk ik!

Mijn lieve meisje nam vandaag afscheid op het kdv:

pi_93311606
Meike, wat ben je alweer groot zeg... bijna 4 *O*
pi_93314590
De verjaardag van Meike komt nu echt dichtbij. Heb je er zin in Karin?
En als ik goed kijk, klopt het dan dat de foto rechts naast Meike ook Meike is?
pi_93316098
Scherpe ogen appelsap! Je hebt gelijk!!!
Ik vind het wel prima dat ze naar school mag, thuis is ze niet te genieten.
Mijn lontje is erg kort op het moment, dus ik hoop dat dat met het naar school gaan van meike wat verbeterd. Ik lig nu constant met r overhoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')