Af en toe zo een beetje met de jesters van vrouwlief spelen ?quote:
ik speel nooit met de jesters van mn kapster? zou ook raar zijn gezien het mn schoonzus is ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Fles wijn meenemen voor de kapster en dan met haar jesters spelen. Veel beter plan..
Mijn kapster is de buurvrouw aan de overkantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ik speel nooit met de jesters van mn kapster? zou ook raar zijn gezien het mn schoonzus is ?
Dat zou je denken he. Maar hier is dat een grote catastrofe. Dat kan toch niet!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef Joene het volgende:
Tis toch geen ramp middagje geen bezetting op de it afdeling ?
Dan blijft het tenminste wel binnen de familie, de hoeksteen van de samenleving.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Joene het volgende:
ik speel nooit met de jesters van mn kapster? zou ook raar zijn gezien het mn schoonzus is ?
Nee JK. Nu even niet. Misschien mag ik vanavond weerquote:
Jaaaaaaaaa lekkerrrrrrquote:
Hadden geile pics geweest JKquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De pics kunnen gemaild worden, hoor?
Uhm... Kweenie ben alleen thuisquote:
Histig zijn is toch altijd wel fijnig denk ik dan maar zeau!quote:
Ja jij!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Joene het volgende:
Hey het is een hele fucking dag en morgen nog 1
De vorige niet dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Joene het volgende:
dit topic is het traagste oldbie topic ooit ?
Die waar die geile filmpjes van je staan ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De vorige niet dan?
O en kan iemand mij even de URL van dat andere forum PM-en/DM-en?
Ik ben het kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |